Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De tweede crossles met Loki!

 
Profiel   

Hoi bokkers! :wave:

Nadat we in mei voor het eerst naar crossles zijn geweest (zie ook [RIJ-ITP] Loki's (en mijn) eerste crossles!), was het toch erg aan het kriebelen om nog een keer te gaan. Ik had afgelopen week een weekje vrij en kreeg het plots in m'n bol om eens rond te vragen waar ik nog kon aansluiten voor een lesje. Dat kon bij Roxana Graman afgelopen woensdag in Ede! Het was echt een super fijne les en we hebben weer veel geleerd. :D

Voor wie ons niet kent: Loki is een draver x tuigpaard, we zijn al 14 jaar een combinatie, hij is ondertussen 17 en met wedstrijdpensioen nadat we tot vorig jaar Z2 dressuur gereden hebben. :) Nu zijn we verhuisd van stal (naar een 24/7 buiten stal in een grote kudde in het bos) en doen we veel buitenrijden en andere leuke dingen! Daarnaast train ik hem ook nog dressuurmatig om hem in shape te houden.

Nou genoeg geklets hierbij de foto's! De foto's zonder logo zijn gemaakt door mijn stalgenootje Franka en de foto's met logo door Sarita Fotografie (heb haar toestemming om ze te plaatsen, heb ze ook nabesteld :D)

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3. :oo water!!!
[ img ]


4. Loki is voorzichtig met z'n benen... :')
[ img ]



5.
[ img ]


6. Vind dit zo'n leuke foto <3
[ img ]


7.
[ img ]


8.
[ img ]


9.
[ img ]


10.
[ img ]


11.
[ img ]


12.
[ img ]


13.
[ img ]

14.
[ img ]


Ik ben me bewust dat mijn houding nog niet top is en ga volgende keer ook de martingaal wat losser doen. Wees lief voor ons, dit is pas onze tweede les en ik scheet weer 7 kleuren. :D Maar tips zijn uiteraard welkom :)


Krijg de foto's op origineel formaat, welke zouden jullie laten afdrukken? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-20 22:48 



 
Profiel   

Niemand? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-20 22:42 



 
Profiel   

Cool TS dat jullie er voor gaan... tips heb ik niet maar foto 4 en 12 vind ik erg gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-20 22:50 



 
Profiel   

Wat een topper is Loki. Ik vind m zoo leuk! Kijk wat een blij ei. Ik denk dat Loki wel een kleine cross carriere wil. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-20 22:52 



 
Profiel   

Jaaa daar is Loki weer! Ik vind hem zo leuk! Ik volg jullie ook al heel lang op insta! Die waterfoto is geniaal. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-20 23:01 



 
Profiel   

Geweldig, wat een enthousiasme! Dit was vast intens genieten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-20 07:29 



 
Profiel   

Het plezier spat er vanaf! Echt hele leuke plaatjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-20 16:04 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg! :) De vierde laatste (in het water) vind ik heel mooi voor op groot formaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-20 16:28 



 
Profiel   

Suuupergaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 09:18 



 
Profiel   

Het plezier spat er vanaf :D hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten!
Ik vind 6,11 of 13 de mooiste foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 09:54 



 
Profiel   

Wat een leuk duo zijn jullie! Plezier straalt er bij elke foto vanaf! En extra stoer met zijn bloedlijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 16:03 



 
Profiel   

Super fijn beeld! Mag ik vragen welke bodyprotector je hebt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 19:37 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3

Mijn bodyprotector is van Sir Lancelot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 20:09 



 
Profiel   

Heerlijke foto’s! Plezier straalt er aan alle kanten af. Volgens mij kan Loki dit soort ‘pensioen’ wel waarderen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen