Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fantastische eerste crossles ooit!

 
Profiel   

Gisteren heb ik samen met mijn merrie onze allereerste crossles ooit gereden en het was in 1 woord geweldig! Mijn merrie is absoluut geen springtalent, dus in het dagelijks leven rijden we (fanatiek) dressuur. Echter vind ik afwisseling wel heel leuk en belangrijk, dus toen er vanuit de vereniging een set van 4 crosslessen werd aangeboden, dacht ik: laten we het gewoon proberen! :Y) Ik vroeg me wel af of het überhaupt een klein succes zou worden, want mevrouw is een echte stresskip, over het algemeen bang voor vrijwel alles en ze beschikt dus ook niet bepaald over springtalent. Maar hé, als je het niet probeert, weet je het nooit.

Van tevoren voelde het overigens echt alsof ik op een driewieler ging meedoen aan de Tour de France, want ik kreeg de indruk dat ik bij 2 mensen in de les kwam die wel veel ervaring hadden met crossen (1 had dat ook, bleek achteraf). Ik spring niet op regelmatige basis en ook niet hoog, dus ik heb alleen een dressuurzadel. Dat kan natuurlijk prima op zich, maar ik voelde me wel een beetje een vreemde eend in de bijt :P

Maar goed: uiteindelijk bleek het echt een enorm succes en vonden we het allebei echt fantastisch! Ik had veel weigeringen verwacht, maar eigenlijk viel dat enorm mee. We hebben in het begin wel een aantal keer stil gestaan voor een hindernisje, maar toen ze de smaak te pakken had was alles helemaal oké. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer!

Ik weet dat mijn beenligging/houding alles behalve goed is, maar daar gaan we aan werken. Ook is Elfina op dit moment behoorlijk aan de royale kant, want die heeft genoten van haar vakantie... Zijn we ook mee bezig! :j

Wat foto's van slechte kwaliteit voor de mensen die niet zo van de filmpjes zijn:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo zag het er dus uit toen we voor het eerst op een hindernisje afreden :')
[ img ]

En dan wat bewegend beeldmateriaal:







Door de waterbak:




En dan als afsluiter nog een leuke compilatievideo, gemaakt door mijn bijrijdster Dala8! :D

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 16:49 



 
Profiel   

Superleuk Nadja, wat is Elfina ook veelzijdig he <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 09:13 



 
Profiel   

Wat leuk! Wat pakt ze dat braaf op :-)

Inderdaad, als je een springzadel (of veelzijdigheids) van iemand kunt overnemen of lenen dan wordt het voor jullie allebei nog een stuk gemakkelijker :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 16:12 



 
Profiel   

Wat leuk dat je samen wat anders hebt geprobeerd, de foto van de weigering is echt grappig :') ze kijkt echt van, is ditttt dan nu weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 18:06 



 
Profiel   

Wat leuk , en zo te zien hebben jullie er beiden veel plezier van

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 19:01 



 
Profiel   

Het was leuk om jullie gedurende les te zien groeien! Fien en jij deden het echt wel goed! Toppers!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 14:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen