Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vrijwilligerswerk Gehandicapten manege, wie nog meer?

 
Profiel   

Zo weinig maar.... Jeetje
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 16:30 



 
Profiel   

Ja dat is meestal bij filmen _O- Zijn ze super lang bezig en kiezen ze maar hele kleine stukjes uit die de revue passeren xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 17:07 



 
Profiel   

Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 19:32 



 
Profiel   

Heb het net terug gekeken, leuk om te zien :)) complete schoonmaakbeurt :P was ook wel hoog nodig ja! Hoop dat het nu wel bijgehouden kan worden :P Dat het schoon blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-15 17:40 



 
Profiel   

Ik heb net contact opnemen met stichting CAP om daar als vrijwilliger te gaan werken.
Ik hoop echt dat ik daar aan de slag kan als vrijwilliger! Het lijkt me echt ontzettend leuk en leerzaam werk :))

Heeft er toevallig iemand ervaring met deze stichting? Of met de Maartenshoeve of manege Pegasus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-15 14:54 



 
Profiel   

Wat een leuk topic. Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en 1 dag in de week werk ik vrijwillig bij de huifbedden. Dan komen er ook kindjes van Vila pardoes. Ik wil in september de opleiding instructrice voor aangepast rijden gaan starten bij de knhs. Nu heb ik een aanbod gekregen om bij iemand op een kleinschalige stal te gaan beginnen met lesgeven/begeleiding geven. Misschien komt mijn droom dan toch nog uit en kan ik van mijn passie toch mijn werk gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 23:10 



 
Profiel   

Zandewierde op omroep gelderland nu. Leuk item bij journaal *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 19:05 



 
Profiel   

Onze paardjes hebben heerlijk 5 weken vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 19:47 



 
Profiel   

Ja het is er helaas niet meer van gekomen om langs te komen xD Volgend schooljaar misschien maar een x proberen XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-15 21:43 



 
Profiel   

karuna schreef
Zandewierde op omroep gelderland nu. Leuk item bij journaal *\o/*



oww ff kijken of ik het terug kan zien!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-15 14:51 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig gehandicapten werk in de omgeving Spijkenisse/Rotterdam (vrijwillig)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-15 08:14 



 
Profiel   

NickReedijk schreef
Weet iemand toevallig gehandicapten werk in de omgeving Spijkenisse/Rotterdam (vrijwillig)?


Een kennis van mij benoemt manege de hazelaar in Rotterdam-Schiebroek, of ze daar mensen zoeken durf ik niet te zeggen maar vragen kun je natuurlijk altijd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-15 13:43 



 
Profiel   

ik werk ook elke donderdag vrijwillig bij een paardrijles voor gehandicapten in Dronten. erg leuk om te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-15 09:56 



 
Profiel   

Ik werk nu al vanaf mijn 7e op een manege in Amsterdam Zuid-Oost. Eerst natuurlijk alleen paarden poetsen en helpen in de stal, maar toen ik oud genoeg was kon ik ook meelopen in de lessen. Tot anderhalf jaar terug, toen redde ik het fysiek niet meer om mee te lopen dus nu werk ik in de kantine/keuken, elke vrijdag van 7 tot 12 s'avonds en soms op wedstrijden.

Wat leuk trouwens om te zien dat er zoveel mensen overal uit het land komen en dit werk doen, ik wist dat er meer waren, maar zoveel! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-15 22:36 



 
Profiel   

Ik geef dit topic weer eens even eens schopje :D

Ik zit al even zonder werk, en sinds 1 februari verhuisd naar Kampen.
Nu was ik ook al een tijdje bezig met werk zoeken maar dit wil nog niet zo vlotten :\
Nu wilde ik toch iets gaan doen en heb mij daarom aangemeld als vrijwilliger bij stichting aangepast paardrijden in kampen.
Afgelopen dinsdag gesprekje gehad en woensdag en donderdag meteen al aan de slag.
Echt heerlijk om na 4 jaar weer wat te gaan doen ,ook met paarden....wat heb ik dit gemist zeg.
En dan vooral die blije koppies op het paard, zo dankbaar!

Zolang ik nog geen werk heb ben ik hier nu elke dag te vinden.
Ik moet eigenlijk 40 uur aan het werk,maar hoop iets voor 32 uur te vinden zodat ik toch nog 1 dag op de manege kan helpen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 10:29 



 
Profiel   

nientje78 schreef
Ik geef dit topic weer eens even eens schopje :D

Ik zit al even zonder werk, en sinds 1 februari verhuisd naar Kampen.
Nu was ik ook al een tijdje bezig met werk zoeken maar dit wil nog niet zo vlotten :\
Nu wilde ik toch iets gaan doen en heb mij daarom aangemeld als vrijwilliger bij stichting aangepast paardrijden in kampen.
Afgelopen dinsdag gesprekje gehad en woensdag en donderdag meteen al aan de slag.
Echt heerlijk om na 4 jaar weer wat te gaan doen ,ook met paarden....wat heb ik dit gemist zeg.
En dan vooral die blije koppies op het paard, zo dankbaar!

Zolang ik nog geen werk heb ben ik hier nu elke dag te vinden.
Ik moet eigenlijk 40 uur aan het werk,maar hoop iets voor 32 uur te vinden zodat ik toch nog 1 dag op de manege kan helpen :D


Oh wat leuk zeg! Ik denk dat ik al wel weet in kampen hihi.
Heb zelf stage gelopen op gehandicapten manege erg leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 10:35 



 
Profiel   

nientje78 schreef
Ik geef dit topic weer eens even eens schopje :D

Ik zit al even zonder werk, en sinds 1 februari verhuisd naar Kampen.
Nu was ik ook al een tijdje bezig met werk zoeken maar dit wil nog niet zo vlotten :\
Nu wilde ik toch iets gaan doen en heb mij daarom aangemeld als vrijwilliger bij stichting aangepast paardrijden in kampen.
Afgelopen dinsdag gesprekje gehad en woensdag en donderdag meteen al aan de slag.
Echt heerlijk om na 4 jaar weer wat te gaan doen ,ook met paarden....wat heb ik dit gemist zeg.
En dan vooral die blije koppies op het paard, zo dankbaar!

Zolang ik nog geen werk heb ben ik hier nu elke dag te vinden.
Ik moet eigenlijk 40 uur aan het werk,maar hoop iets voor 32 uur te vinden zodat ik toch nog 1 dag op de manege kan helpen :D



Wat leuk dat je bij de buren aan de slag bent gegaan, en direct ook al voor zoveel uur *D! Ze zullen vast heel blij met je zijn, want ik zag laatst al een oproep voor vrijwilligers voorbij komen.
Ik ben zelf actief bij de manege in IJsselmuiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 11:30 



 
Profiel   

Wat leuk dat zoveel mensen vrijwilligers werk doen op maneges etc. voor gehandicapten! Zelf heb ik mijn pony verkocht aan een manege waar lessen worden gegeven aan zowel invalide als valide ruiters. Ook wordt het paardrijden ingezet als soort therapie. Gisteren kwam ik even kijken hoe het met m'n pony gaat omdat ze er nu een tijdje staat. Er werd me toen aangeboden om te komen helpen met het pony kamp daar in de zomervakantie, omdat ik ook de verpleegkundige opleiding doe kan ik goed helpen dan! Dus ik ga dat zeker doen! Lijkt me erg leuk om te doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 11:59 



 
Profiel   

Mijn fjord van toen 5 jaar heb ik ook verkocht aan een manege die een pony zochten voor in het huifbed.
Pony moest 1.42 hoog zijn en dat was die van mij.
En het liefst een fjord want die liep er ook al voor.

Mjetterd schreef
Wat leuk dat je bij de buren aan de slag bent gegaan, en direct ook al voor zoveel uur *D! Ze zullen vast heel blij met je zijn, want ik zag laatst al een oproep voor vrijwilligers voorbij komen.
Ik ben zelf actief bij de manege in IJsselmuiden.

Buren? waar woon jij dan?

Ik zag de oproep ook al en heb me in januari al aangemeld.
We hebben toen nog even gewacht totdat ik daadwerkelijk in Kampen woonde.
Ze zijn idd blij met mij :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 12:56 



 
Profiel   

nientje78 schreef
Mjetterd schreef
Wat leuk dat je bij de buren aan de slag bent gegaan, en direct ook al voor zoveel uur *D! Ze zullen vast heel blij met je zijn, want ik zag laatst al een oproep voor vrijwilligers voorbij komen.
Ik ben zelf actief bij de manege in IJsselmuiden.

Buren? waar woon jij dan?

Ik zag de oproep ook al en heb me in januari al aangemeld.
We hebben toen nog even gewacht totdat ik daadwerkelijk in Kampen woonde.
Ze zijn idd blij met mij :j


In IJsselmuiden, dat is aan de andere kant van de IJssel.
www.spgij.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-16 13:07 



 
Profiel   

Heb het ook vijf jaar gedaan, op de Boldermanege in Sliedrecht, echt super! Nu door betaald werk etc geen tijd meer voor maar mis het soms nog steeds!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-16 19:41 



 
Profiel   

IK heb een maatschappelijk stage gedaan bij Manege de Kapberg in Hengelo (OV) wat uitliep tot bijna een jaar vrijwilligerswerk :D vond het echt superleuk en ik mis het ook wel als ik die blije gezichten zie op de filmpjes in dit topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-16 18:56 



 
Profiel   

isp1995 schreef
Wie weet er toevallig is van een gehandicapte manege in den helder?
Daar staat een paardje Armgard (Aaron) fjord, en zijn oude eigenaar zoekt hem.
groetjes



Hoi misschien een late reactie maar Aaron (Armgard) is nu bij mij. Ik heb al contact gehad met de oude eigenaar ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-16 10:54 



 
Profiel   

Ik heb het ook een tijd gedaan :) Erg leuk werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-16 15:30 



 
Profiel   

Ik heb jarenlang vrijwilligerswerk gedaan bij de Blijde Ruiters in Zaandam. Het was echt fantastisch!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-16 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen