ik ben aan geld op halen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneliese
Berichten: 62
Geregistreerd: 22-02-12

ik ben aan geld op halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-19 15:16

Ik ben aan het geld op ophalen. Voor de gehandiecap mens die ook graag willen paardrijden. Die ook graag in de sport wilt. Zijn maar die niet zo brete hebt om te paardrijlessen te betalen daar om ben ik geld gaan ophalen om haar wens om weer te gaan paarden om dat ze erg leuk vind voor zijn leven weer op te komen. Ik ken een mied of damen. die meer dan 16 jaar niet meer paard gereden heb dat vind ze erg niet meer leuk ze wilt zo graag ander kan ze niet gaan sport in de leven als wil doneer dat kan bij de doneeractie.nl of geef.nl groetjes van annelies

PerleB
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-05-16

Re: ik ben aan geld op halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:18

Dit soort topics zijn niet toegelaten op bokt :)

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:19

Leuk dat je wil paardrijden :) Het is op bokt echter niet toegestaan om topics te openen om geld op te halen! Dat is in je vorige topic ook al tegen je verteld. Rechtsboven op je internetpagina van bokt staat een icoontje met een envelopje, dat is je mail box. Als je daar kijkt kun je als het goed is een bericht van een moderator zien, die jou nog wat tips had gestuurd!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Re: ik ben aan geld op halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:27

Ik begrijp, aan de hand van je vorige topic, dat jij graag zou willen paardrijden?
Welke omgeving woon je?

Zijn er mensen in je omgeving die je kan vragen om het een en ander voor je uit te zoeken? Er zijn fondsen en gemeenten die mensen helpen die willen sporten maar dat niet kunnen betalen.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: ik ben aan geld op halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:29

Ik heb een TeM geplaatst op je topic, aangezien deze topics niet op Bokt thuis horen.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: ik ben aan geld op halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:27

Aangezien dit topic niet is toegestaan plaats ik hier een slotje, dit topic zal later vandaag verwijderd worden.