Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 473 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Cambox zit hier ook onder Mn klep vast
https://cambox.eu/en/content/50-cambox-v4-pro-horse

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:38 



 
Profiel   

Oooh tof, nog nooit gezien! Ziet er goed uit, maar ik vind het wel prijzig :o En ik heb al een go-pro en watercase, dus moet eigenlijk alleen nog maar een goede manier vinden om hem te bevestigen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:07 



 
Profiel   

Ik heb ook een go pro met de hoofdband die jij hebt. En blijft echt prima zitten.
Nog niet eerder gemerkt dat hij verschoof oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:01 



 
Profiel   

Ik vind de prijs wel meevallen maar heb idd alleen cambox eb geen gepro natuurlijk. Voel me ook veiliger in bossen moet ik zeggen.
Al met al had ik het er voor over. Met kerst korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:40 



 
Profiel   

Ik wil uiteindelijk een gopro bestellen voor de cross. Vind het altijd zo super leuk om die filmpjes terug te zien van anderen, dat wil ik zelf ook haha. Volgens mij blijft het prima zitten, er zijn veel ruiters die het zo gebruiken.
Heb veel research gedaan naar wat het verschil is tussen de cambox en gopro. Cambox ziet er veel mooier uit onder je cap en lijkt me veiliger, maar de stabilisatie is daarvan echt minder goed. Ik kan niet lang naar een cambox video kijken, zo schokkerig (ook de beste variant). De gopro daarentegen geeft heel mooi soepel beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:48 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Ik wil uiteindelijk een gopro bestellen voor de cross. Vind het altijd zo super leuk om die filmpjes terug te zien van anderen, dat wil ik zelf ook haha. Volgens mij blijft het prima zitten, er zijn veel ruiters die het zo gebruiken.
Heb veel research gedaan naar wat het verschil is tussen de cambox en gopro. Cambox ziet er veel mooier uit onder je cap en lijkt me veiliger, maar de stabilisatie is daarvan echt minder goed. Ik kan niet lang naar een cambox video kijken, zo schokkerig (ook de beste variant). De gopro daarentegen geeft heel mooi soepel beeld.


Ja dat vind ik dus ook van die Cambox. Zo schokkerig. Jammer want het concept is wel prachtig verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 14:25 



 
Profiel   

Bij mij blijft veiligheid voor beeld gaan. Helemaal omdat ik toch geregeld mn hoofd nog wel eens moet buigen in sommige crossen. Om eerlijk te zijn snap ik niet dat iets boven op je cap, op verplicht harnachememt, toegestaan is.. maar goed. Daar moet de knhs zich maar mee bezig houden en zal tot dan toe altijd eigen keuze blijven gelukkig.
Ik heb ook 1 van de eerste versies, vind het leuk om terug te kijken en te laten zien. Kwaliteit hoeft van mij ook niet hoog. Als je maar kan zien of het een boom of picknick tafel is en of ik door t bos rij of over een maisveld zeg maar _O-
Ik doe namelijk verder niks met de filmpjes :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 15:03 



 
Profiel   

Ik heb ook een Cambox, herken me nie zo in het erg schokkerige beeld.
Het beeld van een Go-Pro kan zeker mooier zijn maar gezien ik er regelmatig wel eens langs ga leek me iets ergens op mijn cap niet zo slim voor me :+
Ik ben er iig blij mee!

Hier de eventingkalender eens goed bekeken.
We gaan goed op ons normale springen trainen, dat we fatsoenlijk een parcours rond komen en ik ga thuis een trakhener maken zodat ik daar zowel met haar aan de longe als onder het zadel mee kan trainen en dan kunnen we hopelijk in mei bij Kronenberg/Grandorse onze eerste SGW weer rijden.
Van tevoren wellicht nog ergens oefencross rijden en trainen sowieso.
Ik ben voornemers om daar na na Ede, Leende, Renswoude, Arensgenhout (als die door gaat), Markelo, Ophemert, Ysselsteyn en Hattem te gaan. Afhankelijk van hoe het met ons gaat.
Anders wordt het alleen die in de buurt of/en zelfs BB dan. Maar voorlopig zit ons probleem zich vooral in het normale springparcours en trakheners.

Ik zag Ronostrand niet op de kalender staan dit jaar. Weet iemand of die echt niet door gaat of wordt de kalender gaande weg het jaar nog aangepast?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 18:39 



 
Profiel   

Ik heb zelf een GoPro, prachtige beelden maakt dat ding maar wel erg 'aanwezig'

Cambox lijkt me wat subtieler maar volgens mij is de kwaliteit wel een stuk minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 19:06 



 
Profiel   

Ik ga zo'n band bestellen om de go-pro op mijn cap te bevestigen, als iemand interesse heeft in hoe het bevalt kan ik het tegen die tijd nog even laten weten :D

Ik vind het zelf leuk om de beelden terug te kunnen zien, maar ik doe het ook voornamelijk voor de eigenaar van mijn bijrijdpaard. :j De beste man is 73 en rijdt ons naar wedstrijden, maar zal bij een cross niet meer dan een paar hindernissen kunnen zien ivm afstand/bos oid. Vind ik sneu, hij is er dan toch de hele dag druk mee, en hij geniet er zo van om zijn paard rond te zien gaan :o
Dus op die manier kan hij ook ons hele rondje zien. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 20:14 



 
Profiel   

Silenna schreef
Ik ga zo'n band bestellen om de go-pro op mijn cap te bevestigen, als iemand interesse heeft in hoe het bevalt kan ik het tegen die tijd nog even laten weten :D

Ik vind het zelf leuk om de beelden terug te kunnen zien, maar ik doe het ook voornamelijk voor de eigenaar van mijn bijrijdpaard. :j De beste man is 73 en rijdt ons naar wedstrijden, maar zal bij een cross niet meer dan een paar hindernissen kunnen zien ivm afstand/bos oid. Vind ik sneu, hij is er dan toch de hele dag druk mee, en hij geniet er zo van om zijn paard rond te zien gaan :o
Dus op die manier kan hij ook ons hele rondje zien. :D


Wat lief van je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 20:15 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Ik ben voornemers om daar na na Ede, Leende, Renswoude, Arensgenhout (als die door gaat), Markelo, Ophemert, Ysselsteyn en Hattem te gaan. Afhankelijk van hoe het met ons gaat.
Anders wordt het alleen die in de buurt of/en zelfs BB dan. Maar voorlopig zit ons probleem zich vooral in het normale springparcours en trakheners.


Ophemert en Ysselsteyn staat nog gepland in hetzelfde weekend, zag wel dat Ophemert optie heeft om te verplaatsen. Dat zou echt fijn zijn, zou ze ook graag beide rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 20:27 



 
Profiel   

25 t/m 27 februari is er een indoor/outdoor oefencross in Tilburg, ook leuk om het seizoen mee te starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 20:49 



 
Profiel   

DoretteK schreef
Pattypaard schreef
Ik ben voornemers om daar na na Ede, Leende, Renswoude, Arensgenhout (als die door gaat), Markelo, Ophemert, Ysselsteyn en Hattem te gaan. Afhankelijk van hoe het met ons gaat.
Anders wordt het alleen die in de buurt of/en zelfs BB dan. Maar voorlopig zit ons probleem zich vooral in het normale springparcours en trakheners.


Ophemert en Ysselsteyn staat nog gepland in hetzelfde weekend, zag wel dat Ophemert optie heeft om te verplaatsen. Dat zou echt fijn zijn, zou ze ook graag beide rijden!


Dan gaat het in hetzelfde weekend als Texel, Moordrecht en Neede. Vind ik ook bijzonder..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 21:21 



 
Profiel   

Wij mochten gisteren weer even spelen met crosshindernissen ( na 3 maanden) Nou van 'even inkomen' was geen sprake. Jolliana was dol enthousiast (eigenlijk ff iets tè :+ , vandaag spierpijn in mijn schouders..) Maar ohhh was was het heerlijk om weer ff iets 'leuks' te mogen doen *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 10:29 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Ik zag Ronostrand niet op de kalender staan dit jaar. Weet iemand of die echt niet door gaat of wordt de kalender gaande weg het jaar nog aangepast?


Ronostrand is in de plaats Eén, die staat er wel gewoon op begin oktober! Nu ook in de M zag ik, heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 12:48 



 
Profiel   

Heerlijk Jess_amigo!

En gaaf dat er op het Ronostrand dit jaar ook M is. Het is stiekem toch wel de bedoeling dat Gupje tegen die tijd M kan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:42 



 
Profiel   

hoiihoi, is er nog wat leven in dit topic? ik zou graag meepraten.
Heb sinds een jaar mijn KWPN merrie puppy, dit jaar wordt ze 5 en wil ik de cross/eventing wat serieuzer gaan oppakken. We hebben al 1x gecrosst zelf op terrein de vijfsprong in ede. En verder springen we elk boomstammetje of opstakel wat we tegenkomen onderweg. Ik heb me recent ingeschreven voor de sgw regiotraining dus daar kijk ik enorm naar uit! Meer mensen hier die zich daar toevallig voor opgegegeven hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:15 



 
Profiel   

Is er eigenlijk al een topic waar de agenda instaat en wanneer er ingeschreven kan worden?
Vond dat altijd reuze handig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:07 



 
Profiel   

esje01 schreef
Is er eigenlijk al een topic waar de agenda instaat en wanneer er ingeschreven kan worden?
Vond dat altijd reuze handig


Ik heb ook nog niks gezien. Dank zij dat topic heb ik me gelukkig zelden vergeten in te schijven.
Helaas komen wij pas laat dit jaar toe aan crossen. Sinds Juli bezig met de herstel van een peesblessure en we mogen volgende week voor het eerst pas galoperen. Dus ik schat dat wij pas halverwege het seizoen weer kunnen gaan meedoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:20 



 
Profiel   

zijn hier mensen die (op B-L) niveau crossen met alleen voor ijzers? En dus alleen voor stiften ook, of is dit echt af te raden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 16:10 



 
Profiel   

Ik heb wat oefencrossen gereden met alleen voor ijzers. Op een harde grasbodem gleed ze toch een paar keer uit.. Daarna meteen vierkant op ijzers gezet.

Mijn paard is in november geopereerd, dus ik kan het voorjaar zeker vergeten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 17:19 



 
Profiel   

Ik heb er wel ervaring mee. Ook wel helrmaal zonder.
Voorkeur gaat uit naar rondom. Meer grip en geeft veiliger gevoel
Ik heb wel ervaring met vooral jonge dieren, kan wat meespelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 17:56 



 
Profiel   

Voor mij begint het seizoen ook pas op zijn vroegst in juni ivm herstel van een peesblessure... ook ik mag volgende week pas beginnen met galopperen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:49 



 
Profiel   

Faitherr schreef
zijn hier mensen die (op B-L) niveau crossen met alleen voor ijzers? En dus alleen voor stiften ook, of is dit echt af te raden?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik wil dit seizoen starten met crossen (BB) maar mijn paard staat nu nog zonder ijzers
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 473 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen