Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bos met cross hindernissen

 
Profiel   

Hallo een vraagje,
Kent iemand een bos of plek waar ook crossgindernissen staan waar je gebruik van mag maken zonder dat je lid bent van een vereniging. Voor een klein bedrag of gratis ? Heb wel is gehoord dat er bossen zijn waar hindernissen staan waar je gewoon gratis heen mag maar geen idee waar dat zou moeten zitten. Alvast bedankt !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:43 



 
Profiel   

Welke omgeving ongeveer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:44 



 
Profiel   

Welke omgeving?

In het Dijkgatbos is Wieringerwerf staan cross hindernissen, 2 waterbakken, op/af springen.
Niet mega groot overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:46 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Welke omgeving?

In het Dijkgatbos is Wieringerwerf staan cross hindernissen, 2 waterbakken, op/af springen.
Niet mega groot overigens.


Ik zit in omgeving Nijmegen wil er best een dagje voor uitrekken wat verder weg te gaan maar dan wil ik me daar wel de hele dag kunnen vermaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:47 



 
Profiel   

Enzo_Ollie schreef
Welke omgeving ongeveer?


Omgeving Nijmegen maar ik wil er best een dag voor uitrekken om wat verder te reizen maar dan moet dat t wel waard zijn snapje ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:50 



 
Profiel   

In lunteren heb je een crossterrein waar je voor 10 euro op mag. Zit gelijk naast het bos en het Wekeromsezand. Dus op die manier kun je er ook een dagje uit van maken.
http://www.crossterreindevijfsprong.nl/index.php

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 10:13 



 
Profiel   

Ik moest denken aan het Bremerbergbos in Biddinghuizen, daar liggen een paar crosshindernissen al is veel ook vervallen. Maar dat is 't niet waard om vanuit Nijmegen naar toe te gaan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 10:27 



 
Profiel   

Enzo_Ollie schreef
Ik moest denken aan het Bremerbergbos in Biddinghuizen, daar liggen een paar crosshindernissen al is veel ook vervallen. Maar dat is 't niet waard om vanuit Nijmegen naar toe te gaan :+


Nee dat klopt als het vervallen in is dat t niet waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:46 



 
Profiel   

Jannuhh schreef
In lunteren heb je een crossterrein waar je voor 10 euro op mag. Zit gelijk naast het bos en het Wekeromsezand. Dus op die manier kun je er ook een dagje uit van maken.
http://www.crossterreindevijfsprong.nl/index.php


Oh dit ziet er wel heel leuk uit bedankt voor de tip !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:47 



 
Profiel   

De schalm in Renswoude mag je tegen terreinvergoeding 20€ zelfstandig komen trainen. Wel beetje ervaring gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:06 



 
Profiel   

Ysselsteyn Limburgleuke hindernissen voir alle niveaus.
Staat een brievenbus waar je de vergoeding van 10 euro instopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:43 



 
Profiel   

esje01 schreef
Ysselsteyn Limburgleuke hindernissen voir alle niveaus.
Staat een brievenbus waar je de vergoeding van 10 euro instopt.


Heb je een website of adres voor mij ? Dit is lekker dichtbij !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:49 



 
Profiel   

De Bossenhoeve in Schaijk heeft ook een crossterrein. Ik weet niet precies de kosten of hoe het daar verder werkt. Is 25 minuutjes vanaf Nijmegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 22:52 



 
Profiel   

In Bathmen. Wordt ook vaak een cross gehouden, dus leuke hindernissen en routes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 23:11 



 
Profiel   

Boschhoeve Schaijk kan je niet meer heen zonder les volgens mij. En daarvoor kon je er alleen zelfstandig heen als je voldoende ervaring hebt.

Ysselsteyn is de website www.sgw-ysselsteyn.nl. en dan even kijken bij het oefenterrein. Staat ook een route beschrijving . Het is best een groot bos, niet afgezet dus als je het niet kent kan het zoeken zijn naar de juiste hindernissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 07:06 



 
Profiel   

Bij manege snorrewind heb je eventingterrein twente liggen. Vanaf daar kun je ook zo de Borkeld oprijden voor een buitenrit. Kosten weet ik niet,maar ze geven er ook vaak groepslessen waar je voor kan inschrijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 07:30 



 
Profiel   

In het Montferland stonden her en der ook wat sprongetjes, maar ben er de laatste 2 jaar niet geweest en ze zijn veel aan het werk geweest daar dus weet niet wat er nog van over is..
Weet niet hoeveel ervaring je hebt, maar zelfstandig crossen zou ik niet zo gauw doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:01 



 
Profiel   

LoveBodin schreef
Boschhoeve Schaijk kan je niet meer heen zonder les volgens mij. En daarvoor kon je er alleen zelfstandig heen als je voldoende ervaring hebt.

Ysselsteyn is de website https://www.sgw-ysselsteyn.nl. en dan even kijken bij het oefenterrein. Staat ook een route beschrijving . Het is best een groot bos, niet afgezet dus als je het niet kent kan het zoeken zijn naar de juiste hindernissen.


Vanaf L niveau kan dit wel. Ik heb even op hun site gekeken. B is wel alleen les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:12 



 
Profiel   

kamsel schreef
In het Montferland stonden her en der ook wat sprongetjes, maar ben er de laatste 2 jaar niet geweest en ze zijn veel aan het werk geweest daar dus weet niet wat er nog van over is..
Weet niet hoeveel ervaring je hebt, maar zelfstandig crossen zou ik niet zo gauw doen..


Ik heb veel spring ervaring alleen geen cross, daarom nemen we ook een eigen instructeur mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:24 



 
Profiel   

De sprongen bij Montferland zijn er praktisch niet meer. Zeer vervallen of helemaal weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:49 



 
Profiel   

lotlot2 schreef
In Bathmen. Wordt ook vaak een cross gehouden, dus leuke hindernissen en routes.

In Bathmen is het absoluut niet de bedoeling om maar wat voor je zelf te gaan springen. Ookal staan ze daar het jaar door gewoon.

Met de oefencross en trainingen kun je prima mee doen daar in tegen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:03 



 
Profiel   

Jannuhh schreef
In lunteren heb je een crossterrein waar je voor 10 euro op mag. Zit gelijk naast het bos en het Wekeromsezand. Dus op die manier kun je er ook een dagje uit van maken.
http://www.crossterreindevijfsprong.nl/index.php


12 euro geworden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:14 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Jannuhh schreef
In lunteren heb je een crossterrein waar je voor 10 euro op mag. Zit gelijk naast het bos en het Wekeromsezand. Dus op die manier kun je er ook een dagje uit van maken.
http://www.crossterreindevijfsprong.nl/index.php


12 euro geworden :D


Nou die €2 extra maakt ook niks uit maar fijn om te weten !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:20 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Jannuhh schreef
In lunteren heb je een crossterrein waar je voor 10 euro op mag. Zit gelijk naast het bos en het Wekeromsezand. Dus op die manier kun je er ook een dagje uit van maken.
http://www.crossterreindevijfsprong.nl/index.php


12 euro geworden :D


Dan moet de site nog even een update krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:52 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
lotlot2 schreef
In Bathmen. Wordt ook vaak een cross gehouden, dus leuke hindernissen en routes.

In Bathmen is het absoluut niet de bedoeling om maar wat voor je zelf te gaan springen. Ookal staan ze daar het jaar door gewoon.

Met de oefencross en trainingen kun je prima mee doen daar in tegen. :)


Nog nooit van gehoord en ook al jaren zo gedaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 13:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen