Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 518 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Charmaine schreef
Hoi allemaal. Ik kom me ook graag melden hier en meelezen.

Ik heb sinds maart een hele gave Ierse merrie. Morgen komt mijn nieuwe trailer en dan kan ik eindelijk op pad! Wil graag crossles gaan nemen, nooit gedaan dus volledig blanco. Moet nog op zoek naar een goede bodyprotector en crossbeschermers....Mijn springinstructrice geeft ook crossles dus denk dat wij maar 'simpel' beginnen met wat lesjes in Moordrecht dit jaar...

Zie al dat ik in het verkeerde deel van NL zit eventing....


Jordy Wilken geeft ook regelmatig lessen bij manege t Hoogt in Utrecht. Zeker voor BB en B ruiters kan je daar prima een beginnetje maken :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 21:52 



 
Profiel   

Oh ja, dat zijn wel plekken die meer in de buurt zitten, thanks!
Jordy heb ik vorig jaar paard bij uitgeprobeerd en hij heeft mij toen fijn geholpen aangezien ik al jaren niet meer gesprongen had. Gaf veel vertrouwen dus ook goede tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 22:34 



 
Profiel   

wie gaat er ook naar ambt delden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 20:44 



 
Profiel   

Hier nog een filmpje van bathmen :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 20:33 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer. Ben een beetje aan het kijken waar we heen gaan dit jaar. We starten in Chaam, rondje B, dan denk ik L in Etten Leur.

Ophemert is verplaatst naar augustus, super fijn, hopelijk beter weer dan ze steeds hadden, en nuet gelijk met Ysselsteyn.

Kijk ik er overheen, staat Maarsbergen niet op de kalender?

Edit - zie dat ie pas in oktober is, gelijk met Bathmen, da's jammer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 18:10 



 
Profiel   

Ik kom hier ook graag volgen, afgelopen jaar mijn eerste eventingseizoen ooit gereden en ik vond het echt fantastisch om te doen.

Aankomend weekend beginnen we met een eventingderby in Middenmeer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 20:51 



 
Profiel   

Welkom!
Ik start volgende week ook in middenmeer! In de klasse L

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:25 



 
Profiel   

Wij gaan ook starten en Ambt-Delden indoor in het L. Heb zo'n zin in het komend seizoen. Nog een beetje uitzoeken waar we dit jaar allemaal naar toe gaan. We gaan in het M starten dit jaar dus een boel nieuwe locaties zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:34 



 
Profiel   

Gaaf! Ik hoop misschien aan het einde van het seizoen ons M debuut te maken. Maar alleen als het L net zo fijn gaat als vorig jaar. Ik was van plan dan in Bathmen M te gaan starten, dat vond ik een erg fijne locatie en het M zag er daar niet zo heel heftig uit. Alleen nu het tegelijk met Maarsbergen valt, wordt de keuze wel erg lastig, gezien ik nog nooit in Maarbergen ben geweest, het mij een hele toffe locatie lijkt en het veel dichterbij is.. Maar ik weet niet hoe het M daar gebouwd wordt.
Maar goed eerst maar eens zien hoe het seizoen verloopt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:49 



 
Profiel   

Leuk om iedereen zijn plannen te horen! Wij hebben gister voor het eerst een training gevolgd bij John Maarse. Mijn paard vond het enorm spannend maar uiteindelijk wel lekker kunnen rijden. We starten aanstaande zondag ook in middenmeer in de B :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 12:02 



 
Profiel   

oo leuk leuk. zou vorig jaar aan het eind M starten maar vond het te glad worden, en ja ik ben een beetje bang voor afsprongen :P Hoorde dat Snorrewind dit jaar ook M paarden heeft dus denk daar maar proberen. Dit jaar vooral lekker rijden en ook mijn punten in het springen proberen te halen, we willen internationaal dus moeten L +4. Vind het gedoe rondom gewoon springen zo naar. Altijd mensen die ff voorgaan of niet komen opdagen. Dus dit jaar proberen te relaxen en minder te stressen:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 12:05 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Hier nog een filmpje van bathmen :D

[ Video ]


Leuke video, ga je straks ook outdoor starten?

Nog meer mensen die naar Middenmeer gaan leuk om te lezen! Ik kon nog nergens een programma vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 12:06 



 
Profiel   

De startlijst van de indoor cross middenmeer staat online op mijnKNHS

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 19:39 



 
Profiel   

Is Heerjansdam aan te raden als L debuut?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 19:41 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
De startlijst van de indoor cross middenmeer staat online op mijnKNHS


Yes super! Zin in het weekend, alvast een beetje terugkomen in het ritme.

Vanochtend wilde ik inschrijven voor Alphen -Chaam maar was helaas al te laat, sta nu op de wachtlijst… dus wie weet komt er nog een plekje vrij tegen die tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:55 



 
Profiel   

Heerjansdam is een vriendelijk gebouwde cross.
Prima voor een debuut naar mijn mening

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 21:05 



 
Profiel   

Oké top, dan wordt Heerjansdam mijn doel voor het L denk ik.

Alphen-Chaam zat ik stipt om 8 uur klaar, dus ik was dit jaar op dit *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 05:46 



 
Profiel   

Melisje_92 schreef
Oké top, dan wordt Heerjansdam mijn doel voor het L denk ik.

Alphen-Chaam zat ik stipt om 8 uur klaar, dus ik was dit jaar op dit *\o/*


Ah super! Is het met veel wedstrijden zo’n run op de inschrijving?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 08:16 



 
Profiel   

Orange schreef
Melisje_92 schreef
Oké top, dan wordt Heerjansdam mijn doel voor het L denk ik.

Alphen-Chaam zat ik stipt om 8 uur klaar, dus ik was dit jaar op dit *\o/*


Ah super! Is het met veel wedstrijden zo’n run op de inschrijving?


Volgens mij is deze altijd extreem snel vol omdat het de eerste van het seizoen is, verder nog nooit op de wachtlijst gestaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 08:26 



 
Profiel   

Ik denk dat ik het seizoen ga starten met SGW Etten-leur. Nog nooit geweest, en best een stuk rijden, maar anders kan ik pas halverwege mei beginnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 11:29 



 
Profiel   

Ik had direct 1 feb opgegeven voor Chaam maar sta ook op de wachtlijst. Vaker gehad. En altijd kunnen starten. Zijn altijd een hoop afmeldingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:06 



 
Profiel   

Melisje ja dat zal wel idd, weet ik het voor volgend jaar iig de wekker zetten en meteen inschrijven.

Jess-Amigo ja Etten-Leur is een stukje rijden idd, maar dat zijn de meeste crossen wel vanaf Noord Hollland (op een paar na) Leuke cross volgens mij, stalgenoot gaat er meestal heen.

Lautje, goed om te weten. Hoef ik hem dus nog niet definitief van mn lijstje te schrappen. Er is nog een kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:11 



 
Profiel   

Jep, noord-holland is niet de beste provincie om in te wonen als eventer :+ :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 15:45 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
Jep, noord-holland is niet de beste provincie om in te wonen als eventer :+ :=


Hahaha dat klopt idd. Vanaf Texel al helemaal niet ideaal maar wel ideale omgeving om conditietraining te doen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:52 



 
Profiel   

Friesland is niet veel beter en Groningen ook niet echt :+
En ik heb vergelijkingsmateriaal, want ben ook jaren vanuit Den Helder naar alle eventingwedstrijden gereden ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 20:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 518 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen