Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Senior Sandy's afscheid van de sport met prachtig debuut!

 
Profiel   

Afgelopen zaterdag (10 juli) was Endurance de Holterberg. Normaal rij ik Endurance met mijn stresskipje Stinky, maar ik merkte dat ik een beetje gedemotiveerd raakte na meerdere wedstrijden met afkeuringen op hartslag. Daarom wilde ik graag eens een wedstrijd zonder stress rijden. Gelukkig mag ik mijn paardenavonturen ook delen met onze super-Arabier Sandy, die werkelijk nergens om geeft en echt alles voor je doet. Eén puntje, deze mooie dame heeft inmiddels de mooie leeftijd van 26 bereikt. Ze gaat nog steeds mee op trainingen, dus de conditie heeft ze absoluut, maar ze wordt ook wat ouder met de bijbehorende kwaaltjes, dus we zijn megavoorzichtig met haar.
Genoeg gekletst, hier de foto's!

[ img ]
Begin van de dag, vers aangekomen en klaar voor de actie!

[ img ]
Wachten voor de voorkeuring :Y)

[ img ]
Ook voor een rit van 21 km moet je goed losrijden :j

[ img ]
Het eerste stuk reden we alleen, over heel gevarieerd terrein. Dit is een foto gemaakt in draf!

[ img ]
Gelukkig had mijn rijmaatje ons al snel weer ingehaald!

[ img ]
Fotografen onderweg worden altijd op prijs gesteld. Dit is een foto van Herma Vos!

[ img ]
Samen op weg naar de finish! En inderdaad, ze was de rust zelve en had meteen een goede hartslag!

[ img ]
Bijkomen na een geslaagde rit!

[ img ]
Op de nakeuring was het ineens druk, dus ook daar even gewacht :Y)

[ img ]
Op de uitkijk na een geslaagde dag <3

Zó trots op mijn lieve senior! Bij de nakeuring was ze ook goed, maar ik merkte bij het voordraven dat ze toch wel erg moe was. Daarom hebben we besloten dat dit haar laatste wedstrijd was, en dat ze alleen nog maar mee hoeft op plezierritjes, want met pensioen wil ze absoluut nog niet! Hopelijk mogen we nog héél lang van haar genieten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 17:54 



 
Profiel   

Wat ontzettend fijn dan dat je een stress vrije wedstrijd hebt kunnen rijden met haar. Ze ziet er super uit, je zou der geen 26 geven. Hopelijk mag je nog lang van der genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 19:25 



 
Profiel   

Toppers!

Wat een fijn verslag om te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 19:46 



 
Profiel   

Wat een geweldig dier! Dat ze nog maar lang van haar actieve pensioen mag genieten en jullie van haar! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 05:01 



 
Profiel   

Haha die snoet! Die was blij dat ze mee mocht met baasje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 09:35 



 
Profiel   

Zo wat een prestatie op 26 jarige leeftijd, toppie hoor! mooi afscheid van de sport zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 12:08 



 
Profiel   

Wat is ze leuk! Ze heeft er zelf ook van genoten zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 13:09 



 
Profiel   

Wat een leuk dier, mooi om te zien dat ze zo nog ‘even’ rondje meegaat.
Wat was jullie route?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 16:23 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de lieve reacties <3

Ellen_ov schreef
Wat een leuk dier, mooi om te zien dat ze zo nog ‘even’ rondje meegaat.
Wat was jullie route?

We hebben de 21 km gereden, de route is hier te zien: https://afstandmeten.nl/index.php?id=2422393
Het was echt een hele gevarieerde route, over zandwegen vol stenen, smalle bospaadjes met én zonder wortels, mooie brede bospaden, mulle stukken, steilere en minder steile stukken, een leuke route dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:16 



 
Profiel   

Prachtig! Goed gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:25 



 
Profiel   

Gaaf! Zijn dit allemaal paden die normaal ook te paard toegankelijk zijn? Of is er voor delen ontheffing gegeven ivm evenement?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 18:33 



 
Profiel   

Mloui, Het zijn bijna allemaal ruiterpaden. Over 1 pad had ik mijn twijfels, ik denk dat voor dat korte stukje (zal max 100m geweest zijn) ontheffing is gegeven als het geen ruiterpad was. Dit gold trouwens voor alle wedstrijden die ik tot nu toe gereden heb!

Ik zag trouwens dat we in Uitgelicht staan! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 19:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen