Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Held op natte voetjes

 
Profiel   

[ img ]


Hallo allemaal!!!
Alweer een tijdje geleden dat ik een topic van Docje heb geplaatst =3
Ondertussen veel gebeurt!!! We hebben al een aantal oefenparcours gesprongen (parcoursje van 70 cm!) En gisteren voor de 2e keer een crossles gehad!! <3 <3 <3 <3 Dit keer onder leiding van Elly de Bie! Was een ontzettend leerzame les!! :D Volgende keer zeker weer!

En wat deed die maffe tuiger het toch weer geweldig _/-\o_ !!!!!!

Aangezien het behoorlijk had geregend de afgelopen dagen lagen er behoorlijk wat plassen op het terrein.... En meneer is uiteraard ontzettend bang dat ie verdrinkt in een plas van 5 cm breed en 1 cm diep, dus stel je voor als er gigantische plassen water liggen!!! :') Dus toen meneer op z'n teentjes door die bak heen liep had ik er toch wel een zwaar hoofd in.....Maar uiteindelijk durfde die gelukkig wel door de plassen heen te stappen XD En toen ie dat eenmaal door had ging het crossknopje helemaal om!!!! *\%/*
[ img ]

Om te beginnen een paar boomstammen om een beetje in te komen :D (let wel er ligt een gigantische plas achter o.OOOOOO Maar zoo dapper als ie was denderde hij er uiteindelijk heeel braaf doorheen :D)

[ img ]

Knapperdd!!! <3


[ img ]

[ img ]


En een schuin schot, uiteraard eerst het lage schot en vervolgens het hoge schot <3
[ img ]

En daarna de tonnen :D en toen kwam toch wel een behoorlijke hindernis, de tafel :))
[ img ]

[ img ]

Daarna kwam de echte uitdaging een vierkante kuil waar we allebei nog wat moeite mee hadden...... Hierdoor helaas door een miscommunicatie ook voor het eerst van Doccie afgevallen :') Maar het was weer opstappen en doorcrossen!!!! :) :) Knappe Doccie!!!
[ img ]

[ img ]

Oepsieee :evaw:


Tevens hadden we ook nog een greppel gesprongen en uiteraard ook weer de heg =3 Ondanks dat dit de vorige keer nog wat spannend was, sprong hij het nu alsof hij het nooit anders heeft gedaan <3 <3
[ img ]

Vervolgens nog een soort houten "plantenbak" XD Die vond Doccie wel leuk om te springen =3333
[ img ]

En toen kwam het enge water toch echt in zicht..... Met behulp van de andere paardjes durfde meneer er heel dapper in te stappen!!! *\o/* Enn..... Jaja ook de tweede keer!!! Ennnn....... hij durfde zelfs erin te draven _/-\o_ _/-\o_ Wat een held is het toch ook!!!
[ img ]

En tot slot zelfs nog 2x een klein parcoursje <3 <3 <3 Zooooooo trotss op hem!! We gaan snel weer!!! :D:D

[ img ]

[ img ]



En omdat ik het niet kan laten..... Als je alle andere foto's wilt zien hier is de link :D :D :D :D https://ownheart-personal.weebly.com/cross-1-april.html
Zooooo trots op mn knappe tuiger!!!!! <3 <3 <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-18 21:38 



 
Profiel   

Super stoer, en wat een ontzettend gaaf sprekend paard! <3 stiekem wel jaloers, jaren terug ook meerdere keren daar crossles gedaan, blijft toch wel super gaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-18 21:43 



 
Profiel   

Stoere knol! (enne hou die boog, staat hem ruig! :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-18 21:45 



 
Profiel   

Wat een onwijs leuk paard heb je! :D Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-18 21:47 



 
Profiel   

Wat een ontzettend knappe, sprekende tuiger! Heel herkenbaar gedrag ook ;)
Jullie komen er wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-18 21:47 



 
Profiel   

Hoppit schreef
Stoere knol! (enne hou die boog, staat hem ruig! :D)


Precies mijn gedachte _O-
<3

Echt hele ruige knol!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 01:34 



 
Profiel   

Heel knappe ruige tuiger!
Ontzettend aansprekend hoofdje

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 06:08 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg! En wat springt ie leuk! Plezier straalt er vanaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 06:31 



 
Profiel   

Wat een leuk paard! Heel stoer! Je mag trots zijn op je knollie hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 06:56 



 
Profiel   

Ik had het met de les al gezegd maar ik vind m zo stoer!! Heel knap paard. <3

Nogmaals bedankt voor de foto’s die je ouders van Esprit en mij hebben gemaakt :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 07:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen