Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Roze endurance team weer op pad! *+ minivlog* endurance ZV

 
Profiel   

** Foto's zeggen veel maar een filmpje is natuurlijk nog veel leuker!
Geniet mee van onze mini vlog van deze dag! :#
https://youtu.be/Wbp44OyXpL0 **

Fotoverslag
*\o/* Het roze team mocht weer op pad! *\o/*
Dit keer iets verder weg dan de vorige twee wedstrijden, namelijk endurance Zuid-Veluwe!

Op zondag ging onze wekker al om 05.40 :Z Mijn zusje bleef gezellig slapen en ik was al zo slim geweest om op zaterdag zo'n beetje alles al in te laden wat er in de laden viel. Zodat we zondag enkel de auto nog aan de trailer hoefde te koppelen en te gaan.. Oh en de pony nog in laden natuurlijk :))

Iets later dan gepland waren we dan onderweg! We kwamen na een rustige autorit (lekker rustig op de snelweg op zondagmorgen zo vroeg 8-) ) aan op het terrein waar we eerst even de pony moesten uitladen en daarna konden parkeren (klein beetje ruimtegebrek, maar dat deerde de pret niet!)

Op naar de voorkeuring! Alles goed allemaal A'tjes en 44 hartslag 8-). Om 10.16 zijn we gestart.

[ img ]

Syl had er zin in en de eerste helft reden we ongeveer 10km per uur. Het waren ook prachtige paden waar we lekker konden draven! Onderweg wel nog even een mini stukje op het fietspad want er lag een Schotse Hooglander midden op het pad := Daarna zijn we iets rustiger aan gaan doen vanwege de mulle zand, stenen en afdalingen. Ook werden onderweg prachtige foto's gemaakt <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Omdat hij niet moe aanvoelde besloot ik pas vlak voor de 24km te gaan stappen. Bij de finish gelijk aangeboden en hij had een mooie hartslag van 56! *\o/*

[ img ]
[ img ]

[ img ]

Op de nakeuring ook alles goed en mooi lage hartslag van 44 *D Ik was super trots!!
Dikke knuffel voor Syl <3
[ img ]


Bij de uitslag ook nog een 11e prijs mee naar huis genomen met een gemiddelde snelheid van 9,4km per uur :D
[ img ]

We hebben genoten van een super leuke dag, prachtige omgeving en veel gezelligheid! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 19:58 



 
Profiel   

Super leuk! Op naar vele kilometers

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 09:37 



 
Profiel   

Haha wat leuk! Ik ben ook geweest :j impuls voor mij, maar ik vond het ook erg mooi en heb super fijn gereden! Fijn dat het voor jou ook zo lekker ging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 09:52 



 
Profiel   

Wat een leuk verslag!
Zo te zien een geweldige dag.
Syl is gewoon een topper <3
Op naar de volgende wedstrijd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 09:55 



 
Profiel   

Thankx voor de reactie's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 20:53 



 
Profiel   

Yeeey uitgelicht *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen