Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Eerste cross met El Capone E.B.R

 
Profiel   

Hele gave foto's en n mooie combinatie om te zien. Stoer hoor,crossen. Lijkt me (met t juiste paard whaha) geweldig!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 16:21 



 
Profiel   

Gave combinatie zijn jullie, hele mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 16:34 



 
Profiel   

WoW wat gaaf, je eerste cross en dan gelijk alphen! En er dan niet alleen hele mooie foto’s aan over houden maar ook zonder hindernisfouten rond komen. Wat knap!

Leuk stel samen, op naar de volgende wedstrijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 01:09 



 
Profiel   

Dankjewell alemaal! <3 <3


Getup schreef
Hele gave foto's en n mooie combinatie om te zien. Stoer hoor,crossen. Lijkt me (met t juiste paard whaha) geweldig!


Het is inderdaad echt geweldig om te doen! :j

Voor iedereen die de lippenstift zo mooi vindt. Hij is van maybelline en dan van de lijn superstay matte ink, pioneer. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 11:30 



 
Profiel   

LuffB schreef
WoW wat gaaf, je eerste cross en dan gelijk alphen! En er dan niet alleen hele mooie foto’s aan over houden maar ook zonder hindernisfouten rond komen. Wat knap!

Leuk stel samen, op naar de volgende wedstrijden!


Dankjewel voor het compliment <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 11:39 



 
Profiel   

Mooie combinatie! Ziet er goed uit :D

Een tip; je mag je onderbeen (veel) meer naar voren houden. Beter voor de balans, én de veiligheid. Mocht je toch een keer mis zitten op een sprong, dan lig je er minder makkelijk naast, en je paard heeft meer ruimte om zich te redden.

Wat betreft dat horloge, ik vind het goed dat je hem al wel om hebt. Je moet echt leren hiermee te rijden, en er bewust van worden dat je er af en toe op kan kijken. Wel is het verstandig om de eerste keren nog niet zo op de tijd te rijden, maar eerst te focussen om een goede cross te rijden. Ondertussen kan je jezelf goed aanleren om op bepaalde punten te kijken hoe het is met de tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 11:40 



 
Profiel   

Vang jij niet veel vliegjes? :* :')
Wat een gaaf paard! Veel succes verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 11:50 



 
Profiel   

zelmago4it schreef
Mooie combinatie! Ziet er goed uit :D

Een tip; je mag je onderbeen (veel) meer naar voren houden. Beter voor de balans, én de veiligheid. Mocht je toch een keer mis zitten op een sprong, dan lig je er minder makkelijk naast, en je paard heeft meer ruimte om zich te redden.

Wat betreft dat horloge, ik vind het goed dat je hem al wel om hebt. Je moet echt leren hiermee te rijden, en er bewust van worden dat je er af en toe op kan kijken. Wel is het verstandig om de eerste keren nog niet zo op de tijd te rijden, maar eerst te focussen om een goede cross te rijden. Ondertussen kan je jezelf goed aanleren om op bepaalde punten te kijken hoe het is met de tijd.


Dankjewel voor de tips! Ik ga er zeker mee aan de gang :j

@AaronYve hahaha met een normale al zeker gehad, maar deze die drogen op en worden dan niet meer plak. Ze geven daarna ook niet meer af. Echt heilig :') _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 12:19 



 
Profiel   

Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 14:01 



 
Profiel   

Mooie combi ! die laatste foto is gaaf!
Pak je wel gelijk ff een beste cross voor je 1e wedstrijd of is dit niet alphen chaam ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 22:03 



 
Profiel   

Shauniraquel schreef
Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?


Ben je zelf ook gestart? Ik ga de 14e meedoen met Etten - Leur *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 22:15 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Mooie combi ! die laatste foto is gaaf!
Pak je wel gelijk ff een beste cross voor je 1e wedstrijd of is dit niet alphen chaam ?


Dankjewel! Ik ga hem ook laten vergroten <3 Dit was inderdaad in Alphen Caam :j Vond het wel een fijne om mee te beginnen. Nog niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 22:17 



 
Profiel   

Vingino99 schreef
Shauniraquel schreef
Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?


Ben je zelf ook gestart? Ik ga de 14e meedoen met Etten - Leur *\o/*


Ja ik was zelf ook gestart voor de 1e keer! Ik heb dit weekend oefencross in Bathmen en dan 11 mei in Kronenberg! :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 08:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen