Eerste cross met El Capone E.B.R

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Eerste cross met El Capone E.B.R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:21

Hele gave foto's en n mooie combinatie om te zien. Stoer hoor,crossen. Lijkt me (met t juiste paard whaha) geweldig!

Merel___

Berichten: 1104
Geregistreerd: 20-08-09

Re: Eerste cross met El Capone E.B.R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 16:34

Gave combinatie zijn jullie, hele mooie foto's!

LuffB

Berichten: 1301
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: Eerste cross met El Capone E.B.R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 01:09

WoW wat gaaf, je eerste cross en dan gelijk alphen! En er dan niet alleen hele mooie foto’s aan over houden maar ook zonder hindernisfouten rond komen. Wat knap!

Leuk stel samen, op naar de volgende wedstrijden!

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 11:30

Dankjewell alemaal! <3 <3


Getup schreef:
Hele gave foto's en n mooie combinatie om te zien. Stoer hoor,crossen. Lijkt me (met t juiste paard whaha) geweldig!


Het is inderdaad echt geweldig om te doen! :j

Voor iedereen die de lippenstift zo mooi vindt. Hij is van maybelline en dan van de lijn superstay matte ink, pioneer. :*

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 11:39

LuffB schreef:
WoW wat gaaf, je eerste cross en dan gelijk alphen! En er dan niet alleen hele mooie foto’s aan over houden maar ook zonder hindernisfouten rond komen. Wat knap!

Leuk stel samen, op naar de volgende wedstrijden!


Dankjewel voor het compliment <3

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 11:40

Mooie combinatie! Ziet er goed uit :D

Een tip; je mag je onderbeen (veel) meer naar voren houden. Beter voor de balans, én de veiligheid. Mocht je toch een keer mis zitten op een sprong, dan lig je er minder makkelijk naast, en je paard heeft meer ruimte om zich te redden.

Wat betreft dat horloge, ik vind het goed dat je hem al wel om hebt. Je moet echt leren hiermee te rijden, en er bewust van worden dat je er af en toe op kan kijken. Wel is het verstandig om de eerste keren nog niet zo op de tijd te rijden, maar eerst te focussen om een goede cross te rijden. Ondertussen kan je jezelf goed aanleren om op bepaalde punten te kijken hoe het is met de tijd.

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 11:50

Vang jij niet veel vliegjes? :* :')
Wat een gaaf paard! Veel succes verder.

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 12:19

zelmago4it schreef:
Mooie combinatie! Ziet er goed uit :D

Een tip; je mag je onderbeen (veel) meer naar voren houden. Beter voor de balans, én de veiligheid. Mocht je toch een keer mis zitten op een sprong, dan lig je er minder makkelijk naast, en je paard heeft meer ruimte om zich te redden.

Wat betreft dat horloge, ik vind het goed dat je hem al wel om hebt. Je moet echt leren hiermee te rijden, en er bewust van worden dat je er af en toe op kan kijken. Wel is het verstandig om de eerste keren nog niet zo op de tijd te rijden, maar eerst te focussen om een goede cross te rijden. Ondertussen kan je jezelf goed aanleren om op bepaalde punten te kijken hoe het is met de tijd.


Dankjewel voor de tips! Ik ga er zeker mee aan de gang :j

@AaronYve hahaha met een normale al zeker gehad, maar deze die drogen op en worden dan niet meer plak. Ze geven daarna ook niet meer af. Echt heilig :') _/-\o_

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:01

Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?

R_emkee

Berichten: 3454
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Eerste cross met El Capone E.B.R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:03

Mooie combi ! die laatste foto is gaaf!
Pak je wel gelijk ff een beste cross voor je 1e wedstrijd of is dit niet alphen chaam ?

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 22:15

Shauniraquel schreef:
Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?


Ben je zelf ook gestart? Ik ga de 14e meedoen met Etten - Leur *\o/*

Vingino99
Berichten: 86
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 22:17

R_emkee schreef:
Mooie combi ! die laatste foto is gaaf!
Pak je wel gelijk ff een beste cross voor je 1e wedstrijd of is dit niet alphen chaam ?


Dankjewel! Ik ga hem ook laten vergroten <3 Dit was inderdaad in Alphen Caam :j Vond het wel een fijne om mee te beginnen. Nog niet te moeilijk, maar ook niet te makkelijk :o

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:26

Vingino99 schreef:
Shauniraquel schreef:
Gave foto's! Ik heb je inderdaad nog zien rijden :)! Wat wordt de volgende cross?


Ben je zelf ook gestart? Ik ga de 14e meedoen met Etten - Leur *\o/*


Ja ik was zelf ook gestart voor de 1e keer! Ik heb dit weekend oefencross in Bathmen en dan 11 mei in Kronenberg! :j