Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

14 jaar Molecatencross in Hattem

 
Profiel   

Afgelopen weekend heb ik met mijn 21-jarige Otto de cross in Hattem gereden. Hij ging als een speer en we kwamen foutloos rond. *\o/*
Ik bedacht me dat dit 14 jaar geleden onze eerste cross was. Daarom vond ik het wel een leuk idee wat foto's van al die jaren te plaatsen. Omdat ik echt heel veel crossfoto's heb heb ik me beperkt tot foto's genomen tijdens de Molecatencross in Hattem. *D

2005

[ img ]
[ img ]
[ img ]

2006 en 2007 hebben we ook meegedaan maar daar heb ik geen geschikte foto's van.

2008

[ img ]

2009 hebben we ook meegedaan maar daar heb ik geen geschikte foto's van.

2010

[ img ]

2011

[ img ]

[ img ]

[ img ]

2012 en 2013 hebben we ook meegedaan maar daar heb ik geen geschikte foto's van.

In 2014 heeft Otto een ernstige peesblessure gehad. Dat is gelukkig goedgekomen en in 2015 waren we er weer bij.

2017 Hebben we meegedaan, toen was ik net zwanger maar dat wist ik nog niet. :D
2018 Overgeslagen want toen was m'n baby net geboren.

2019 We zijn er weer! :wave:

[ img ]
[ img ]


We zijn (uiteraard) in de B begonnen en via de L opgeklommen naar de M. Na Otto's blessure en mijn bevalling heb ik besloten niet meer in de M te starten en rijden we HC in verschillende B- en L-crossen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 01:19 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar samengestelde wedstrijden in the picture.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 07:57 



 
Profiel   

We hebben je voorbij zien komen, wij liepen ergens langs het pad bij de hindernis met die zwijntjes bovenop. Wat top dat jullie dit nog steeds met plezier kunnen doen samen. Leuk zo'n overzichtje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 08:00 



 
Profiel   

Ik heb je voorbij zien komen bij hindernis 7, waar ik zat als hinderniscontroleur! En voorgaande jaren ook. Ik moest mijn vriend even uitleggen waarom jouw paard Onbeteugelde Otto heet. :D Wat stoer dat hij nog zo fit is en dat jullie met zoveel plezier blijven crossen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 10:03 



 
Profiel   

SusanH schreef
We hebben je voorbij zien komen, wij liepen ergens langs het pad bij de hindernis met die zwijntjes bovenop. Wat top dat jullie dit nog steeds met plezier kunnen doen samen. Leuk zo'n overzichtje :j

Wat leuk dat je ons gezien had. Dat vond ik de spannendste hindernis. Ik was zelfs een beetje bang dat de cross niet voorbij die hindernis zou gaan. Maar toen we er aankwamen sprong hij hem zonder blikken of blozen, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:43 



 
Profiel   

O is dat onbeteugelde Otto! Wat fijn jullie weer even te zien :j hele fijne reeks en hij ziet er super uit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 18:52 



 
Profiel   

Wat ontzettend gaaf dat jullie al zo lang samen deze cross rijden!

Lollig om te zien, die capjes van vroeger :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:03 



 
Profiel   

Berdien schreef
Wat ontzettend gaaf dat jullie al zo lang samen deze cross rijden!

Lollig om te zien, die capjes van vroeger :))


2005 al vroeger. ;(

Ik word oud...

Otto altijd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:09 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Ik heb je voorbij zien komen bij hindernis 7, waar ik zat als hinderniscontroleur! En voorgaande jaren ook. Ik moest mijn vriend even uitleggen waarom jouw paard Onbeteugelde Otto heet. :D Wat stoer dat hij nog zo fit is en dat jullie met zoveel plezier blijven crossen!

Wat leuk dat je er ook al jaren bij bent! Wie weet tot volgend jaar! :D


poes schreef
O is dat onbeteugelde Otto! Wat fijn jullie weer even te zien :j hele fijne reeks en hij ziet er super uit zeg!

Dankjewel! :)


Berdien schreef
Wat ontzettend gaaf dat jullie al zo lang samen deze cross rijden!

Lollig om te zien, die capjes van vroeger :))

Hahaha, voor mij is dit al een moderne cap hoor! _O- Daarvoor had ik zo'n dunwandige. :D


Iris82 schreef
2005 al vroeger. ;(

Ik word oud...

Otto altijd <3

Ja, dat dacht ik ook, haha! :P


Ik ben erg blij en dankbaar dat Otto nog zo fit is. Wie had dat nou al die jaren geleden gedacht? Andere combinaties zijn in de tussentijd gekomen en gegaan. Het is net alsof de tijd langs ons heen stroomt en voor ons tweeën stilstaat. Nog steeds Otto en Marieke net als 14 jaar geleden. Ik merk nog niet aan hem dat hij minder fit wordt. Hopelijk blijft dat nog een hele tijd zo! <3

Wie het leuk vindt af en toe eens te zien hoe het met ons gaat kan ons volgen via facebook: https://www.facebook.com/Onbeteugeld/

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 01:08 



 
Profiel   

Mm ik kan alleen de foto's van 2005 zien?
Ik ben jullie ook al paar x tegen gekomen met me camera

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 09:42 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Mm ik kan alleen de foto's van 2005 zien?
Ik ben jullie ook al paar x tegen gekomen met me camera

Wat gek, ik kan ze nu op mijn laptop zien t/m 2010, maar op mijn telefoon zie ik ze allemaal. Geen idee hoe dat komt...

En klopt! Ik heb laatst nog een foto van Gorssel bij je besteld. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 00:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen