Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enorm last van mijn armen bij het rijden

 
Profiel   

Hoihoi!

Ik heb tijdens het rijden na een tijdje lekker trainen behoorlijk last van mijn armen. Vooral na een les op de manege(waar ik te voet heenga). Ik heb een aangeboren afwijking aan mijn armen waardoor ik mijn linkerarm niet kan 'ophouden'(http://trishryanonline.files.wordpress. ... 0_2351.jpg) en mijn rechterhand alleen vanuit mijn schouder en dan nog steeds niet helemaal. Oftewel radioulnaire synostose(vergroeiing van mijn spaakbeen en ellepijp). Ik ben al bij de fysio geweest een flink aantal weken omdat ik er tijdens het fietsen ook last van had. Toen heb ik een tijdje met een soort blauw plakband(sportverband) op mijn arm gelopen waardoor de spieren zich niet heel erg meer aanspande. En nadat mijn fietsstuur iets omhoog werd gezet was het probleem opgelost.

Ik heb geen idee wat ik hiermee kan, maar de pijn word na een tijdje echt ondragelijk en dan moet ik echt met 1 hand gaan rijden om de pijn te verzachten. Meestal ga ik dan even stappen en na 10 minuutjes is het gedeeltelijk over, maar na een tijdje rijden begint het weer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-15 21:09 



 
Profiel   

RUI > AP.

Je topic past hier beter omdat je op zoekt bent naar een oplossing voor de beperking je ervaart tijdens het rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-15 14:43 



 
Profiel   

Misschien een raar antwoord, maar is de overstap naar westernrijden dan geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 21:21 



 
Profiel   

Misschien indd eens kijken of de westernsport niet iets voor je is, of het rijden op neckrope?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-17 18:59 



 
Profiel   

Er bestaat ook een eenhandsteugel. Dan kun je gewoon rijden zoals je gewend bent maar dan heb je een teugel met een handvat waardoor je dus met 1hand kunt sturen en zelfs makkelijker gelijke druk op 2teugels kunt houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 23:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen