Enquête Equitherapie bij een autismespectrumstoornis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maria1991

Berichten: 1127
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Eemnes

Enquête Equitherapie bij een autismespectrumstoornis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 15:10

Beste bokkers,

Ik ben Maria, ben studente SPH en zit momenteel in mijn afstudeerfase. Hierbij wordt er van mij verlangd dat ik een vakgerelateerd onderzoek doe en hierover een artikel zal schrijven wat evt. geplubiceerd kan worden in een vaktijdschrift. Nu doe ik mijn onderzoek over Equitherapie. Mijn onderzoeksvraag luidt als volgt:

Heeft EAT invloed op het gedrag en/of de persoonlijkheid van kinderen (6- 12 jaar) met een autisme spectrumstoornis?

Hierbij staat EAT voor Equine Assisted Therapy. Ieder die ervaring heeft met Equitherapie bij deze doelgroep (als ouder, verzorger, therapeut enz) mag deze enquete invullen.

M.v.g. Maria

De link van de enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=260551

Ik vertrouw er op dat jullie de enquête naar waarheid invullen

Alvast bedankt voor de medewerking! :)

maria1991

Berichten: 1127
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 09:41

Na overleg met mijn docent toch de leeftijdsgroep aangepast. Zij wilde dat ik mijn doelgroep meer specificeerde maar hierdoor zal ik naar verwachting te weinig respons ontvangen. De leeftijd is nu aangepast naar 6- 18 jarigen. Overigens is het ook mogelijk om deze enquête in te vullen als je zelf onder de doelgroep valt en je equitherapie hebt gevolgd.

Die nieuwe link:

http://www.thesistools.com/web/?id=260551

Alicia2u

Berichten: 3418
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Zundert

Re: Enquête Equitherapie bij een autismespectrumstoornis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:44