Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Elastiek om beugels en voet?

 
Profiel   

Míjn dochter rijdt sinds kort weer paard. Ze heeft na een ernstige ziekte geen gevoel meer in haar benen. Ze zit met een speciale band vast in het zadel omdat ze weinig balans heeft. Deze kan in 1 klik los. Haar voeten zetten we nu vast met elastieken. ( speciale magneetbeugels hebben we aangevraagd maar dat horen we over een paar weken pas of ze die toegekend krijgt ).

Maar... vandaag was ze lekker aan het in stappen toen paardlief ergens van schrok. Ze zat gelukkig nog vast aan het touw, dit doen we altijd eerste paar rondjes zodat ze pas los rijdt als we zeker weten dat paardlief helemaal relaxed is. Maar schrikken kan natuurlijk altijd. De band om haar benen kan ze natuurlijk altijd los trekken, dan valt ze wel mocht paard lief aan de kletter gaan.maar die elastieken zitten me een beetje dwars. Zouden die wel los knappen mocht ze zich willen laten vallen?

( pony is verder super braaf maar schrikken kan altijd en doet ze bijna nooit gelukkig en waar je bij een ander zou zeggen van vallen leer je is dat bij haar anders omdat ze vast zit)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:06 



 
Profiel   

Ja, die postelastieken knappen gewoon. Je zou eventueel eens op het YouTube kanaal van Drafgekeurd kunnen kijken, daar staat een video over welke hulpmiddelen Esra de Ruiter gebruikt. De postelastieken zitten daar ook tussen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:12 



 
Profiel   

Ik gebruik de post elastieken en die gaan bij mij gewoon los als ik eraf val.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:33 



 
Profiel   

Post elastieken knappen gewoon gelukkig. Ooit bij een ruiter gezien die van het paard viel die ook vast zat met de voeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:38 



 
Profiel   

Heb je de Ophena beugels aangevraagd? Deze zijn erg fijn hiervoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:39 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Heb je de Ophena beugels aangevraagd? Deze zijn erg fijn hiervoor!


Ja klopt! Ze nemen eind augustus een beslissing...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 21:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen