Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verslag endurance Someren

 
Profiel   

Zijn we weer :D

Afgelopen zaterdag onze tweede endurance wedstrijd dit seizoen, we startte dit keer lange klasse 1 (31km).
'S morgens om 6.15 ging de wekker := om lekker op tijd op stal te zijn om alles rustig voor te bereiden (ben nogal een stresskip :+). Rond 9 uur waren we op het terrein en zijn we na ons startnummer op gehaald te hebben maar gelijk naar de voorkeuring gegaan. Mooi allemaal A'tjes en 1tjes en een mooie hartslag van 40 konden we rustig afwachten totdat ik mocht gaan starten.
Rond 10uur zijn we rustig gaan opzadelen en ben ik gaan warmstappen.

Blij ei :Y)
[ img ]
[ img ]

Om 10.32 van start gegaan en lekker gaan rijden.
Mooie foto helemaal aan het begin (made by: Bj. Bel)
[ img ]

De eerste 20km gingen super soepel. Syl had er veel zin in en liep lekker door. Ons doel voor deze wedstrijd was om een fijn regelmatig tempo te rijden aangezien dat in Ysselsteyn niet helemaal was gelukt := . Ik heb hem zelf een beetje zijn tempo laten bepalen, en dat bleef ook fijn stabiel daar was ik al heel blij mee!

Vlak voor GP2
[ img ]

Na dit GP merkte ik dat hij wat meer last kreeg van de warmte en wat rustiger aan wilde doen. Daar heb ik uiteraard naar geluisterd en ben ik wat rustiger gaan rijden en heb ik wat meer gestapt. Wel zag meneer erg veel boskabouters en had wel nog energie genoeg om voor elk boomstammetje opzij te springen, daar was ik dan weer ietsjes minder blij mee := weg stabiele tempo >;) Ook was hij door het de hele tijd overal te kijken naar niet naar waar hij moest lopen een keer flink gestruikeld waardoor hij bijna op zijn knieën was gevallen :(:) Hij moet echt gaan leren meer op mij te focussen en ook waar hij loopt in plaats van naar alles te loeren wat 'eng' is :j

Ook door Bj.Bel prachtige foto's gemaakt op de terugweg!
[ img ]
[ img ]

Voor mijn gevoel had ik veel te langzaam gereden maar toen ik vlakbij de finish kwam, kwam mijn vriend al heel blij naar me toegelopen en zei je hebt best netjes gereden volgens mij zit je rond de 10km per uur! :wow: Wel had ik helaas door de spanning (en door balans te houden tijdens de enge boskabouters) behoorlijke rugpijn gekregen waardoor ik iets minder lachend richting finish reed.. _O-

[ img ]
[ img ]

Omdat ik de laatste 2km gestapt had gelijk aangeboden (ondanks de enge dixie :') ) en een mooie 56 hartslag *\o/*

Daarna lekker eten aangeboden, afgespoeld en na 30 minuten naar de nakeuring. Daar allemaal A'tjes en 1'ntjes. Hartslag 52, wat ik voor hem vrij hoog vond (toch wat moe van de hitte?).
Bij de eerste keer draven zag ik de jury twijfelen, ze vroeg me om nogmaals te draven (ik kreeg het natuurlijk gelijk warm..). Ze zei dat hij niet echt aan het opletten was en maar wat lanterfanterde waardoor ze twijfelde of hij wel goed liep. Na de tweede keer moest ik nog één keer draven met wat hulp erbij aan de achterkant zodat hij doorliep. Dit werkte beter en hij werd gelukkig goedgekeurd :o
Mogelijk was hij toch wat moe en had hij niet echt veel zin meer om nog op en neer te draven :=
Dit gaan we natuurlijk meenemen in de training want zo jaag je het baasje de stuipen op het lijf :')

Bij de uitslag bleek ik inderdaad 10,049 km per uur te hebben gereden! :wow: Al met al een (warme) geslaagde dag en ook echt TOP geregeld door de organisatie +:)+

Op naar onze volgende wedstrijd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 15:26 



 
Profiel   

Wat een leuk verslag!

Veel succes met de volgende wedstrijden :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 15:33 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:15 



 
Profiel   

Top gedaan!

Leuk geschreven. En veel succes samen in de toekomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 06:00 



 
Profiel   

Leuk verslag :j

Die dixie stond daar idd erg kwaadaardig opgesteld :+ Titane vond m gelukkig alleen eng toen de deur ineens open ging :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 06:08 



 
Profiel   

Wat een leuk verslag! mooie foto's zijn er ook uitgekomen zeg, lijkt haast 3-d, beetje nieuw stijltje geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 09:48 



 
Profiel   

Super mooie foto’s!!
En leuk verhaal heb je geschreven, alsof ik er zelf bij was Haha.
Maar super goed gedaan!
Het was ook erg warm, en daar moeten de paarden ook nog aan wennen.
Op naar de volgende wedstrijd!!
Hopelijk kan ik dan komen kijken *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 16:25 



 
Profiel   

Jaa dat zou leuk zijn!
En ik sta in uitgelicht wat leuk!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 17:29 



 
Profiel   

Goed gedaan! Gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 16:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen