Broer en zus voor de wagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Broer en zus voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 22:15

Ik heb een volle broer en zus staan die ik aan het betuigen ben. Hiervoor heb ik nog 2 volle zussen van deze twee gehad. Ik moet zeggen, de jongste is tot nu toe de makkelijkste (net ruin en moet nog 3 worden, zijn zussen heb ik allemaal op 4 jarige leeftijd hier gekregen).

Eerst Vienna, 4 jaar en 3 weken aan het werk. Een super stresskipje, dus rustig aan. Dit was de 3 keer voor de wagen (1e keer voor deze wagen).
Afbeelding

Afbeelding

En van Waldo (3 jaar en ook 3 weekjes aan het werk, is wel van de winter voor de hengstenkeuring geweest dus is toen veel in handen geweest) wat meer foto's omdat ik daar iets langer mee gereden heb. Waldo doet het echt super, ondanks dat het echt een stoer mannetje is (super lomp en redelijk hard leers Tong uitsteken) doet hij super z'n best.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laura2span

Berichten: 2058
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Nijmegen

Re: Broer en zus voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:22

Leuke pony hoor!
Kijk even goed naar hoe je haar ingespannen hebt... dat kan beter! Volgens mij weet jij dat heel goed Knipoog

LiekeXviona
Berichten: 128
Geregistreerd: 13-02-08

Re: Broer en zus voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:26

Ziet er leuk uit! Haha!

Anoniem

Re: Broer en zus voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:32

Ik zie niks verkeerd zitten, zal wel aan mij liggen. Je stokken zijn alleen wel lang maar ze staan er goed in toch?
Wat is dat gekleurde om de nek? Extra touw?

Nou maar een keer in het tweespan Clown

Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Broer en zus voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 19:37

@ Laura2span: Het zijn er 2 Knipoog. Volle broer en zus.

Dat gekleurde is een halstertouwtje. Mocht er wat gebeuren pakt mijn helper altijd het touwtje zodat ik gewoon op 2 leidsels kan blijven sturen.

Deze twee moeten in het 4span. Hun volle zus loopt al bij de eerste pony van mensen in het 2span, en nu hebben ze deze 2 er bij gekocht voor het 4span.

Lamoen is erg lang en wat groot voor deze 2, ze zijn ook dik 10 cm kleiner dan mijn pony's. Lichtogen moesten op de eerste foto nog een eind lager Knipoog, dit is na een half rondje verholpen, maar nog lager kreeg ik ze niet (anders kon de buitensingel niet meer vast).