Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

magnetische beugels -- losklikken

 
Profiel   

Absolem schreef
Even een schopje omhoog. Als iemand zijn of haar ophena beugels zat is hou ik me aanbevolen :D ik zoek ze tweedehands want ik vind 350 euro wel heul veul geld O:)


(ik ook :j )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 21:14 



 
Profiel   

Absolem schreef
Even een schopje omhoog. Als iemand zijn of haar ophena beugels zat is hou ik me aanbevolen :D ik zoek ze tweedehands want ik vind 350 euro wel heul veul geld O:)

Ik heb destijds gegoogled op discount code en vond iets van een internationale rijder heb ze voor 290 ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 21:17 



 
Profiel   

Ik moest even denken hoe ik het altijd deed. Het was zo’n automatisme dat ik er nooit bij nadacht.
Als voorbeeld neem ik even mijn linkervoet. Ik tilde de binnenkant van mijn voet, dus bij de grote teen, op zodat ik eigenlijk alleen nog zou steunen op de andere zijkant bij de kleine teen. Dan liet de beugel los en kon ik mijn voet eruit halen.

Overigens kleine tip voor het afstappen. Als je een stalen kettinkje hebt en/of een stalen bedel eraan, be prepared. :') Je denkt er niet over na maar een prettige ervaring kan ik het niet noemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 21:49 



 
Profiel   

Ik gok dat de kans klein is dat ze 2de hands voorbij komen, als ze niet bevallen mag je ze tenslotte binnen 30 (of 60?) dagen terugsturen.

Ze hebben wel eens kortingsacties en op SM zijn via ruiters wel eens kortingscodes te vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 22:28 



 
Profiel   

Ik heb ze destijds wel op marktplaats gekocht dus gewoon zoekoptie aanzetten!

Ik gebruik ze nog altijd met veel tevredenheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 06:30 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Ik moest even denken hoe ik het altijd deed. Het was zo’n automatisme dat ik er nooit bij nadacht.
Als voorbeeld neem ik even mijn linkervoet. Ik tilde de binnenkant van mijn voet, dus bij de grote teen, op zodat ik eigenlijk alleen nog zou steunen op de andere zijkant bij de kleine teen. Dan liet de beugel los en kon ik mijn voet eruit halen.

Overigens kleine tip voor het afstappen. Als je een stalen kettinkje hebt en/of een stalen bedel eraan, be prepared. :') Je denkt er niet over na maar een prettige ervaring kan ik het niet noemen.


:') ik zie het voor me.

Ik zie er alleen tegenop dat ik sowieso al meeste steun op kleine teen en die daarnaast heb, dus dat ik ze niet tijdens het rijden los zou duwen.
Nu moet ik sowieso nog laten keuren, nog niet gedaan omdat ik geen idee heb of het nut heeft. Lichtrijden kan ik niet meer, zweep kan ik ook niet vasthouden. Kan ook niet zo goed vinden wat er allemaal mogelijk zou zkjn en of ik daar dus wat aan heb. Maar de beugels vond ik altijd al interessant, ik verlies ze niet vaak, maar heb ze wel vrij lang en wel eens moeite om er druk op te houden, ook doordat ik voet net raar in beugel heb. Maar op de juiste plek lukt niet :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 06:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen