Groninger Zora

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sara0
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-07-05

Groninger Zora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 00:33

Hier ook menfoto's van mij met mijn zora. Ik had helemaal nog niet door dat er ook een apparte fotohoek was voor het aangespannen rijden (zovaak zit ik hier dus Bloos ) Maar over de foto's.

Op de foto's is staat ze zo'n twee maanden voor de kar (augustus '07). Ze is beleerd door iemand die dat heel goed kon en ik heb toen de hele zomer menles gehad, aangezien ik zelf ook nog niet zoveel ervaring had.
Ze doet het super braaf! M'n instructeur vond dat ik maar wedstrijden moest gaan mennen maar goed misschien komt dat ooit nog. We hadden vooral veel plezier, op het moment zijn we begonnen met het rijden. En als het weer wat beter wordt en de ijzers er onder komen, gaat ze er weer voor! Haha!

M'n kar is niet optimaal maar wel functioneel Haha!

Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Groninger Zora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 00:37

Knap paardje heb je!! leuk dat je met t mennen ook de smaak te pakken hebt gekregen Lachen

MyGuy94

Berichten: 313
Geregistreerd: 20-08-07
Woonplaats: Goudswaard

Re: Groninger Zora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:34

Wow, wat loopt dat paard mooi ontspannen voor de wagen en dat terwijl hij daar nog maar 2 maanden voor de kar staat! Veel suc6 ermee, fijn dat je er zo'n plezier aan hebt, maar dat kan ik me wel voorstellen met zo'n paard!

sara0
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-07-05

Re: Groninger Zora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 21:43

Dankje Bloos Het is een super fijn dier. Ik mende ook al wel met mijn andere merrie maar zora die loopt heel gemakkelijk. Stap, draf en galop, ze doet het allemaal voor je. Ik kon haar ook al snel in m'n eentje inspannen en uitspannen. Ze is super braaf Haha!

Marigold

Berichten: 12610
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Groninger Zora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:46

wauw, gaaf zeg!!
echt een stoer paard!
en handig aangepakt, door zelf menles te nemen terwijl je paard beleerd werdt Ja
veel succes er nog mee!