Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer mag lesgeven aan mensen met een beperking?

 
Profiel   

Hallo,

Ik werk een aantal jaren bij een Zorgboerderij voor mensen met een beperking. Ik heb de opleiding begeleider gehandicaptenzorg niveau 4 afgerond. Op de zorgboerderij willen we graag een paard/pony kopen voor onze cliƫnten die graag willen paardrijden. Het zijn mensen met een verstandelijke beperking. Ik wil graag deze mensen lesgeven. Ik rijd zelf ookal jaren op wedstrijd tot Z springen. Ik heb de knhs opleiding aspirant instructeur niveau 2 behaald. Ik vraag me of ik nu nog meer opleiding hiervoor moet volgen. Welke opleidingen hebben anderen gevolgd? Of gewoon een cursus?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:01 



 
Profiel   

Ik heb eerst nog de commandanten cursus FPG gevolgd (vooropleiding) en daarna begonnen met IPG instructeur. Maar dat is al 10 jaar terug. Er zal best wat veranderd zijn in de tussentijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:10 



 
Profiel   

Ja nu moet je eerst 2 vooropleidingen doen. Hierbij moet je ook 50uur stage lopen wat voor mij moeilijk wordt. Ik werk 36uur. Of heb jij dit ook langs je werk nog gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:14 



 
Profiel   

Ik zou twee paarden kopen...
Op ons terrein hebben we twee haflingers war ook iemand tussenin kan liggen op een draagbed.
Prachtig gezicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:17 



 
Profiel   

Bij ons willen ze echt paardrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:20 



 
Profiel   

Er al aan gedacht dat paarden met zn tweeen moeten staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 15:23 



 
Profiel   

sharonl99 schreef
Ja nu moet je eerst 2 vooropleidingen doen. Hierbij moet je ook 50uur stage lopen wat voor mij moeilijk wordt. Ik werk 36uur. Of heb jij dit ook langs je werk nog gedaan?