Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tripalon Laren en Bussloo met Elsa

 
Profiel   

Afgelopen zondag heb ik met mijn pony de tripalon in Bussloo gereden samen met twee andere meiden. Twee weken hiervoor hebben we de tripalon in Laren gereden, dit was de eerste keer en alles was dan ook enorm spannend. De meeste hindernissen eerst even bekeken en een aantal daarna gesprongen (of omgegooid en er overheen gestapt :') ) Goede oefening voor Elsa dus besloten ook de tripalon in Bussloo te rijden. Deze ging al een stuk beter! Elsa had er enorm veel zin in, was energiek en heeft een heel stuk voorop gelopen en zelfs heel veel in een keer gesprongen!
Er zijn nog voldoende verbeterpunten maar we zijn hier ook heengegaan zonder echt een doel. groot punt voor mij is het meer meegeven boven de sprong, en soms meer los durven laten. Al met al ben ik enorm trots op Elsa dus vind ik het leuk wat foto's te delen :o

Elsa is een 4-jarige merrie en inmiddels ruim een jaar bij mij

Laren

[ img ]

[ img ]
Een hoop hindernissen zijn dus zo gegaan, het springparcours zijn we achter Goofy (de tinker) aan gegaan, want dit was echt te spannend voor haar alleen.

[ img ]

Bussloo

[ img ]
Hier was ze dus wat pittig. Gelukkig blijft ze goed te rijden en meestal na even streng zijn is het ook weer oke.

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:41 



 
Profiel   

Wat knap! Lekker nuchter. Welk ras is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:42 



 
Profiel   

Wat een leuk dier!
Ziet eruit als een Ierse kruising, klopt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:46 



 
Profiel   

Bedankt! Ze is een kruising met een tinker. Kan ontzettend heet en druk worden en soms een echte merrie, maar op andere momenten ook weer heerlijk relaxed. Raakt de spanning ook snel kwijt dus dat is superfijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:53 



 
Profiel   

kamsel schreef
Wat een leuk dier!
Ziet eruit als een Ierse kruising, klopt dat?


Dacht er idd ook wat iers in te zien. Haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen