Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Bos met cross hindernissen

 
Profiel   

Met de oefencross en trainingen kun je prima mee doen daar in tegen. :)[/quote]

Nog nooit van gehoord en ook al jaren zo gedaan.[/quote]

Oh jij doet daar wel gewoon vrij crossen ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 13:04 



 
Profiel   

Skyeenmeike schreef
Met de oefencross en trainingen kun je prima mee doen daar in tegen. :)


Nog nooit van gehoord en ook al jaren zo gedaan.[/quote]

Oh jij doet daar wel gewoon vrij crossen ?[/quote]

Ja en ken ook meerdere mensen die dat doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 13:05 



 
Profiel   

Het klopt inderdaad dat het gebeurt. Maar het is niet de bedoeling. Omdat het een openbaar terrein is kunnen wij het ook niet tegen houden. Het is gevaarlijk er lopen ook gewoon mensen te wandelen met honden, rennen kinderen enzovoort. Daarom zeg ik het nu. ;)

Doordat pzb het vrolijk ging promoten dat het bij ons kon, zijn wij er wat strenger op geworden. Pzb is hier op aangesproken, maar heeft er schijt aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 13:51 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Het klopt inderdaad dat het gebeurt. Maar het is niet de bedoeling. Omdat het een openbaar terrein is kunnen wij het ook niet tegen houden. Het is gevaarlijk er lopen ook gewoon mensen te wandelen met honden, rennen kinderen enzovoort. Daarom zeg ik het nu. ;)

Doordat pzb het vrolijk ging promoten dat het bij ons kon, zijn wij er wat strenger op geworden. Pzb is hier op aangesproken, maar heeft er schijt aan.


Pzb is sowiso vervelend volk maar dat is weer een andere discussie hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 16:01 



 
Profiel   

Skyeenmeike schreef
nicole_floor schreef
Het klopt inderdaad dat het gebeurt. Maar het is niet de bedoeling. Omdat het een openbaar terrein is kunnen wij het ook niet tegen houden. Het is gevaarlijk er lopen ook gewoon mensen te wandelen met honden, rennen kinderen enzovoort. Daarom zeg ik het nu. ;)

Doordat pzb het vrolijk ging promoten dat het bij ons kon, zijn wij er wat strenger op geworden. Pzb is hier op aangesproken, maar heeft er schijt aan.


Pzb is sowiso vervelend volk maar dat is weer een andere discussie hahaha

Jaa dat klopt hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 17:04 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Het klopt inderdaad dat het gebeurt. Maar het is niet de bedoeling. Omdat het een openbaar terrein is kunnen wij het ook niet tegen houden. Het is gevaarlijk er lopen ook gewoon mensen te wandelen met honden, rennen kinderen enzovoort. Daarom zeg ik het nu. ;)

Doordat pzb het vrolijk ging promoten dat het bij ons kon, zijn wij er wat strenger op geworden. Pzb is hier op aangesproken, maar heeft er schijt aan.



Openbaar terrein lijkt mij dat het betekend dat iedereen er gewoon gebruik van kan maken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:19 



 
Profiel   

Ik zeg toch ook niet dat het verboden is. Maar de hindernissen worden tussen de crossen door ook niet onderhouden, dusja eigen risico... ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:20 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Ik zeg toch ook niet dat het verboden is. Maar de hindernissen worden tussen de crossen door ook niet onderhouden, dusja eigen risico... ;)


Nou ja, je zegt “het is absoluut niet de bedoeling om daar te crossen” en vervolgens geef je aan dat “jullie” strenger zijn geworden. Leek een beetje alsof je aangaf dat het verboden was.

Ach ja, fijn dan dat er toch gecrosst kan worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:40 



 
Profiel   

Even algemeen aan mensen die denken zomaar te springen omdat er iets staat :=

Het is heel onverstandig en gewoon gevaarlijk (en ook een tikkeltje aso) om zomaar cross hindernissen te springen omdat ze er staan. Betaal gewoon wat en gebruik hindernissen die ee voor bedoeld zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen