Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 527 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Ja de bodem van de cross heb ik wel het meeste vertrouwen in, als het morgen gewoon droog was geweest dan ging ik zeker heen. Ik ben gewoon bang dat ik alles in de regen moet doen :')

Nu maar naar bed, wekker om 5 uur en dan maar beslissen of ik ga.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:40 



 
Profiel   

Melisje ben je heengegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:26 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Hoop dat ze deze week een andere plek hebben voor het parkeren. Wij zijn uur bezig geweest met eruit komen. Dit was halverwege de eerste sleeppoging. Kabel brak en tractor zat ook bijna vast. Uiteindelijk uitgegraven, grasmatten en ijzeren rijplaten deden het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:38 



 
Profiel   

Daar heb ik zo'n hekel aan Lautje :=
En voordat je dan ook zo'n terrein een keer leeg hebt, dan hoop je maar dat je vooraan in de sleeprij staat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:08 



 
Profiel   

Het is wel echt bar slecht vandaag.
Hoop voor de deelnemers in chaam dat het te dien is
Dan hadden we de afgelopen dagen in kronenberg nog geluk
En dat was ook niet top

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:09 



 
Profiel   

Hier is het zacht, briesje wind en droog :+
Gister wel storm en regen, maar nu is het prima te doen buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:10 



 
Profiel   

Orange schreef
Melisje ben je heengegaan?


Ik heb toen ik wakker werd heel lang liggen twijfelen en bedacht mij dat ik meer spijt zou hebben als ik niet zou gaan :')

Maar de dressuurbanen en het losrijden daar was echt niet grappig…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:42 



 
Profiel   

Dresuuur was vorige week zonder dat er een paard over was gegaan al ondoenlijk. Heb niet losgereden toen. Was gewoon te slecht.

Na mij hebben ze de vrachtwagens langs de weg laten parkeren. Dus gelukkig stonden er maar 5 vrachtwagens.
Auto’s en trainers gingen toen nog wel redelijk er af. Ze mochten vandaag op ander terrein parkeren zag ik.

Ben heel benieuwd naar Etten Leur volgende week. Er gaat nog heel veel vallen deze week en daar is het met veel regen ook niet best.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:14 



 
Profiel   

Ik vrees ook voor Etten-Leur
Er komt nog een heleboel regen deze week

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:34 



 
Profiel   

Ja ik heb rondje links en rechts gedraafd en gegaloppeerd. In de baan was het echt drek bijna tot de knieën en vind dat ik ook best streng ben beoordeeld. Het was verre van perfect, maar naar de omstandigheden had ik iets meer dan 180,5 verwacht -O-

Ik startte de cross om 12:28 volgens mij moesten er nog 9 na mij. Om 13:30 gevraagd of de protocollen van de cross er al waren, die zouden er om 14:15 zijn…dus daar wilde ik nog wel op wachten. Maar toen ze maar niet kwamen ben ik maar naar huis gegaan aangezien we nog een flinke reis voor de boeg hadden. Was blij dat ik weg kwam van de parkeerplek, liep ik toch nog het laatste stukje in de bagger vast :')

Vond het jammer dat de resultaten niet via sgw live te zien waren, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:26 



 
Profiel   

Wij waren vorige week in Ede rondje B en L oefencross. Hij pakte super aan! Helaas zijn we samen onderuit gegaan in een bochtje voor hindernis 1 voor de L, daarna wel gewoon lekker gereden en leek niks aan de hand. Dag erna zat zijn schouder toch wat vast dus hele week gestapt en nu is hij gelukkig weer goed. Eerstvolgende cross "ding"voor ons is de oefencross in Moordrecht 16 april dus we doen nu even rustig aan weer opbouwen[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:44 



 
Profiel   

@Melisje_92 lekker he, SGW wedstrijden in het voorjaar :') Beetje fatsoenlijk kunnen springen en crossen in die drek?

annikavolder schreef
Wij waren vorige week in Ede rondje B en L oefencross. Hij pakte super aan! Helaas zijn we samen onderuit gegaan in een bochtje voor hindernis 1 voor de L, daarna wel gewoon lekker gereden en leek niks aan de hand. Dag erna zat zijn schouder toch wat vast dus hele week gestapt en nu is hij gelukkig weer goed. Eerstvolgende cross "ding"voor ons is de oefencross in Moordrecht 16 april dus we doen nu even rustig aan weer opbouwen[ [url=m/yuBBZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeBJhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat naar zeg! gelukkig zijn jullie allebei nog heel, en zo te zien ook lekker stoer gecrosst :D


We zijn voor het eerst dit jaar wezen trainen en het ging een tikje stroef laten we zeggen := Hij was heeeel fris en redelijk overprikkeld van al die ruimte en de grote wereld om ons heen en bleef best spannend bokken, vooral met aangalopperen en zo nu en dan na de sprong. Ik heb het ruim 3 kwartier volgehouden totdat ik toch op mijn bek in die bagger lag :') en daarna nog een keer na een heel onschuldig klein bokje omdat modderige broek op een modderig zadel blijkbaar geen top combinatie is qua grip _O-

Springen zelf pakt die best goed op, al zorgen nieuwe hindernissen telkens voor heel dramatisch overspringen

[ img ]

Ik heb mijn inschrijving voor Etten-Leur en officiële Moordrecht toch maar ingetrokken, vind het nog niet eerlijk zoveel spanning als het hele crossen Henkie nu oplevert.

Mezelf dood krijgen kan ook maar 1 keer dus ga het liever niet zomaar aan een B-crossje verspillen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:29 



 
Profiel   

Ik ga volgende week ook mijn eerste cross doen. Gelijk maar B ingeschreven, paard op een puppy crosslesje in Moordrecht verder nog niks gezien. Ga volgende week een training doen bij de Schalm dat we iig wel een keer op gras ook wat hebben gesprongen en dan de dood of de gladiolen. :D

Is er ergens nog een handig lijstje/website over wat mee te nemen?

Hij is iig voorzichtig zat FH

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:17 



 
Profiel   

Eva stuur maar ff whatsappje. Heb een kant en klare lijst liggen.

En Bellir gaat dat gewoon doen in EL. Paard is er denk ik super voor gemaakt.

Die van mij ging in Chaam ook voor de dood of de gladiolen het water in :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:23 



 
Profiel   

Blijf dat een briljante foto vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:26 



 
Profiel   

_lautje_ geweldige foto _O- je paard had het in ieder geval naar d'r zin :D

Pantykous schreef
Ik ga volgende week ook mijn eerste cross doen. Gelijk maar B ingeschreven, paard op een puppy crosslesje in Moordrecht verder nog niks gezien. Ga volgende week een training doen bij de Schalm dat we iig wel een keer op gras ook wat hebben gesprongen en dan de dood of de gladiolen. :D

Is er ergens nog een handig lijstje/website over wat mee te nemen?

Hij is iig voorzichtig zat FH


Zo jij bent wel dapper bezig zeg :D moet goedkomen! Als je maar een moedig en eerlijk paard hebt is die B helemaal niet zo boeiend moeilijk.

Ik ben er zelf iets te veel zeikerd voor geworden merk ik :') zou nu eigenlijk stiekem wat geld willen bijleggen voor een meer ervaren paard. Maar goed, als het niet kan zoals het moet... :P

Henk is wel enorm voorzichtig ja, met springen deed die het eerst ook allemaal zo :=

[ img ]

Hij is nog steeds voorzichtig zat in het parcours maar gelukkig niet meer zo overdramatisch bezig vanwege elk nieuw kleurplankje. Dus met vaste hindernissen wordt het waarschijnlijk straks ook minder als ik het tot die tijd weet te overleven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:56 



 
Profiel   

Ze moeten er ook gewoon even aan wennen FH! Komt vast wel goed!
En het weer van dit weekend hielp ook niet mee voor de ontspanning.

Dat kunnen jullie Eva! Zelfs ik heb afgelopen najaar wat B-crossen gereden dus dat lukt jou ook!
En je paard heeft zoveel springervaring dat ze na twee trainingen vast zo rondloopt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:53 



 
Profiel   

Ik maak me het meest druk om de dressuurproef :') Voor het laatst eentje gereden toen ik 16 was oid, voor m'n winstpunt om te gaan springen. Dus dat is vrij lang geleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:11 



 
Profiel   

Fly_high schreef
@Melisje_92 lekker he, SGW wedstrijden in het voorjaar :') Beetje fatsoenlijk kunnen springen en crossen in die drek?


Ja springen was ondanks de drek wel fijn te rijden en de cross was bijna overal top!

Goede foto’s komen er voorbij _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:31 



 
Profiel   

De startlijst voor Etten-leur staat ook online!
Ze hebben denk ik wel rekening gehouden met waar je vandaan komt. Ik moet om half 11 dressuren :)
Wel moet ik al om 12 uur springen dus dat wordt voor de dressuur de cross verkennen.

Ben zelf nog nooit in Etten-leur geweest. Weet iemand hoe het terrein is ingedeeld? Moet je bijv. ver lopen vanaf de trailer naar de cross?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:16 



 
Profiel   

Het ligt niet allemaal dicht bij elkaar.
Hou er bij Etten-Leur rekening mee dat er naar je paspoort gevraagd wordt bij het betreden van het losrij terrein dressuur.
Dat is me al een aantal keer overkomen
Dan terug moeten naar de trailer is niet fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:55 



 
Profiel   

Oh goeie tip! Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:12 



 
Profiel   

Maar hoe doe je dat als je alleen bent? Kan moeilijk het paspoort in je binnenzak meenemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:21 



 
Profiel   

Wij steken ons paspoort achter ons nummer in de nummerhouder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:28 



 
Profiel   

Ohja daar heb ik nooit over nagedacht, slim!

Ik ga altijd zo goed op zo’n reeks, dus ondanks dat er niet zoveel fotografen waren toch weer te veel geld uitgegeven _O-

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 527 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen