Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Crossles met Lady Million (voor het eerst)!

 
Profiel   

Hoi!

Ik plaats bijna nooit topics, ik vond het dus nu wel weer tijd worden. *D

Afgelopen weekend heb ik mijn paard voor het eerst meegenomen naar een baby-crosslesje.

Kort voorstellen:
Mijn paard heet Lady Million O'Hara, ze wordt dit jaar 5 en is nu een jaar onder het zadel. Ze is een nakomeling van Emir R uit een moeder van Furore x Fedor x Burggraaf. Ik heb haar als veulentje gekocht. :D Lady is vanwege Covid nog ongeklasseerd maar al wel een paar keer mee geweest om te oefenspringen en lessen. Ze is ontzettend braaf, eerlijk en betrouwbaar. Echt een genot om te rijden. <3


Eerst even losrijden.

[ img ]

[ img ]

De eerste sprongetjes, dat was even spannend. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen gebeurde dit, hoe braaf ze ook is, ze blijft jong en vindt soms iets opeens heel eng. :')
Spoiler:
[ img ]



Na een paar keer ging het al veel makkelijker.

[ img ]

[ img ]


En toen de dikke boom. Daar moesten we allebei even over nadenken en ging ook niet meteen vlekkeloos, gelukkig mochten we achter iemand anders aan. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Daarna heb ik haar lekker uitgestapt door een stukje bos. Zoveel indrukken maken je leeg dus genoeg gewerkt!


[ img ]

[ img ]

Ik ben me er bewust van dat ik er niet altijd even netjes op zit, ondanks dat ze zo braaf is blijft ze natuurlijk een jong en onervaren paard en natuurlijk ben ik ook geen dappere eventing ruiter dus vond het soms ook wel even spannend. :o Dank aan de fijne instructeur die ons er doorheen gesleept heeft! En mega trots op Lady! Na deze ervaringen weten we dat ze springen leuker en ook niet zo spannend vindt als van die gekke boomstammen :P Maar ze heeft het toch maar even gedaan!


Bedankt voor het kijken, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:13 



 
Profiel   

Wat een mooie krachtige merrie! Ze pakt het fijn op en je zit er prima op ik doe het je niet na :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:16 



 
Profiel   

Mooie beelden! Heb je niks overgehouden aan je eh..hindernisanalyse? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:58 



 
Profiel   

Mooi paard! Die eh, spontane afstapfoto is ook wel geniaal haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:03 



 
Profiel   

Die “gedwongen afstap” foto :')
Leuk dier, doet het zeker niet verkeerd voor de eerste keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:10 



 
Profiel   

SPR-ITP --> SGW-ITP

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:51 



 
Profiel   

Die valfoto ziet er toch een beetje eng uit. Alsof je recht op je hoofd op die boomstam terecht gaat komen. Maar ik ga ervanuit dat het allemaal wel meeviel dan :P
Verder leuk foto's! Ziet er lekker ongedwongen uit. En je zit er gewoon netjes op vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 08:37 



 

Wat een leuke combinatie zijn jullie! En lief dat je even op haar hoofd mocht hangen om de hindernis beter te bekijken :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 08:45 



 
Profiel   

Wel efficient, afstappen en gelijk het hoofdstel afdoen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 10:45 



 
Profiel   

Wat een aansprekend paard!
Die foto in spoiler is geniaal...
Knap dat je zo bleef 'zitten' :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 10:50 



 
Profiel   

haha heerlijke foto's! Je doet het toch maar! =)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 10:55 



 
Profiel   

AnnickT schreef
Mooie beelden! Heb je niks overgehouden aan je eh..hindernisanalyse? :D


:D

Vind jullie een aansprekende combinatie TS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 11:15 



 
Profiel   

Leuk dier hoor! Vind het er netjes uitzien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 11:43 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties! :D

Wat betreft de val: paard kwam al iets twijfelend aan en ik zat net niet genoeg achterover met mijn schouders. Dus daar lag ik dan, op haar hoofd. :') Ik heb er een aantal seconden gehangen omdat ik niet wilde vallen, maar helaas was dat de enige optie want er was geen weg terug. _O- Ben net voor de boom op de grond terecht gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 13:53 



 
Profiel   

wat een leuk paard! Gewoon plezier maken met je paard en onder begeleiding de nodige kilometers dan komt het vast helemaal goed met jullie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:29 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Waar is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 08:44 



 
Profiel   

Prachtige foto's en een prachtig paard! En een heerlijke foto op het juiste moment :+ Hopelijk goed afgelopen! Waar zijn jullie geweest? Mijn dochter wil ook graag beginnen met crossen, jullie zitten hier niet zo ver vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 10:43 



 
Profiel   

Thanks! <3

Dit is op het nieuwe accommodatie van TCN Sporthorses, in Rijssen. Is nog niet helemaal af maar echt al prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 13:18 



 
Profiel   

Nee joh! In Rijssen?? Ga het direct opzoeken *\%/*

Oh wacht ! Dat wist ik, alleen niet dat ze het al zo snel voor elkaar hadden :+ leuk zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 14:36 



 
Profiel   

poes schreef
Wat een mooie krachtige merrie! Ze pakt het fijn op en je zit er prima op ik doe het je niet na :)



Precies dit! Wat een leuk en mooi gebouwd paard! Lijkt me een heel leuk dier! Volwassen ook voor een 5 jarige. Tenminste, zo lijkt het vanaf de foto! Succes met deze knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 14:41 



 
Profiel   

Change3x schreef
Thanks! <3

Dit is op het nieuwe accommodatie van TCN Sporthorses, in Rijssen. Is nog niet helemaal af maar echt al prachtig!


Dank je! Ik ga eens googlen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 15:39 



 
Profiel   

loez schreef
poes schreef
Wat een mooie krachtige merrie! Ze pakt het fijn op en je zit er prima op ik doe het je niet na :)



Precies dit! Wat een leuk en mooi gebouwd paard! Lijkt me een heel leuk dier! Volwassen ook voor een 5 jarige. Tenminste, zo lijkt het vanaf de foto! Succes met deze knapperd!


Heel leuk om te horen! Bedankt! :D Ze is het afgelopen halfjaar positief verandert, ze is echt een knap paard geworden! Toen ik haar als 3 jarige uit de opfok haalde had ik nooit verwacht dat ze er zo als nu uit zou gaan zien, heel ander paard vergeleken met 1.5/2 jaar geleden. _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 19:42 



 
Profiel   

Super gaaf!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 21:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen