Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke stijgbeugels?

 
Profiel   

Ik hoop dat het hier past..

Mijn jonge gup is in zijn puberfase en ik merk dat mijn huidige (compositie)beugels niet meer voldoende zijn, ben ik op zoek naar andere stijgbeugels. Maar door de vele soorten etc weet ik niet waar te beginnen en wat een goede koop zou zijn..want x aantal keer zoveel geld neerleggen voor beugels die het niet zijn wil ik namelijk niet doen.

Ik ben rugpatiënt, verminderde kracht in beide benen. Voornamelijk mijn linkerbeen mist kracht, gevoel controle en stabiliteit tijdens het rijden. Ik heb dus stijgbeugels nodig die niet flexibel/buigbaar zijn, breed voetbed, comfort etc.

Momenteel staan Ophena en Winderen op het 'lijstje'. De Ophena zal ik binnenkort uittesten, net zoals de Winderen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 19:19 



 
Profiel   

stijgbeugels welke breed zijn, kan maar ook een postelastiek kan helpen. Deze doe je over je teen heen, onder de voet draai je deze om en zet hem achter over de hak. Als het nodig is valt de elastiek er af, maar geeft stabiliteit genoeg om niet direct je beugels te verliezen en beter contact te houden met je beugels.

Ik weet niet of je er wat aan hebt.

Groetjes,
Caroline

Jolynne schreef
Ik hoop dat het hier past..

Mijn jonge gup is in zijn puberfase en ik merk dat mijn huidige (compositie)beugels niet meer voldoende zijn, ben ik op zoek naar andere stijgbeugels. Maar door de vele soorten etc weet ik niet waar te beginnen en wat een goede koop zou zijn..want x aantal keer zoveel geld neerleggen voor beugels die het niet zijn wil ik namelijk niet doen.

Ik ben rugpatiënt, verminderde kracht in beide benen. Voornamelijk mijn linkerbeen mist kracht, gevoel controle en stabiliteit tijdens het rijden. Ik heb dus stijgbeugels nodig die niet flexibel/buigbaar zijn, breed voetbed, comfort etc.

Momenteel staan Ophena en Winderen op het 'lijstje'. De Ophena zal ik binnenkort uittesten, net zoals de Winderen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 22:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen