Para-dressuuramazone op gewone wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nadita

Berichten: 5032
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: Grunneger Laand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:18

Ik heb bij verminderde spierkracht in mijn linkerbeen en enorme rugpijn ook NAH. Maar dat heb ik al 25 jaar. Echter, dat geeft ook nog een extra handicap, zeker nu ik ouder word. Heb maar heel weinig energie. Rijd ook altijd maar 1 proefje, dan moet ik echt aan het zuurstof....

Wat betreft diagnose: ik had wel een verklaring van de chirurg en de huisarts wb de hernia. Ben daaraan ook geopereerd en heb daarna nog halfjaar moeten revalideren.

eldango
Berichten: 1831
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Skendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:37

CleovG schreef:
Lante schreef:
Dat mensen jaloers kunnen zijn op iemand met een dispensatie pas, dus een beperking, dat kan ik niet begrijpen.
Heb zelf ook een beperking (nog geen dispensatiepas oid) en ervaar zelf dat mensen lacherig doen over mijn houding en zit. Dat ik echt niet kan rijden, beter een hobbelpaard zou kunnen kopen, ik zo raar op een paard zit, blabla. Ik weet zelf ook wel dat het totaal plaatje niet zo mooi is, maar waarom moet dat op zo'n sneue manier elke keer weer bevestigd worden?? Beetje jammer. Ik wil ook graag lekker met mijn hobby bezig zijn, heb een zadel waar ik zo op kan zitten dat ik mijn paard niet in de weg zit, dus wat is het probleem??

Beetje jammer dat mensen dat blijkbaar nodig hebben om zichzelf beter te voelen.



Mensen kunnen inderdaad flink banketstaaf doen. Ik reed pas een lichte tour proef lichtrijdend en mijn moeder stond aan de kant. De opmerkingen die daar gemaakt worden zijn ronduit respectloos. Opmerkingen als: Is die gehandicapt ofzo? Kan ze niet gewoon normaal zitten? Etc zijn niet zeldzaam. Als m'n moeder dan zegt dat ik inderdaad gehandicapt ben druipen ze wel af en staan ze met grote ogen te kijken dat ik een nette lichte tour proef neerzet.

Mensen mogen van mij altid alles vragen over waarom ik iets doe, maar dat onnadenkend maar wat roepen is toch niet nodig.

Zo beroerd zit jij niet eens.

CleovG

Berichten: 3807
Geregistreerd: 11-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:53

Bedankt ;)