Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oortjestv!! Dit keer met zwarte oortjes!

 
Profiel   

Ruim vijf jaar geleden werd ons zwarte prinsesje geboren, ons eerste zelfgefokte paard! Juna (Firestone x Ixion xx) is echt een fantastisch dier, maar ze heeft ook echt wel een eigen willetje :j We laten haar veel zien en zijn lekker veelzijdig met haar bezig, ze loopt oa L2 dressuur, af en toe een springles en veel naar het bos. Dan kan een crossje niet ontbreken natuurlijk! Na wat crosstrainingen te hebben gevolgd was het tijd voor een oefencross, we gingen naar Gelselaar.

Ik had expres gekozen voor een oefencross bij een officiƫle cross, dan kan ze vast rustig kennismaken met alle hysterie er omheen, nou, ze keek haar ogen uit, maar was superbraaf!

De eerste twee hindernissen moest ze even extra bekijken, en mensen langs de route zijn heel vreemd, maar vanaf hindernis drie had ze het spelletje door en ging ze als een speer! Het water was nog wel even een letterlijke hindernis, daar moest ze even over nadenken. Gelukkig kreeg ze die tijd en ging ze er uiteindelijk met een gigantische sprong in, gelukkig bleef ik zitten *\o/*

Juna heeft enorm veel geleerd, we hebben genoten! Volgende stop is de oefencross in Rekken en dan gaan we lekker doortrainen en volgend jaar beginnen in de B.

De foto's geven een beetje een beeld, met oortjestv kun je samen met ons de hele cross rijden! <3
Oh, en vergeet op het einde ook het bommetje niet te bekijken :D _O-


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

<3 oortjestv <3


Ennnn bommetje!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 20:55 



 
Profiel   

Wat een knap dier!! En die sprong het water in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 21:16 



 
Profiel   

Wat een leuk paard, TS!
Zoals Juna kijkt bij het water: "Ja maar, er ligt water, stuur je me erin? Dat meen je toch niet? Echt waar???"

Haha, maar wat leert ze snel, is ook zo leuk om te zien bij die eerste 3 sprongen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 21:28 



 
Profiel   

Thanks beide!

En inderdaad Zoolgangster, ik heb het vermoeden dat er zoiets door haar hoofd ging. Ze heeft wel wat geleerd want zaterdag in het bos liep ze zonder blikken of blozen aan een lang teugeltje vrijwillig door iedere (grote) plas heen. Daar waar ze eerst vol in de ankers ging zodra er maar een miniplasje water lag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 17:43 



 
Profiel   

Leuk dit ! Super leerrijke ervaring !

Dat water idd :') Ik.wil.niet. Ik.wil.hier.weg }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 17:50 



 
Profiel   

Wat een heerlijk knap paard.
En leuk filmpje! Die leert t wel!
Lijkt me zo leuk om te doen met je eigen gefokte paard. Ik hoop over 3/4 jaar ook zo ver te zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen