Paardrijden met knieprobleem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
love_animals

Berichten: 392
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 00:11

maliejane schreef:
Gelukkig gaat het al beter dan ;) en ja meestal speelt je andere knie wat later op.. overcompenseren enzo :P


Ja dat zou het geweest zijn denk ik,ik kreeg eerst zoon spierpij achtige pijn in mijn knieholte dus toen dacht ik al (ik had dezelfde pijn in mijn andere knie voordat deze op ging zwellen) het gaat weer gebeuren := maar ik ben niet meer naar de dokter gegaan anders hadden ze weer met zoon dikke haak naald in mijn knie gegaan :r dat nooit meer :') dus gelukkig is het vanzelf weer weggegaan met rust dus waarschijnlijk een overbelasting omdat ik heel veel met dat been deed
Hopelijk ga het met jou knieen ook de goeie kant op :D

maliejane

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Re: Paardrijden met knieprobleem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:21

Ja ook ik kom er wel, knie gaat al steeds beter dus zolang ik rustig opbouw moet het goed komen :D Heb zelf alleen weinig geduld en het duurt zo lang :o Toch maar even volhouden xD

Lot02
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 19:33

Inderdaag beugel iets langer doen zodat je knie minder druk heeft en ontspannen

Mint
Berichten: 107
Geregistreerd: 16-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:36

IK zit zelf ook met kniepijn bij het paardrijden, en de beugel langer laten hangen werkt echt.

stuf
Berichten: 85
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: zuid holland

Re: Paardrijden met knieprobleem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:44

ik doe als springruiter ook mijn beugel 1 gaatje langer ik rij met gescheurde knie banden en gescheurde meniscus dag na een wedstrijd is hij iets stijf, beetje advil voor stijve spieren en vooral blijven bewegen, :D