Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goede fijne eventing Cap gezocht

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een goede fijne eventing cap. Een veilige cap, zonder grote harde klep, met een goede pasvorm (of bijgeleverde binnenvoeringen o.i.d. om hem helemaal goed te krijgen). Ik heb standaard bijna altijd te veel ruimte bij/ achter mijn slapen, ik heb een smal hoofd.

Ik ben erg benieuwd met welke caps jullie blij zijn en waarom.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:25 



 
Profiel   

neem dan contact op met Nina Hut van Eventing SGW die kan je wel helpen. https://www.eventing-sgw.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:27 



 
Profiel   

streep schreef
neem dan contact op met Nina Hut van Eventing SGW die kan je wel helpen. https://www.eventing-sgw.nl/


Dank je wel! Dat ga ik even doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:33 



 
Profiel   

Ik heb een charles owen daar ben ik erg tevreden mee. Fijn pasvorm :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:47 



 
Profiel   

Ik heb de Back on Track Lynx. Hele fijne pasvorm en was geloof ik de meest veilige cap die er bestaat, ondanks dat hij qua prijs heel erg meevalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:01 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde soort hoofd denk ik, de casco mistrall sloot bij mij ontzettend mooi aan aan de zijkanten.

Ik heb uiteindelijk een BR sigma gekocht omdat die met verwisselbare voering ook goed paste en ik de looks ook belangrijk vond :o maar ik denk dat je de mistrall in ieder geval eens zou moeten passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:04 



 
Profiel   

Libbylove schreef
Ik heb de Back on Track Lynx. Hele fijne pasvorm en was geloof ik de meest veilige cap die er bestaat, ondanks dat hij qua prijs heel erg meevalt.


Deze is voor mij helaas te rond, ik heb een smal hoofd, we kregen deze niet goed aansluitend. Inderdaad een erg interessante cap qua veiligheid en meedraaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 19:16 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb deze, erg fijn. Staat ergens ook filmpje online dat ze er met buis tegenaan gaan, binnenkant is nog helemaal heel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 19:24 



 
Profiel   

Tiahastrona schreef
[ [url=m/M6YiZO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze, erg fijn. Staat ergens ook filmpje online dat ze er met buis tegenaan gaan, binnenkant is nog helemaal heel


Ik heb bedacht dat ik toch een flexibele klep wil, anders moet ik altijd met een cover rijden als de zon schijnt. Of heb je daar geen last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 19:51 



 
Profiel   

De GPA Speed en Uvex pas ik helaas niet.

Heeft iemand ervaring met de BR Extreme carbon?
Die pas ik wel maar het is een beetje een apart model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 19:52 



 
Profiel   

Heb sowieso altijd een cover erop, anders ziet het er raar uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen