Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welsh Cob Toby springkanon

 
Profiel   

Het is lang geleden dat ik een foto topic heb gemaakt. Vandaag waag ik mij er weer eens aan want het afgelopen jaar heeft een heel aantal mooie foto's opgeleverd die de moeite waard zijn om te delen!

Super trots op mijn knappe cross cob die toch behoorlijk wat drempels overwonnen heeft de afgelopen 4 jaar. Alle training heeft zijn vruchten af geworpen.
Mijn doel was om met hem een B cross te kunnen starten. En dit hebben we bereikt en gaan super lekker *\o/* Er is nog genoeg te groeien en te leren maar wat ben ik blij met hoe we het afgelopen jaar hebben gereden.

Ik kan een heel verhaal typen maar foto's zeggen meer dan woorden. Ben je geïnteresseerd in ons verhaal stuur dan gerust een PB :)

Paspoort:
Naam: Gerstloo's Black Toby
Ras: Welsh Cob
Leeftijd: 8
Geslacht: ruin
Hoogte: 1.48m Cat. D

We starten tussen de paarden.

We begonnen de eerste buitentraining en oefencross in Hooghalen. De oefencross konden we mooi opbouwen met een losstaande dressuur proef en spring parcours vooraf dus een perfecte start. Hoewel het springparcours wel op B parcours hoogte was gebouwd. Dat is toch pittig voor ons. De hoogte red Toby wel maar we moeten er wel voor werken dus vanzelf gaat zo'n parcours zeker niet.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen de eerste offciële B SGW wedstrijd bij SGW Snorrewind in Markelo. Hier hebben we de afgelopen 2 jaar al BB gestart dus het was een bekend terrein. De cross zelf ging niet zo lekker maar dit was dan ook de eerste dus no panic. Geen verwachtingen we nemen alles zoals het komt.

[ img ]

De week daarop was meteen SGW Vinkega. Hier ging het springparcours echt bagger maar de cross een stuk fijner. Weer een stapje vooruit dus *D

[ img ]

[ img ]

En toen het Dijkgatbos. Dit was echt een super cross voor ons! Een heeeeerlijk spring parcours (helaas 1 weigering maar verder zo fijn!) en de eerste foutloze cross *\%/* Ik was zooooo trots op hem <3

[ img ]

[ img ]

Toen kwam de zomer en hebben we even pauze genomen.
Eind augustus zijn we weer gestart in Norg. Ook hier hebben we vorig jaar BB gereden en ik had er een goed gevoel over. En terecht want weer een foutloze cross! Helaas wel 2 balkjes in het springparcours maar wederom zo blij met die topper :)F

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen SGW Heino. Hier een fijn foutloos springparcours maar 3 weigeringen in de cross.

[ img ]

[ img ]

En als afsluiter SGW Ronostrand. Dit was nieuw terrein voor ons maar gaat volgend jaar zeker weer op de agenda! Mooie cross. Weer een heerlijk foutloos springparcours. Maar door te voorzichtig rijden van mij (ondergrond) helaas weer 2 weigeringen in de cross.


[ img ]

[ img ]


De eerste foutloze wedstrijd moet dus nog komen maar ik ben zo ontzettend blij met wat we allemaal samen bereikt hebben! Het genieten staat voorop in elke training en wedstrijd *D en ons persoonlijke leer/groei proces.

Op naar volgend seizoen! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 19:51 



 
Profiel   

Wat een super leuk enthousiaste combinatie zijn jullie! Veel crossplezier gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 07:19 



 
Profiel   

Wat een tof dier!!! Heb je hem bij Herman de Jong vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 07:24 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties :) Ik heb hem inderdaad bij Herman en Helma de Jong gekocht als 3 jarige. Een heel fijn adres!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 12:36 



 
Profiel   

Volgens mij hebben jullie er allebei écht plezier in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 12:39 



 
Profiel   

Wat een plezier straalt het uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:37 



 

Wat een leuk knap dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:08 



 
Profiel   

Wauw dat ziet er top uit! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:15 



 
Profiel   

Super knap en mooi om naar te kijken.

Naar jouw gezichtsuitdrukking trouwens ook, veel expressie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:23 



 
Profiel   

Supergaaf om te zien! Mooie Cob ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:31 



 
Profiel   

Wat een mega gaaf dier! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:38 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een leuke combi!!! En super knap, dat je dit met je D pony tussen de paarden doet. Blijf genieten, EN foto's posten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:48 



 
Profiel   

Toffe cob!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 13:17 



 
Profiel   

Hij blijft zo tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 13:22 



 
Profiel   

Wat een leuke reactie allemaal, bedankt *D

Boras schreef
Super knap en mooi om naar te kijken.

Naar jouw gezichtsuitdrukking trouwens ook, veel expressie :)

Haha ja :') die gezichtuitdrukkingen vind ik zelf altijd zo belachelijk om terug te zien :+ Ik praat onderweg veel tegen hem en bij elke sprong zeg ik geloof ik jaaa goedzo jongen! en die 'jaaa' zie je op bijna elke foto terug haha :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 14:25 



 
Profiel   

Nou inderdaad, jouw uitdrukkingen, echt super leuk! Je paard ziet er ook al zo happy uit, leuke combinatie zijn jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 15:20 



 
Profiel   

Ik heb jullie zien rijden bij sgw ronostrand en het was echt genieten zo stoer als jullie rond rijden! Heel knap hoe jij hem door het springparcours loodst terwijl de afstanden op paardenmaat staan.

Ik moet wel bekennen dat ik hem uit heb gescholden voor tinker, maar werd gecorrigeerd door degene die met je mee was :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 20:21 



 
Profiel   

Wat een gaaf dier! Leuke combinatie zijn jullie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 20:39 



 
Profiel   

Ik vind jullie echt een super tof team !
Op naar een foutloos seizoen volgende jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 23:53 



 
Profiel   

Wat een fanatieke donder, prachtig! :# Hij lijkt er ook enorm veel plezier in te hebben en je zou hem zo vanaf de foto's echt geen 1.48m geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 06:26 



 
Profiel   

Bedankt weer voor de leuke reacties! :))

Saar88 schreef
Ik heb jullie zien rijden bij sgw ronostrand en het was echt genieten zo stoer als jullie rond rijden! Heel knap hoe jij hem door het springparcours loodst terwijl de afstanden op paardenmaat staan.

Ik moet wel bekennen dat ik hem uit heb gescholden voor tinker, maar werd gecorrigeerd door degene die met je mee was :D

Haha oh dat was jij! Dat vertelde Daan me al toen we naar de cross liepen. Dat er 2 mensen heel enthousiast waren maar hem wel een tinker noemden _O- Je bent niet de eerste hoor die hem ‘uitscheld’ voor tinker :P

Happinez schreef
Ik vind jullie echt een super tof team !
Op naar een foutloos seizoen volgende jaar :D

Dat zou leuk zijn inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 07:12 



 
Profiel   

Wat een machtig dier zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 07:40 



 
Profiel   

Wat een gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 07:49 



 
Profiel   

Zag de foto bij Uitgelicht en dacht gelijk, dat lijkt wel een Cob.
Gaaf hoor! Ik vind crossen ook erg leuk, om te kijken dan. Zelf rijden doe ik niet, haha, maar gelukkig vinden bijrijdsters het ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 16:01 



 
Profiel   

Wat een power stralen jullie uit zeg! Gaaf <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 17:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen