Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

SGW met Camaro 2019

 
Profiel   

Helaas is het seizoen weer voorbij! Maar wat hebben we genoten *\o/* Hierbij een klein verslagje van onze crossen dit jaar. Genieten jullie mee?

SGW Markelo Snorrewind (mei)
Dressuur prima, springen foutloos, maar helaas een stop op een lastig lijntje in de cross.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

SGW Bollert Brons Neede/Gelselaar
Dressuur fijn, dullige stop op 1 in het parcours, maar hier wel een snelle en foutloze cross! Net buiten de prijzen helaas...

[ img ]

[ img ]

En euh ja... Niet alle sprongen gaan altijd uit het boekje :') Gelukkig heb ik een lenig, safe en fijn paard!
[ img ]

SGW Gorssel
Mooie dressuurpunten, foutloos gesprongen, maar helaas een stop in de cross...

[ img ]

[ img ]

SGW Vasse,
Dressuur prima, springen een suf balkje en een snelle en foutloze cross! Genoeg voor een mooie 3e plaats! :)

[ img ]

SGW Diepenheim
Dressuur gespannen, dus niet laten zien wat we konden. Springen en cross foutloos, wel wat buiten de tijd door de matige bodem.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hebben jullie al een structuurtje ontdekt? :') Dit seizoen gingen bij iedere wedstrijd twee onderdelen top en eentje prut! Een stop in de cross, een dom balkje bij het springen of spanning in de dressuurproef... Toen kwam mijn laatste SGW van dit seizoen... :D

SGW Bathmen
Keurig dressuur gereden (ondanks de drek), foutloos gesprongen en (jawel!) foutloos de cross door! Daarme behaalden we een 1e prijs! *\o/* *\o/* *\o/*

[ img ]


Superblij met deze heerlijke afsluiter natuurlijk! Hoewel ik alle andere wedstrijden ook echt genoten heb van mijn geweldige paard hoor. :j Maar het is zo fijn als alles even een keer goed valt! Met een goed gevoel de winterstop in dus, waarin we fijn gaan doortrainen in de dressuur en het springen. :D Bedankt voor het kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 20:04 



 
Profiel   

Wat een fijne plaatjes en een heerlijke afsluiter van een mooi seizoen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 20:11 



 
Profiel   

Bedankt! SGW is extra leuk door alle mooie plaatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 18:19 



 
Profiel   

Mooi overzicht! En wat een heerlijke pretkop heeft ie op alle foto’s <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 18:35 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien het hele seizoen door met opbouwende resultaten, vooral met zo’n afsluiter! :D Leuke combinatie zijn jullie. Leuk hè die foto’s, ben ook altijd gek op foto’s, zo’n leuke herrinnering <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 21:20 



 
Profiel   

Leuk overzicht en hele fijne foto's! Jullie hebben er duidelijk beide plezier in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:01 



 
Profiel   

Bedankt! Plezier hebben we zeker! En die pretkop heeft hij zeker! :D Camaro is het meest expressief blije paard ter wereld denk ik :') En hij ziet ook altijd alle fotografen tijden het crossen... Heb echt legio foto’s waarbij hij in de lens kijkt en ik later verrast was dat er dus blijkbaar een fotograaf stond O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 08:51 



 
Profiel   

Hij kijkt idd op de laatste foto recht in de lens :D Geweldig om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 08:14 



 
Profiel   

Haha die pretkop herken ik! Dat is zo leuk aan de meeste eventingpaarden <3

Grappig ook het verloop van je seizoen met de onderdelen, bij ons leek er ook elke keer wel iets anders mis te gaan :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 08:29 



 
Profiel   

Wat een leuk overzichtje! En mooi paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 13:31 



 
Profiel   

Ziet er heel netjes uit. De oortjes en het hoofdje van je paard laten heel veel plezier zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 20:06 



 
Profiel   

Jullie hebben duidelijk veel plezier samen. Ben stiekem wel jaloers op mensen (en paarden) die eventing aandurven.

Off topic: welk merk bodyprotector draag je? Ziet er wel comfortabel uit. Ik ga me er ook één aanschaffen, helaas iets te laat (loop sinds 2,5 weken met gebroken sleutelbeen, 2 gebroken ribben en klaplong), vandaar dat ik wat rondkijk welke er op de markt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 21:29 



 
Profiel   

Thanks! Blijf mezelf ook verbazen hoor, ben niet zo’n held :=

Het is een Sir Lancelot. Zeker een fijne bodyprotector! Heb er echt nooit last van. Goed laten aanmeten is wel belangrijk hoor, vooral de lengte. Ik draag een S Adult, op z’n strakst afgesteld. En ik ben 1.65 en niet dik, maar ook zeker niet mager. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 21:37 



 
Profiel   

Wat een blij paard <3 Mooi overzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 11:41 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard heb je! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:46 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien!! En wat heeft ie inderdaad een leuk prethoofdje op alle foto’s :) Leuk met die oortjes erop, en gaan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen