Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 503 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Melisje_92 schreef
Cioccolato schreef
Heino is een hele leuke bos cross :j


Thanks! Pak ik die misschien ook nog mee, zag dat ik dat weekend vrij ben


Volgens mij gaat Heino niet door dit jaar. Stond op hun Facebook pagina. :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 22:17 



 
Profiel   

dewi1996 schreef
Melisje_92 schreef

Thanks! Pak ik die misschien ook nog mee, zag dat ik dat weekend vrij ben


Volgens mij gaat Heino niet door dit jaar. Stond op hun Facebook pagina. :(


Wilde mij net gaan inschrijven toen ik idd zag dat hij ineens weg was, jammer.

Nu voor mij alleen nog ronostrand en maar weer een keer gewoon springen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 23:39 



 
Profiel   

Gorssel gaat dit jaar ook niet door word wel een oefencross gehouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 21:08 



 
Profiel   

Gorssel gaat ook niet door maar heeft oefencross weekend 24-25 september

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 22:01 



 
Profiel   

Dat is jammer zeg! Gorssel kwam bij ons zo mooi uit in de planning ;(
Misschien dat weekend dan toch maar naar Lisse als de amazone dat ook ziet zitten. Wel een stuk verder rijden voor ons, maar die laatste 3 kwartier in de auto maken het verschil ook niet meer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 23:29 



 
Profiel   

k kom mij ook in dit topic melden. Ik heb nu 5 croslessen gehad 2 oefencrossen gereden en tijdens sgw dijkgatbos bb gestart.
Ik start met een e pony tussen de paarden. Voor dit seizoen heb ik mij nog ingeschreven voor Texel en Lisse. Pony vind alleen water nog erg spannend, water waar hij al vaker in is geweest gaat hij zo in, maar “vreemd” water is altijd wel een dingetje

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 23:49 



 
Profiel   

Iemand hier een idee hoe Diepenheim is? Is dat een vriendelijke cross (B/BB).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:33 



 
Profiel   

Ja hoor, in het B een hele normale cross. Misschien dat de waterbak kijkerig kan zijn voor een groen paard. Maar ik kan me ook niet herinneren dat daar heel veel weigeringen op waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:35 



 
Profiel   

Ik ga 4 september naar markelo potdijk. Twijfel heel erg voor Lisse.. de los rijbaan was echt verschrikkelijk maar nou hoorde ik dat die opgeknapt is of gaat worden. Maar de cross zelf vond ik ook niet heel fijn. Bodem heel wisselend, van zwaar zand tot boomstronken en een hele donkere waterbak.. maar het is wel een wedstrijd die voor mij nog “dichtbij” is.
En dan misschien ook naar Ophemert maar dat is al meteen het weekend erna..
Twijfels twijfels :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:50 



 
Profiel   

Markelo potdijk vind ik wel een van de zwaardere, zwaarder dan Lisse in ieder geval

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 10:51 



 
Profiel   

Aatrox schreef
Markelo potdijk vind ik wel een van de zwaardere, zwaarder dan Lisse in ieder geval


Vanwege de motorbaan?
We zijn wel gewend aan heuvels. Wij rijden veel in duingebied. Dus heuvels zijn we goed gewend aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 11:06 



 
Profiel   

Nog geen eens vanwege de motorbaan, hoewel ik die klim daarop gewoon niet paard vriendelijk vond.

Stond ook nog is heel pittig, misschien is dat dit keer minder..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 12:46 



 
Profiel   

Ah oke, naja we zien het wel. De pittige lijnen in Oudkarspel pakte ze ook goed aan.
Ik zit nu even verder op de kalender te kijken. Hoorde dat SGW ronostrand erg tof is om te rijden. Nu zit ik van maandag t/m vrijdag in Wateren (drenthe) met Jolliana, met wat stalgenoten op vakantie. Vanaf daar zou het nog maar 25 min zijn naar Een. Moet ik alleen nog ergens overnachten met Jolliana.. Heen en weer rijden is ook zo zonde dan, gezien het vanuit Alkmaar wel ruim 2 uur rijden is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 13:35 



 
Profiel   

Ik vind Markelo een prima cross, maar daar hebben we in dit topic al eerder discussie over gehad ;)

Lisse is ook niet mijn favoriete wedstrijd, maar begreep dat de cross wel een upgrade gehad heeft voor de hogere niveau's en dat losrijterrein zijn we toch maar even :+ Dus nu Gorssel niet doorgaat wordt het toch wel een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 13:35 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Ah oke, naja we zien het wel. De pittige lijnen in Oudkarspel pakte ze ook goed aan.
Ik zit nu even verder op de kalender te kijken. Hoorde dat SGW ronostrand erg tof is om te rijden. Nu zit ik van maandag t/m vrijdag in Wateren (drenthe) met Jolliana, met wat stalgenoten op vakantie. Vanaf daar zou het nog maar 25 min zijn naar Een. Moet ik alleen nog ergens overnachten met Jolliana.. Heen en weer rijden is ook zo zonde dan, gezien het vanuit Alkmaar wel ruim 2 uur rijden is..


Roden is leuk!
Het is vanaf mij ongeveer 45 minuten rijden, maar evt heb ik wel een plekje hoor.
Al zal het vast ook wel dichterbij lukken bij bijv. de manege in Roden (de Hulhorst) of Tolbert (HJC manege).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 13:37 



 
Profiel   

Gaan jullie er ook heen Gomir? Ik kan namelijk geen groom meenemen dan.. bedenk ik me nu. Alhoewel 'groom' een groot wordt is. Het meeste red ik wel zelf, maar bijv. het proefje voorlezen en samen parcours lopen zou wel gezellig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 13:41 



 
Profiel   

Ik heb mij vorige week ook ingeschreven voor ronostrand, dat is waarschijnlijk de laatste cross die we rijden dit seizoen.
Van de filmpjes en foto’s lijkt het mij een gave cross om te rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 16:55 



 
Profiel   

Ik ga ook naar Markelo en ronostrand! :D ronostrand vorig jaar ook meegepakt een rondje L en vond hem echt heel gaaf. Inrijden dressuur was ruk, maar de rest super voor elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 18:06 



 
Profiel   

Ik wou graag naar gorssel maar nu die niet door gaat, heb ik bij markelo gevraagd of ze nog plek hebben op de zaterdag. B of L, ligt er aan of/waar ze plek hebben.

Ronostrand hoor ik leuke dingen over maar vind ik te ver weg. We gaan nog naar Ysselsteyn en Barchem. En misschien Bathmen of Diepenheim nog, even kijken dat het niet te veel weekenden achter elkaar worden.

Hebben jullie misschien nog tips voor een normaal heel lief paard maar die op wedstrijd zich te veel opfokt? Iemand ervaring met zo'n calming masker..? Sinds kort krijgt hij coolmix van havens ipv draversbrok, misschien scheelt dat al wat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 18:54 



 
Profiel   

Een vriendin van mij gebruikt de chillpill van vitalstyle en dat werkt echt wel goed. En is geen doping officiël. Wel moet dat even inwerken.

Gorssel is echt jammer.
Ik kreeg net leuk nieuws :D wij hebben een foodtruckbon gewonnen bij Hattem

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:13 



 
Profiel   

Chillpill :') Bedankt, ik ga 'm opzoeken.

Leuke prijs!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:17 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Gaan jullie er ook heen Gomir? Ik kan namelijk geen groom meenemen dan.. bedenk ik me nu. Alhoewel 'groom' een groot wordt is. Het meeste red ik wel zelf, maar bijv. het proefje voorlezen en samen parcours lopen zou wel gezellig zijn.


Wij zijn er in het M als alles volgens planning verloopt. Maar als het qua tijden kan wil ik best even voorlezen of ergens mee helpen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:20 



 
Profiel   

Hier heel positief over het calming masker.
Jammer genoeg mag je er niet mee rijden op wedstrijd.
Maar tijdens transport op geeft al een heel verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 23:16 



 
Profiel   

gomir schreef
jesss_amigo schreef
Gaan jullie er ook heen Gomir? Ik kan namelijk geen groom meenemen dan.. bedenk ik me nu. Alhoewel 'groom' een groot wordt is. Het meeste red ik wel zelf, maar bijv. het proefje voorlezen en samen parcours lopen zou wel gezellig zijn.


Wij zijn er in het M als alles volgens planning verloopt. Maar als het qua tijden kan wil ik best even voorlezen of ergens mee helpen hoor!


Ik zie geen M paarden staan bij ronostrand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 13:02 



 
Profiel   

O, dan lopen ze daar vast een rondje L. Dacht dat ze dit jaar ook M zouden doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 13:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 503 van de 544 [ 13589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen