Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 19 [ 469 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Koudbloeden in de eventing?!

 
Profiel   

Een jaar stilte in het topic, dacht schop hem even omhoog. Ik heb vorig jaar helemaal niet gecrosst ook geen les, dus dit jaar is het doel om te gaan crossen.
En heb mij gisteren ingeschreven voor in en outdoor cross in Den Ham en de 40/50 cm

Enya is nog steeds geblesseerd dus ga meedoen met Betsy.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 06:43 



 
Profiel   

Ik hoop dat ze dit jaar weer regiotraingen gaan organiseren in het noorden, want dan zou ik daar graag aan mee doen. Vorig jaar heb ik twee crosslessen gevolgd en dat vond ik erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:36 



 
Profiel   

Wij gaan ook naar Den Ham

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 17:25 



 
Profiel   

Santos_05 schreef
Wij gaan ook naar Den Ham


Oeh leuk welke dag gaan jullie?
Ik zaterdag, heb alleen nog geen bevestiging gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:38 



 
Profiel   

Zaterdag met een Freiberger ;) Begin januari al een bevestiging ontvangen.

30 april en 9juli opgegeven in Coevorden +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 18:40 



 
Profiel   

Ja Coevorden wil ik ook indd
Even kijken hoe Den Ham gaat, heb nu bevestiging. Heb er zin in haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 23:41 



 
Profiel   

Den Ham een val door het overgang van het licht, verder foutloos!

Coevorden met een NewForest, dus niet koudbloed ;)

Vandaag in Hooghalen met onze Comtois foutloos (4e) en Freiberger 2 weigeringen.

De wedstrijd in Coevorden is verzet naar 23 juli. Helaas midden in de vakantie :+

*-:) Kor Bakker

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 19:00 



 
Profiel   

Super leuk.
Den Ham was ik ook foutloos.
Ze deed het zo goed. Trok enorm goed aan. Alleen bij de toren hindernis zag ze denk der vriend en wou ze daarheen, ze schoot naar rechts ineens

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 14:42 



 
Profiel   

Wat gaaf dat je met je Comtois crost!

Ik heb meegedaan met de crossclinic in Hooghalen met mijn haflinger. Het was echt super leuk, dus ik heb me ook opgegeven voor een volgende crossles. We zijn nog niet klaar voor een oefencross, want we moeten eerst even kijken bij de hindernis en de tweede keer gaan we er pas over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 16:54 



 
Profiel   

Gelukkig mag je tijdens de cross ook elke hindernis weigeren! Maar de clinic is zeker een aanrader!

We hadden geluk dat we bij de 4 foutloze ruiters hoorden, dus zelfs nog een 4e prijs! Maar van de 24 in onze categorie (samen 60/70) waren er maar 4 foutloos. Bij mijn dochter met Freiberger (in de alleen 60/70 groep 1) waren er 5 vd 16 foutloos. Dus volgende keer kan je best meedoen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 21:17 



 
Profiel   

Zullen we weer proberen dit topic actief te houden haha. Wil maandelijks nu gaan crossen. Beginnend volgende week in Vinkega een crossles, heb alleen nog geen bevestiging, maar heb mij 2de kerstdag opgegeven, dus snap dat tussen kerst en oud en nieuw later reageren, maar als Maandag nog geen bericht heb zal ik nog een mailtje sturen of het goed is doorgekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 09:40 



 
Profiel   

Ik heb me in Februari opgegeven voor een crossles van Roxana in Tolbert en in Maart een crossles van Hanneke, ook in Tolbert. In mei is hopelijk weer hippisch Hooghalen met een crossles over het oefenparcours.

Weer leuke dingen op de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 12:38 



 
Profiel   

Ja wil ook weer lessen van Roxana, maar zag dat je nu een winstpunt moet hebben in de 80 cm, en dat durf ik met Betsy nog niet, Hippisch hooghalen (oefencross) en Heino staan ook op de planning, wil maandelijks gaan crossen, ben anders bang voor overbelasting. Zoek nog voor rest van de maanden oefencross of crosstrainingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 14:47 



 
Profiel   

Zojuist opgegeven voor in/outdoor cross in Den Ham. En bevestiging van aankomende zondag! Zo zin in! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 18:11 



 
Profiel   

Super leuk JoycexEnya! Inmiddels heb ik geen fjord meer en ben ik met mijn nieuwe paard begonnen met crossen maar ik blijf het topic wel volgen! Vind koudbloeden in de cross zo stoer.
Ik weet niet of Noord-Holland te ver is maar bij stal maarse in midden Beemster worden begin dit jaar crosstrainingen gegeven en ook bij manege Beukers en er is eentje bij de Wieringermeerruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 21:32 



 
Profiel   

Ik kom me hier ook melden. Vorig jaar een heel leuk een leerzaam eerste seizoen gereden met mijn haflinger topper Lemon. Komend weekend gaan we beginnen met een eventingderby in Middenmeer.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:14 



 
Profiel   

Wij hebben ook alweer opgegeven voor Den Ham! Alleen met de Freiberger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 13:19 



 
Profiel   

Ik heb vanavond eindelijk weer eens springles (laatste was in september) oeps 8)7 iets met focus op dressuur, examens en andere plannen. :=
Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen! Hopelijk komend seizoen weer een paar oefencrosjes meerijden. Doel is om in 2024 B eventing te gaan starten.

Edit: zie dat ik nog niet eerder had gereageerd (lees al wel een lange tijd mee)
Dit zijn wij :) hij is een 4 jarige haflinger ruin (wordt in maart 5)

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 13:58 



 
Profiel   

Helaas gaat mijn doel om elke maand te crossen even tijdelijk niet. Ik ga verhuizen met Betsy naar pensionstal, en moet dan even kijken financieel zeg maar. Dus afgemeld voor aankomende zondag in Zwolle en Den Ham ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:16 



 
Profiel   

Santos’ wat leuk met een freiberger!

FleurSandro wat een knap Haffie. Hij ziet er al flink uit voor z’n leeftijd!

Joycexenya jammer dat het even niet gaat lukken maar soms zijn andere dingen even belangrijker. Wie weet later in het seizoen dat het weer gaat lukken?



Leuk om te lezen allerlei koudbloeden Freiberget, Comtois, Haflinger, Fjord.

Ik kom net kijken, wat voor koudbloeden zitten er hier nog meer in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 14:18 



 
Profiel   

Ik rijd met mijn tinker

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 07:40 



 
Profiel   

Ik volg! Mijn dochter wil met onze Freiberger gaan crossen, al zal het nog even duren voor ze zover zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 08:02 



 
Profiel   

Nog meer mensen ingeschreven voor Alphen-Chaam vanochtend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:43 



 
Profiel   

Wat een stilte haha.
Zaterdag weer crossen in Den Ham. Dacht dat ik had afgemeld, dus goed dat ik de startlijst nog gekeken heb, want had mij nog niet afgemeld. Immers gaat het doel elke maand crossen weer in haha. Betsy staat namelijk weer thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:37 



 
Profiel   

Nou idd, heel rustig. Helaas gaat Alphen Chaam voor mij niet door ik was te laat met inschrijven en sta daardoor op de wachtlijst. Volgende maand ga ik beginnen met een oefencross en dan start het echte cross seizoen voor ons pas in mei.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 19 [ 469 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen