Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 01:27

Sparky10 schreef:
winnetou waarom heb jij eigenlijk en prothese daar heb ik geheel overheen gelezen Bloos
ik heb mijn knie en heupen en ttoekomsige enkels door botnecrose van de sle en prednison

Artrose, zat totaal geen kraakbeen meer tussen links. rechts is prima

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 09:33

winnitou schreef:
Firedancer schreef:
Hoe gaat het nu met jou Winnitou? Is die wond nou al weer een beetje gesloten en hoe gaat het met lopen?

Hallo Firedancer, sinds vandaag is ook het laatste plekje van de wond dicht, gisteren lekte het nog steeds door een heel klein gaatje.

Had ik dus niet moeten schrijven, wond lekt toch nog, door een superklein gaatje komt nog wondvocht, zoekt toch een uitweg.

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 09:35

Vannacht voor het eerst redelijk geslapen, eerst 4 1/2 uur en daarna nog 2 uur. Heb tussen door even met mijn benen naast het bed gebungeld. Was heerlijk wakker worden vanmorgen.
Eindelijk!!!!

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:40

Ik kan mijn knie vooral savonds moeilijk buigen. Dan zit er zo veel vocht in. Gister heb ik hem voor het eerst 90 graden kunnen buigen. Ik was echt heel erg blij Haha! . Ik kon mijn been de ene kant zonder hulp weer op bed krijgen dus daar was ik ook wel trots op.

Raar idee dat hij er vandaag al weer een week in zit. Het is idd zo als ik eraan denk hoe ik mij de eerste dag na de operatie voelde is dit niks. Maar je word er gewoon af en toe zo moe van! Dan ben je er zo klaar mee. Ik kan nog steeds niet echt lekker liggen. Het geopereerde been daar lag ik altijd mee opgevouwen en dat kan nu nog niet. Gisteravond was het voor het eerst wel erg lekker om mijn been te buigen. Echt een lekker gevoel zonder rek! Alleen als mijn wond dan weer slap werd deed dat wel erg zeer... Huilen

Het is nu gewoon even doorzetten. Ik moet er helemaal voor gaan. Mijn moeder zei al dat ik gewoon te veel doe. Ik moet ook meer rusten maar vanuit het ziekenhuis zeiden ze dat ik het lopen moest gaan opbouwen. Maar als ik dat doe word mijn been echt heel dik in de avond!

Als ik het zo lees is een heup toch ook niks om te laten plaatsen. Ik kan het mij echt niet voorstellen hoe dat moet zijn. Gelukkig heb ik die niet nodig. Maar goed zo hebben we allemaal onze eigen ellende. Ik hoop dat iedereen met een geopereerd been vandaag weer een flinke stap vooruit zet letterlijk en figuurlijk Haha!

Kom op we kunnen het!!!

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 10:03

Ja zeker kunnen we het, moeten alleen geduld hebben.
Nancyimka jij bent nu ook al een week na je operatie.
Stel je doelen voor de dag niet te hoog. Neem je pijn medicatie op tijd in (heb je gewoon nog nodig) en laat je ook lekker verwennen en neem je rust.

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:12

winnitou schreef:
Ja zeker kunnen we het, moeten alleen geduld hebben.
Nancyimka jij bent nu ook al een week na je operatie.
Stel je doelen voor de dag niet te hoog. Neem je pijn medicatie op tijd in (heb je gewoon nog nodig) en laat je ook lekker verwennen en neem je rust.


Ik weet dat ik te veel wil, aan de andere kant heb ik steeds het idee dat ik er te weinig aan doe omdat ik nog steeds gewoon niet op een stoel kan zitten terwijl ik dat afgelopen vrijdag al moest van de verpleegkundige. Vandaag kan ik voor het eerst op een stoel zitten en mn been laten afhangen dus het gaat beetje bij beetje wel beter ik ben alleen bang dat ik op mijn donder krijg en te horen krijg dat ik toch te snel weg gegaan ben. Ik hou het namelijk nog geen 10 min vol. Ik weet niet of dit bij andere ook zo was....?

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 16:13

Had ik ook hoor de eerste week, was ook zo blij dat ze in et ziekenhusi va die therapeutische stoelen hadden waarvan de beensteunen elektrisch omhoog konden. Wat heb ik de stoelen op de revalidatie afdeling vervloekt.
Zolang er vocht in je been zit blijft het niet prettig om je benen naar beneden te hebben. Ik heb nu na 3 weken nog steeds iets rusteloos en bewegings drang van mijn benen als ik zit. (maar het gaat iedere dag iets beter)

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:43

Rusteloos ben ik zeker ik kan geen 2min het zelfde zitten. Ja liggen hou ik iets langer vol... Ik word er gek van nu ook heb het gevoel of er iemand een elastiek naar beneden trekt in mijn lies. Word echt moe van zitten. Liggen hou ik wel vol maar dat mag eigenlijk weer niet zo lang...

Moet jij eigenlijk ook spuiten met een of ander trombose spul? Ik iedere avond ben nu weer aan de beurt dus ga maar snel. Ik stel het al een half uur uit ik vind het vreselijk! Huilen

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 00:13

nancyimka schreef:
Rusteloos ben ik zeker ik kan geen 2min het zelfde zitten. Ja liggen hou ik iets langer vol... Ik word er gek van nu ook heb het gevoel of er iemand een elastiek naar beneden trekt in mijn lies. Word echt moe van zitten. Liggen hou ik wel vol maar dat mag eigenlijk weer niet zo lang...

Moet jij eigenlijk ook spuiten met een of ander trombose spul? Ik iedere avond ben nu weer aan de beurt dus ga maar snel. Ik stel het al een half uur uit ik vind het vreselijk! Huilen

Heb ook Fraxiparine injecties tegen Trombose.
Spuit ze in mijn buik, is nl het minst pijnlijk. Niet twijfelen bij het prikken, des te sneller het naaldje er in zit, voel je het ook niet.
Ik roep 's avonds ook dat ik nog even moet darten.
't is de tijd van slikken en spuiten.

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 00:16

Heb aan het begin van de avond liggen slapen,was helemaal op. Waarschijnlijk door de 2x ziekenhuis bezoek vandaag.
Heb sinds vanmiddag ook wat meer last van mijn been maar dat komt waarschijnlijk door het uur fysiotherapie.

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:01

nancy voor de fraxiparine gewoon een vetrol beetpakken dichtbij je navel en prikken in een keer doorreussen zo groot is het naaldje niet hoor ,
ik heb net weer de trombose mevrouw gehad die komt elke week bloed stelen van me hihi ,

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 13:58

Sparky10 schreef:
nancy voor de fraxiparine gewoon een vetrol beetpakken dichtbij je navel en prikken in een keer doorreussen zo groot is het naaldje niet hoor ,
ik heb net weer de trombose mevrouw gehad die komt elke week bloed stelen van me hihi ,

5 cm rond de navel vrijhouden van spuiten

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:10

Zo dames nancy en winnitou, klinkt allemaal nog al heavy. Ik reageer even omdat mijn moeder 5 jaar geleden of iets langer 2 nieuwe heupen heeft gekregen met ik denk een half jaar er tussen. Ik weet nog goed dat zij ook altijd met een kussentje tussen haar benen moest slapen en dat ze vooral bij het eerste been echt heel erg veel kramp had. Ze had namelijk voor de operatie haar linker been nooit gestrekt meer als ze lag want dat kon ze gewoon niet. En na de operatie moest ze dat natuurlijk juist wel doen en kon ze dat ook wel maar dan kreeg ze uiteraard in haar rug, bil en hele been kramp omdat haar lichaam die houding al jaren niet meer had gedaan omdat ze dat vanuit haar heup gewoon niet kon. Mij moeder moest ook als therapie eerder altijd proberen om op een matje op de grond met beide benen gestrekt te liggen op haar rug en op haar buik (weet niet meer of dit nou alleen voor of ook na de operatie nog moest) dit was om de boel op te rekken.
Ze had in ieder geval heel erg veel last van het lidteken dat trok, dat moest ze inderdaad echt soepel houden en veel insmeren en de huid heel licht masseren. Het liggen op zich was lastig en pijnlijk en het trekkende lidteken en de kramp was iets waar je toch niet op voorbereid bent. Mogen jullie eigenlijk geen calendula creme van VSM gebruiken om het lidteken beter te laten herstellen?

Ik hoop dat het lidteken snel gaat sluiten en dat jullie allebei snel vooruit gaan. Mijn moeder kan alles weer, ze kan weer heel lang lopen (wat ze echt niet meer kon) en ze kan weer fietsen, etc. Ze rijdt geen paard Knipoog dus dat doet ze ook na de operatie niet! Heel veel sterkte meiden, ik hoop dat er snel verlichting en meer verbetering komt!

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 15:47

Bedankt fargo,
ik gebruik Biodermal litteken creme, klein tubetje (18 euro nog wat), heb maar een kleinstipje nodig om het hele litteken mee in te masseren. Voelt lekker aan.
Denk dat het vooral gaat om het masseren, de doorbloeding, maar werd verwend met deze creme.

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 19:43

de dagen duren steeds langer, slapen gaat ook nog niet lekker en heb er gewoon even de balen van, zit in een dip.

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:11

winnitou schreef:
de dagen duren steeds langer, slapen gaat ook nog niet lekker en heb er gewoon even de balen van, zit in een dip.


Gister had ik ook wel een flinke dip! Woensdag op donderdag nacht werd ik ineens huilend wakker. Niet dat ik echt sliep maar lag wel te soezen. Ik weet dat ik een schokje had en mijn knie daardoor verder boog als normaal en een rare beweging maakte. Ik heb toen wel even goed liggen huilen. Ik ben het zo zat! En dan te bedenken dat ik pas 10 dg verder was. Ik ben er moe van. Ik ben gewoon op, ik kan al vanaf de operatie gewoon weg niet doorslapen. Of ik slaap helemaal slecht en ben iedere keer wakker. Mn knie doet snachts meer pijn als overdag. Al moet ik zeggen dat hij vandaag vrijdag ook aardig vervelend doet. Ik kan hem niet stil houden want dat doet pijn. Ik weet van zottegeid niet hoe ik zitten of liggen moet!
Vanacht heb ik wel aardig geslapen, ik had een slaappil ingenomen gisteravond en een tramadol en indomectacie. Toen werd ik om 2 uur wakker dacht ik, klaar wakker mn knie deed zeer en ik moest weer eens plassen daar word ik ook gek van! Dus ik dacht rot op ik neem nog zo'n pil ik wil morgen uitgerust zijn! Dus ik weer een tramadol en slaappil ingenomen keek ik op de klok was het al kwart voor vier . Dat was niet zo slim dus, maar ja ik werd wel pas lekker om 10 uur wakker! Toen ben ik nog lekker blijven liggen tot half elf ik heb immers toch niks te doen de hele dag! Toen ben ik onder de douche gegaan en daarna naar beneden gekomen. Eerst maar mn medicijnen ingenomen en ik ben nu nog moe van de medicijnen. Echt heel duf en ik moet bijna al weer mn tramadol innemen. Ik hoop dat ik vanavond net zo moe ben als nu maar dat zal helaas wel weer niet! Daar word ik heel moe van!

Die spuiten, ik ben er gewoon bang van. Ik laat het een ander wel doen zonder verdoving maar anders verdoof ik mijn huid eerst. Ik ben altijd al bang geweest voor prikken ik kan er niks aan doen maar als ik nu mijzelf moet prikken verdoof ik het! Ik durf namelijk niet goed door te duwen, en met die verdoving voel ik het niet en maakt het dus niet zo uit of ik in een keer doorduw...

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 23:44

Balen he, maar zolang er nog steeds vooruitgang in zit is er toch iets positief, probeer ik me ook steeds voor te houden.
vind het allemaal erg lang duren en heb er af en toe ook flink de balen van maar we zullen toch verder moeten.
Ik ben nu 4 weken na de Ok en als ik het vergelijk met hoe ik thuis kwam (31/12) en nu ben ik met sprongen vooruit gegaan.
Wat mij ookvooral nekt zijn de korte slaapjes 'snachts.
Heb vannacht voor het eerst van 1 tot 6.30 uur geslapen.
Kan mijn been ook amper stil houden vooral met zitten, moet hem gewoon bewegen. In bed gaat het nog wel even.
Met ysio hebben ze eindelijk de grote heupspier even goed losgemaakt, gemarteld, maar hier oldt echt pijn is fijn, kan er al een stuk beter op zitten.
Nancyimka, ik wens je een hele goede nachtrust!

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:41

Nancyimka, hoe staat het er bij jou voor?

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:44

Net weer terug bij de orthopeed vandaan. Bloedbeeld is goed, laatste dag Antibiotica. Orthopeed is zeer te vreden.
Fysio heeft de spier in mijn bil (heupspier) weer flink aangepakt, hoop dat ik weer een paardagen gewoon kan zitten, is nl dit weekend ook goed gegaan. alleen gisteren kwam het rare gewoel weer terug.
Mag sinds vrijdag ook p mijn buik liggen, is wel erg lekker om als die spieren op te rekken. had de eerste keer het idee dat ik op het strand lag, nu het zonnetje nog.

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:44

Hey,

Fijn dat het bij jou allemaal wat positiver is nu. Lekker he om dan even op je buik te kunnen liggen! Ik vond het ook heerlijk toen ik eindelijk weer op mn zij kon gaan liggen. Maar ik slaap nog steeds niet lekker. Hele korte slaapjes. Ik word smorgens gewoon moe wakker! Vanavond denk ik er aan om weer eens een slaappil in te nemen. Al slaap ik maar de halve nacht! Ik word nu ongeveer constand om het uur wakker. Ik val dan ook wel weer in slaap maar je bent niet uitgerust. Vandaag zou eigenlijk de fysio komen maar hij belde af en vroeg of het uitkwam dat hij morgen komt. Vandaag zijn de krammen verwijderd. Vreselijk, echt dat deed echt ontzettend veel pijn. Ik heb nog liever een injectie in mijn gewricht als die krammen verwijderen Huilen Huilen Huilen En dan zijn het er veel hoor 28. Heb jij dit ook zo als zeer pijnlijk ervaren? Ik had wel verwacht dat het gevoelig zou zijn maar dit had ik niet verwacht!

Ik heb nog twee foto's gemaakt, een foto van voor het verwijderen van de krammen en een foto hoe het er nu uitziet. Mijn wond is nog niet helemaal mooi dicht. Hij wijkt hier en daar nog een beetje en begon ook te bloedde toen de krammen verwijderd werden.
Vanmorgen werd ik weer wakker met erg pijn aan mn knie. Niet ondragelijk maar gewoon zeer irritante en aanwezige pijn. Ook kan ik gewoon niet echt aanwijzen waar het nou precies zit. Ik was het wel weer zat vanmorgen. Had geen zin om uit bed te komen terwijl ik eigenlijk ook niet lekker lag. Ben met de honden wezen wandelen maar ook dit was niet lekker terwijl normaal het wel fijn aanvoeld na een wandelingentje... Nou ja morgen hoop ik op een betere dag nu de krammen eruit zijn en ik vandaag rust gehouden heb!

Afbeelding Dit is nog met de krammen erin....
Afbeelding Hier zijn de krammen eruit je ziet dat de huid wijkt. Het jeukt nu ook erg maar ja kan natuurlijk niet even lekker krabbelen Huilen

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:39

vond het juist een heerlijke opluchting dat de krammen er uit gingen, ze kwamen er bijna zelf al uit, soms voelde het als een klein speldeprikje.
de stukjes die nog wijken kun je evt met een hechtstrip/zwaluwstaart bij elkaar doen. bij mij is alles mooi in een lijn.
tegen de jeuk deed ik een ijszak in een washandje er tegen.

vanmiddag steld de orthopeed voor om injecties in mijn knie te gaan geven. Daar zie ik dus heel erg tegen op. dat zal bij mij wel tussen de oren zitten. heb in 1990 injecties er ingehad maar die deden zo afschuwelijk zeer dat ik tegen het plafond aan zat.

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:50

winnitou schreef:
vond het juist een heerlijke opluchting dat de krammen er uit gingen, ze kwamen er bijna zelf al uit, soms voelde het als een klein speldeprikje.
de stukjes die nog wijken kun je evt met een hechtstrip/zwaluwstaart bij elkaar doen. bij mij is alles mooi in een lijn.
tegen de jeuk deed ik een ijszak in een washandje er tegen.

vanmiddag steld de orthopeed voor om injecties in mijn knie te gaan geven. Daar zie ik dus heel erg tegen op. dat zal bij mij wel tussen de oren zitten. heb in 1990 injecties er ingehad maar die deden zo afschuwelijk zeer dat ik tegen het plafond aan zat.


Nou geef mij toch maar een injectie in mn knie ipv die krammen die ze eruit haalde. Daarmee zat ik tegen het plafond... Vreselijk heb er gewoon zitten huilen van de pijn!

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 22:43

nancyimka schreef:
winnitou schreef:
vond het juist een heerlijke opluchting dat de krammen er uit gingen, ze kwamen er bijna zelf al uit, soms voelde het als een klein speldeprikje.
de stukjes die nog wijken kun je evt met een hechtstrip/zwaluwstaart bij elkaar doen. bij mij is alles mooi in een lijn.
tegen de jeuk deed ik een ijszak in een washandje er tegen.

vanmiddag steld de orthopeed voor om injecties in mijn knie te gaan geven. Daar zie ik dus heel erg tegen op. dat zal bij mij wel tussen de oren zitten. heb in 1990 injecties er ingehad maar die deden zo afschuwelijk zeer dat ik tegen het plafond aan zat.


Nou geef mij toch maar een injectie in mn knie ipv die krammen die ze eruit haalde. Daarmee zat ik tegen het plafond... Vreselijk heb er gewoon zitten huilen van de pijn!

Wat een verschil toch in ervaringen.

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:47

winnitou schreef:
vond het juist een heerlijke opluchting dat de krammen er uit gingen, ze kwamen er bijna zelf al uit, soms voelde het als een klein speldeprikje.
de stukjes die nog wijken kun je evt met een hechtstrip/zwaluwstaart bij elkaar doen. bij mij is alles mooi in een lijn.
tegen de jeuk deed ik een ijszak in een washandje er tegen.

vanmiddag steld de orthopeed voor om injecties in mijn knie te gaan geven. Daar zie ik dus heel erg tegen op. dat zal bij mij wel tussen de oren zitten. heb in 1990 injecties er ingehad maar die deden zo afschuwelijk zeer dat ik tegen het plafond aan zat.


Nou geef mij toch maar een injectie in mn knie ipv die krammen die ze eruit haalde. Daarmee zat ik tegen het plafond... Vreselijk heb er gewoon zitten huilen van de pijn![/quote]
Wat een verschil toch in ervaringen.[/quote]

Ja dat kan je wel zeggen, enerzijds schaamde ik mij ook wel voor het huilen maar aan de andere kant deed het zo'n pijn! En ik denk dat het ook alles bijelkaar is ik ben 23 geen 70 jarige die een nieuwe knie krijgt. Ik ben in de bloei van mijn leven en ik ben nogal bezig met waarom moet mij dit allemaal overkomen. Ik ben nu 23 krijg dit jaar twee nieuwe knieen en ze gaan mijn enkels vast zetten. Maar waarom dat allemaal bij mij terwijl een ander gewoon niks heeft. Ik gun het een ander natuurlijk niet hoor zo moet je niet denken maar ik heb wel eens gewoon dat ik het oneerlijk vind! Ik zit hier maar thuis, als ik bij mijn paardje ben moet ik alles door een ander laten doen. Ik kan niks meer, en dan zie ik zo'n oudje van 80 nog harder lopen als ik Huilen

Ik ben nu de pijn wel weer vergeten, ik weet dat ik het niet nogmaals wil (al zal ik wel moeten) maar ik zou niet echt meer kunnen herrineren hoe het was gister. Wat dat betreft vergeet je pijn ook wel weer snel!
Ik heb vanacht heerlijk geslapen, had wel een slaappil ingenomen maar werd voor het eerst om half 6 pas wakker Haha! en heb daarna tot 09.15 geslapen Go jij! Go jij! toen kwam mijn hondje en heb ik nog een uurtje heerlijk mee liggen knuffelen was voor het eerst na mn operatie dat ze weer bij mij kwam liggen. Toen ben ik mij maar gaan wassen en aankleden. Ik wacht nu op de fysio ben benieuwd wat we gaan doen!

winnitou

Berichten: 813
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Zaandam

Re: Wie rijdt er paard met een HEUPPROTHESE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 23:17

Hoi nancyimka, valt allemaal niet mee he. Maar waarschijnlijk als je weer wat verder bent, minder pijn hebt en beter slaapt zul je zien dat je alles iets positiever zult bekijken dan nu en ook wel meer aan kan. je zult ook wel moeten want je hebt geen keus. De operaties moeten nog gebeuren maar daar moet je nu even niet bij stil proberen te staan aangezien je ook emotioneel nog niet stabiel bent. Probeer eerst van deze operatie te herstellen en je ook daar op te richten.
Ik denk dat het niet verkeerd zou zijn om proffesionele hulp te zoeken, iemand die je op emotioneel vlak kan begeleiden en supporten. Want het is verdikkeme niet niks wat er met je is en wat je te wachten staat. Maar je krijgt ook steeds weer de kracht omdoor te gaan!

Hou je taai en welteruste voor vannacht!