Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Comeback voor Dushi @ Endurance Epe 46 km met 50 paarden

 
Profiel   

Lang geleden dat ik een topic heb geopend. Dushi en begonnen dit jaar in Kootwijkerbroek met een korte klasse 2 van 44 km met als doel een CEI* te rijden in Ermelo. En toen kwam die blessure... |( Ze had een lichte blessure aan een bandje.. mooi oliebol... Alle plannen in het water gegooid en langggg gerevalideerd ( totaal 7 maanden tussen de ene wedstrijd en deze). Maar gelukkig is het helemaal goed gekomen en reden we onze eerste en tevens laatste wedstrijd van dit jaar! -O-


Hier mijn verslag:
22-10-2016 Epe 46 km ..... Na 7 maanden geen wedstrijd te hebben gereden vanwege die rottige blessure aan een bandje had ik besloten om Epe de klasse 2 te gaan rijden als afsluiting... maar dan ook alleen als ik er een goed gevoel bij had. Eigenlijk had ik de afgelopen 2 maanden al geen twijfel , maar ik wilde toch het zekere voor het onzekere nemen en daarom Epe starten en niet eerder. Daphne rijdt sinds vorig jaar Dushi bij en heeft ons ook bijgestaan tijdens de revalidatie van Dushi .Ze ging ook mee groomen en dat ging allemaal zo ontspannen en fijn. Iris ( teamgenootje en tevens ook echt pechvogeltje dit jaar ;-( ) was uiteraard hoofdgroom samen met mijn zoon Elano . De massastart was geweldig. Lekker bokken , maar dat deed ze in KWB ook al , ik was er al een beetje op voorbereid. Plan was samen te rijden met Rixt om een beetje rond de 13 te gaan dieselen... tsja ( werd 15 ... zucht ..) ... Dush was in de vg gewoon AAN en tijdens monsteren ( toepasselijke naam }> ) kreeg ik bijna een trap ... maar wel een A +:)+ Op de finish ook alles helemaal top , allemaal plusjes en A-tjes . En dan nog 7e van de 50 ... nou na uiteindelijk 45 of zoiets ... helemaal top en totaal onbelangrijk. Punt was om deze wedstrijd uit te rijden en omdat ze zo goed en fit voelde liet ik haar lekker dieselen in galop. Dush is voor mij een merrie uit duizenden. Ik ben zo trots op haar. Nogmaals een bedankje aan mijn grooms en ik vond het een hele goed georganiseerde wedstrijd met een super sfeer. Op naar 2017 :)F

1e rondje samen met Talitha Bakker en Yanour Hayati van Yildiz Horsten ( <3 ) en met Rixt & Amber
[ img ]


groompunt:

[ img ]

made by Yildiz Horsten
[ img ]

keuren
[ img ]

op de hei
[ img ]

koelen :brr:
[ img ]

headbanging :P
[ img ]

mijn zoon en Dushi
[ img ]

richting vetgate
[ img ]

vetgate rust 45 min
[ img ]


[ img ]

& the day after! Dushi is gelukkig weer de oude. Volgend jaar hoop ik een 1e klasse 4 te rijden :)


[ img ]


en last but not least een filmpje van de wedstrijd gemaakt door Sofie van Aggelen! Ik word hier helemaal blij van, ik hoop jullie ook!! Endurance is gewoon leuk!
https://vimeo.com/188617468


Laatst bijgewerkt door Aileen_Noël op 24-10-16 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 19:09 



 
Profiel   

Wat een leuk topic zo, mooie sfeer! En super na een blessure voelt het dubbel geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 19:18 



 
Profiel   

Dyonne schreef
Wat een leuk topic zo, mooie sfeer! En super na een blessure voelt het dubbel geweldig!


Klopt!! En wat nou zo gek is, ik was helemaal niet zo nerveus := := := := Maar het voelt idd echt als een victory na een periode van rottigheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 19:21 



 
Profiel   

Dit hoort in het ITP gedeelte van het subforum, ik verplaats het even.
TEN -> TEN-ITP.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 20:22 



 
Profiel   

+:)+ :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-16 20:39 



 
Profiel   

Een geweldige come-back! Altijd eng om weer te starten na een blessure! Op naar 2017 :-D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-16 08:25 



 
Profiel   

Moooooi Aileen!!! Zo heerlijk voor jullie. Gekke Dushi.. mijn telefoon maakt er sushi van.. :')

Op naar volgend seizoen! Dan zijn wij ook weer van de partij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-16 08:51 



 
Profiel   

kristelhans schreef
Moooooi Aileen!!! Zo heerlijk voor jullie. Gekke Dushi.. mijn telefoon maakt er sushi van.. :')

Op naar volgend seizoen! Dan zijn wij ook weer van de partij.


Ja Sushi whahahahaha. Ik hoop volgend jaar jouw wedstrijd te rijden. Hopelijk plannen ze mij niet in dat weekend, fingers crossed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-16 16:56 



 
Profiel   

Heel tof filmpje, en zoals je al zegt: Endurance is gewoon leuk!


En natuurlijk gefeliciteerd met je 7de plek, lijkt me een heerlijk gevoel na een aantal maanden van pech!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 07:12 



 
Profiel   

Mooi verslag Aileen! Nogmaals proficiat en super leuk dat Nour er ook bij staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 07:20 



 
Profiel   

Leuk om te zien! En gefeliciteerd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 07:40 



 
Profiel   

Jullie zijn goed bezig toppers +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 08:04 



 
Profiel   

Toppers!

Wij hebben ook genoten, wat een energie in het tweede rondje!
Dushi is een superpaard <3

Op naar volgend jaar *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 09:57 



 
Profiel   

Wat stoer, gefeliciteerd! Wat een geweldig gevoel moet dat toch zijn, na zo'n lange revalidatietijd. Misschien niet de klasse die je had gehoopt, maar na deze overwinning voor jullie zelf kan je weer vooruit kijken naar volgend seizoen. Ik gun jullie heel veel geluk in 2017!
Wat ziet Dushi er goed uit zeg, je zou zo niet zeggen dat ze een tijd uit de running is geweest! Prachtig paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 10:24 



 
Profiel   

Rixt_ schreef
Toppers!

Wij hebben ook genoten, wat een energie in het tweede rondje!
Dushi is een superpaard <3

Op naar volgend jaar *\o/*


Ja, was onwijs tof Rixt!!!! *\o/* Wat trots op onze paardjes hè? /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 11:06 



 
Profiel   

Unseen schreef
Wat stoer, gefeliciteerd! Wat een geweldig gevoel moet dat toch zijn, na zo'n lange revalidatietijd. Misschien niet de klasse die je had gehoopt, maar na deze overwinning voor jullie zelf kan je weer vooruit kijken naar volgend seizoen. Ik gun jullie heel veel geluk in 2017!
Wat ziet Dushi er goed uit zeg, je zou zo niet zeggen dat ze een tijd uit de running is geweest! Prachtig paard.


Dankjewel!! Dush heeft er weer helemaal zin in! Ze zit lekker in haar vel, zadel is nog aangepast en qua training hebben we ook heel veel dingen nu veranderd. Trots op haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 11:09 



 
Profiel   

Heerlijk Aileen! En gefeliciteerd met een mooie wedstrijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 11:12 



 
Profiel   

Djilna schreef
Heerlijk Aileen! En gefeliciteerd met een mooie wedstrijd!


Dankjewel Djilan en ook credits naar jou, door jouw voedingsadvies staat Dushi er prachtig bij :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 11:14 



 
Profiel   

haha die foto met dat haar!!! Maar super fijn dat ze weer helemaal goed is. Op naar volgend jaar.
Hopelijk kan ik dan weer ergens een stukje met je meerijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 11:36 



 
Profiel   

Wat gaaf en wat een mooi filmpje ook.
ik vind 46 km nog best een eind :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 12:00 



 
Profiel   

Ziet er gaaf uit!

Vraagje van een leek: Mag ik vragen waarom er tussendoor gekoeld wordt, hebben de paarden het zó snel warm? Want ik zie jullie allemaal met lange mouwen rijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 12:41 



 
Profiel   

Wat heerlijk he als een wedstrijd zo fijn gaat na een revalidatie periode.
Ik zag haar nog staan zonder halster in je paddock vond dat wel wat spannend..

Super gereden van harte gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 13:01 



 
Profiel   

Riaa_ schreef
Ziet er gaaf uit!

Vraagje van een leek: Mag ik vragen waarom er tussendoor gekoeld wordt, hebben de paarden het zó snel warm? Want ik zie jullie allemaal met lange mouwen rijden..


Ondanks dat het buiten kouder is , krijgen ze het na een flinke inspanning toch best wel warm! Daarom koelen we onderweg ook en op de vetgate om de hartslag naar beneden te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 16:00 



 
Profiel   

scooby09 schreef
Wat heerlijk he als een wedstrijd zo fijn gaat na een revalidatie periode.
Ik zag haar nog staan zonder halster in je paddock vond dat wel wat spannend..

Super gereden van harte gefeliciteerd.


Ze is geen uitbreker gelukkig. Normaal staat ze met op een wedstrijd, ik denk dat we het allemaal vergeten zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 16:01 



 
Profiel   

Wat een leuk filmpje zeg! Krijg er ook helemaal zin in!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 19:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen