Oefen endurance, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandraWierda

Berichten: 1396
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Oefen endurance, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 13:19

Op 19 juni is er in Elsloo een oefen endurance maar helaas kan ik dan niet. Worden er wel eens vaker oefen endurance georganiseerd? Dus eentje waar je nog helemaal niets/ geen lidmaatschap voor nodig hebt en eventueel ook kortere afstanden te rijden zijn?

Michelle_S

Berichten: 2721
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Re: Oefen endurance, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 20:02

Neem eens een kijkje op de facebook pagina van Enduranceteam Noord Nederland, zij organiseren met enige regelmaat leuke endurance ritten.

SandraWierda

Berichten: 1396
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-22 18:46

Michelle_S schreef:
Neem eens een kijkje op de facebook pagina van Enduranceteam Noord Nederland, zij organiseren met enige regelmaat leuke endurance ritten.


Is dat dezelfde Endurance trainingen Noord Nederland?

SandraWierda

Berichten: 1396
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 14:05


marsyl

Berichten: 1641
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Limburg

Re: Oefen endurance, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:50

Je kunt bij eigenlijk alle wedstrijden ook in de impuls klasse starten! Dan rijd je gewoon zonder plaatsing mee! Geloof dat je daar ook geen startkaart voor nodig hebt, maar dat zou je even na moeten kijken voor de zekerheid :)

SandraWierda

Berichten: 1396
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-22 16:58

marsyl schreef:
Je kunt bij eigenlijk alle wedstrijden ook in de impuls klasse starten! Dan rijd je gewoon zonder plaatsing mee! Geloof dat je daar ook geen startkaart voor nodig hebt, maar dat zou je even na moeten kijken voor de zekerheid :)


Klopt, maar deze kun je ook 12km meedoen om gewoon keertje alles wat erbij komt kijken etc mee te maken. Mijn nieuwe haffie van 1.38m heb ik nog maar net en nog maar kort onder het zadel. Dus ze moet gewoon eerst nog veel km maken, dus ik vind om kennis te maken die 12 km erg leuk. Even ruiken aan de keuringen, kijken wat de hartslag doet ect.