Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 450 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Aah wat balen zeg! Dat is echt zonde. :(:) Hopelijk morgen een betere dag! Welk rugnummer had je? Ik heb aan het begin ook wat dressuur gefotografeerd vandaag dus misschien zat je er wel tussen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 18:18 



 
Profiel   

Begin van de L bedoelde ik :P dus denk dat je al bij het springen was. Maar was/ben 210. Een van de enige in zomer tenue in het springen voor zover ik had gezien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 18:20 



 
Profiel   

Ik heb gesprongen voor mijn dressuur en was zo vroeg dat we met zijn 3en los reden. Dus dat was ideaal. Paard had al een tijdje niet zo een parcours gesprongen dus ondanks een stop op 1 heel tevreden. Dressuur ging braaf. Geen idee van de punten.

Ik vond het wel irritant dat toen ik de cross ging verkennen er nog niet eens nummers op de hindernissen stonden. Dus als iemand foto's heeft van het M dan houd ik me aanbevolen en ik ga morgenochtend sowieso nog een keer verkennen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 18:54 



 
Profiel   

Wat irritant dat er gewoon iemand voor hindernis 1 iemand langs reed. Zou je op dat niveau niet meer verwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 19:31 



 
Profiel   

Cookie2222 schreef
Begin van de L bedoelde ik :P dus denk dat je al bij het springen was. Maar was/ben 210. Een van de enige in zomer tenue in het springen voor zover ik had gezien :+


:wave: :wave:


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 20:45 



 
Profiel   

Wauw heel gaaf Cynn! :D
En wat een geluk, precies van degene die ze er niet af trapt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 21:27 



 
Profiel   

De cross ging heel lekker. Ze pakte goed aan. Helaas zag ze wat bij het water, geen idee wat. Waardoor ze begon te staken, uiteindelijk de derde keer erover gedrukt. En 2e water wou ze het weer doen, maar was ik snel genoeg. Daarna weer super fijn, dus wat het was, geen idee. Maar volgende keer beter. Iig heel fijn kunnen rijden verder.
Zondag gaan wij naar Leende, gaan er nog meer?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 10:49 



 
Profiel   

Hier helaas pech, seizoen ligt op een halt tot er meer duidelijk is.
Paardlief is helaas onregelmatig bevonden. Op de foto's is er nog geen duidelijke oorzaak gevonden. Dus binnenkort maar weer verder onderzoeken wat het probleem precies is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 11:27 



 
Profiel   

Wat balen moonlight! Hopelijk is ze snel weer beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:37 



 
Profiel   

He balen Moonlight, hopelijk niets ernstigs en hersteld ze weer snel :)

Leuke foto Cookie! Jammer dat het water wat lastig was. Wel mooi dat je de 2e keer snel zat was!

Wij gaan zondag ook naar Leende. Ben heel benieuwd.
Afgelopen zaterdag voor het eerst weer wat crosshindernisjes gedaan. Had een lesje bij Gerald Arts in Ysselstyn gedaan omdat ik niet wist hoe Baby zou gaan reageren naar ons gedoe in Schaijk en de herstelperiode daar na.
Dat ging nog niet zo vloeiend. Dat kleine zwarte buisje wat daar langs de springbak liep was al een ding. Ze liep er wel écht met vol vertrouwen op af, trok ook goed aan, ritme was goed, afstand goed. Ik zat er goed op. Fijn hand naar voren maar wel contact. Gerald riep nog 'super!' en toen stopte ze toch nog in de afzet.
Ik werd echt vol gelanceerd en vloog er voorover met een koprol af plat op mijn rug. Was zo'n harde klap dat ik een plakkaat van bij elkaar geduwde spieren op mijn rug onder de plek van de bodyprotector heb :+
Blij dat ik les had! Leuk ik niks 'fout' doe. Maar het gebeurt wel. Moet er nu wat anders op gaan zitten dat als ze zoiets doet ik enige kans op zitten blijven heb... Als ik normaal zit heb ik gewoonweg geen kans. Daarna stopte ze nog bij de greppel, bleef ik wel zitten, en stapte ze vervolgens in en weer uit te greppel :'). Daarna alles zeer overtuigend gesprongen! Werd ze weer helemaal enthousiast en wou ze na de sprong steeds gaan bokken. Alleen het water inspringen twijfelde ik eerst iets waardoor ze ook terug kwam maar dat is volledig aan mij te wijten. Dus uh we gaan het een soort van proberen :P. Zie wel hoe ze aanvoelt en wat ze doet en daarop plan aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:57 



 
Profiel   

Ik hoop het ook dames. Ik zit nu nog een beetje in twijfel naar welke kliniek ik ga voor het verdere onderzoek. Heesch, Someren, Venlo of Landhorst behoren tot de opties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:16 



 
Profiel   

Ik ben met mijn andere paard een keer in Heesch geweest. Zelf zeer goede ervaringen mee en in mijn omgeving ook enkel positieve ervaringen.
Als er weer iets met die van mij is rij ik er, ondanks de reistijd, zo weer heen!
Hele vakkundige en aardige mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:31 



 
Profiel   

cookie, ik heb een hele poos bij de waterbak gestaan, en 3 van de 5 gingen op de rem,had je die krokodil niet gezien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 22:34 



 
Profiel   

Zijn er hier nog mensen die mee doen met SGW dijkgatbos ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:06 



 
Profiel   

Zou eigenlijk met mijn pony weer BB starten in Leende na 1,5 jaar pauze door blessure, maar helaas was ze afgelopen week weer kreupel. We hebben nu Leende vaker afgezegd dan meegedaan -O- .

Wél ben ik zondag hindernisjury dus zal ik een aantal van jullie misschien wel langs zien komen :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:58 



 
Profiel   

Balen voor alle mensen met geblesseerde paarden.

Wij gaan 10 juli een dagje meehelpen op de Schalm. Nu al zin in. Altijd leuk :j

Hocus pakt het springen weer op met een andere ruiter en de schouder van mijn man lijkt ook de goede kant op te gaan. Hopelijk dit najaar nog wat starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 13:04 



 
Profiel   

Wat naar van je val Pattypaard! Hopelijk gaat het zondag dan goed!

@Robbie, haha nou echt hè, mijne stopt ook daadwerkelijk nooit op het water. Maar goed we oefenen mooi weer verder

Balen Josien, beterschap voor je paard!

Fijne, te horen Suzan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 16:33 



 
Profiel   

Wij hebben ons herpakt vandaag in Leende. 1 balkje met springen en een foutloze cross binnen de tijd :D
Hoe ging het bij jullie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:53 



 
Profiel   

Ik ben vandaag gestart in het Dijkgatbos. Springen helaas 3 balken. Er stonden veel vlaggen rondom de piste en het waaide en laat mijn merrie nou net 1 angst hebben.. :+ Jep vlaggen dus. Daardoor totaal geen concentratie op de sprongen.

Maar de cross ging wel super! *\o/* Mooi foutloos rondje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 14:02 



 
Profiel   

Wij zijn ook naar Dijkgatbos geweest. Ver weg voor ons, maar enorm genoten. Dressuur 190.5, springen en cross foutloos en binnen de tijd. Als een van de weinigen binnen de tijd gefinished en daarmee onze ring L gewonnen. Weet iemand toevallig of er ook fotografen aanwezig waren op zaterdag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 15:57 



 
Profiel   

Super goed beide! Gefeliciteerd :D

Leende was helaas nog een meetmoment. Maar denk dat vanaf nu alles wel weer als ‘echte’ wedstrijd mag ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Dewi en de rest ook top resultaten.

Hier was het springparcour echt weer om te janken. Stijltjes zijn het probleem niet, oxers daarentegen.
Blijven oefenen zullen we maar zeggen en ooit gaat het wel weer goed.

Cross ging overigens wel weer fijn dus top af kunnen sluiten. Bij 10b hem maar even bedankt, want daar reed ik echt waardeloos. Volgens mij zat daar ook een stijljury :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:10 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Ik ben vandaag gestart in het Dijkgatbos. Springen helaas 3 balken. Er stonden veel vlaggen rondom de piste en het waaide en laat mijn merrie nou net 1 angst hebben.. :+ Jep vlaggen dus. Daardoor totaal geen concentratie op de sprongen.

Maar de cross ging wel super! *\o/* Mooi foutloos rondje :j


Ik schreef bij de springjury, ik heb jullie ook langs zien komen.
Van het springterrein afgelopen zondag is nog een mooi filmpje gemaakt.
Daar komen jullie volgens mij ook in een flits voorbij.
https://youtu.be/BEEfQGPk-so

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 11:51 



 
Profiel   

Ah wat leuk! Ja heb de video gezien. Wel een bonte inderdaad maar dat was ik niet. Ik startte ook al als 4e van de dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 12:14 



 
Profiel   

Ik was zaterdag in Leende: mooie cross, alleen vond ik - en nog een heleboel mensen - de eerste hindernis van de B cross niet erg vriendelijk....snel na de start en aan de max maat. Zou het niet prettiger zijn als er wordt begonnen met een uitnodigende hindernis, zoals bv. in Ede een boomstam of zo'n boomstam met een uitgehold heggetje bovenop? Zijn parcoursbouwers hierop aan te speken en zouden wij als deelnemers hierover ergens een melding van kunnen doen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 12:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 450 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen