Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Stal de Bonte Dijk

 
Profiel   

Ik denk ook dat het een gouden pony is. Er waren een paar dagen daarvoor ook al mensen voor haar geweest, maar die wilde toch niet weer een fjord type.. nou schiet mij maar lek hoor. Ze is inmiddels verkocht aan een vriendin van mij. We gaan 1 hengstigheid proberen om haar te dekken met Hunk en daarna gaat ze verhuizen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:56 



 
Profiel   

Van de week 2 nieuwe BWP ruinen gekocht van 7 en 8 jaar, volle broers van elkaar. Fernado Torres (Florencio) x Donnerschlag. Zijn ooit 4 maanden onder t zadel geweest en moeten dus weer opgepakt worden. Tandarts komt de 22e en vandaag ontwormen en vooral goed en veel voeren.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Odilon de 7 jarige.

[ img ]
[ img ]

Noel de 8 jarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:03 



 
Profiel   

Wat zijn ze nog mager en onbespierd!
Succes om ze weer mooi op de rit te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:07 



 
Profiel   

Ooohw, wat is odilon een leukerd zeg!
Hoe groot zijn ze?
Wat een leuke aanwinsten zeg, odilon is hier ook van harte welkom om de kudde te versterken. Wij hebben verassend genoeg teveel gras en te weinig paarden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:12 



 
Profiel   

Haha ik ben zelf ook erg gecharmeerd van Odilon, denk dat het een heel goed sportpaard gaat worden. Denk ook dat deze beide eerst ga laten keuren en dan eventueel uitbrengen. Maar ze hebben echt lang veel te weinig gegeten, vooral Noel is echt heel mager. Ik denk dat Noel 1.62 is en Odilon 1.70, zal ze van de week even meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:20 



 
Profiel   

Hoe vind jij ze toch steeds?
Denk dat dit heel leuke paarden kunnen worden met een beetje voer en liefde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:41 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Haha ik ben zelf ook erg gecharmeerd van Odilon, denk dat het een heel goed sportpaard gaat worden. Denk ook dat deze beide eerst ga laten keuren en dan eventueel uitbrengen. Maar ze hebben echt lang veel te weinig gegeten, vooral Noel is echt heel mager. Ik denk dat Noel 1.62 is en Odilon 1.70, zal ze van de week even meten.


Ja, snap ik helemaal...goed voer erin en een flinke portie liefde...dan zullen ze beide veel van opknappen...

Odilon is hier nog steeds welkom _/-\o_ met die lieve uitdrukking, kleur, leeftijd en schofthoogte, precies wat ik nog niet heb, wat ik wel graag wil :')
Eten en liefde in overvloed hier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:12 



 
Profiel   

Leuke nieuwe aanwinsten !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 22:27 



 
Profiel   

Oh at zijn wel 2 knapperds to be ;) ben benieuwd hoe ze opknappen en inderdaad keuren en uitbrengen en als ze rontgen goed zijn heb je in deze tijd wel 2 goudmijntjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 18:07 



 
Profiel   

Je weet ze wel elke keer uit te zoeken. Wat een leuke pony's en paarden koop je aan. Ze knappen echt goed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 19:02 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij dan de nieuwe aanwinsten vindt? En hoe zit dat voor jou dan met de aankoopprijs?
Je hebt namelijk wel hele leuke gangbare dieren lopen waar wel wat werk aan zit, maar niet heel ingewikkeld. Hoe vind je die voor de meute zeg maar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 19:29 



 
Profiel   

Goed zoeken en door stad en land(en) rijden, soms voor niks maar ik neem vaak wel een risico(tje) en handel heel snel. Ik keur bijvoorbeeld nooit, ik neem altijd gelijk de trailer mee, zie ze eigenlijk ook nooit onder t zadel. En ik maak ook wel eens een fout, krijg niet alles voor elkaar. Zoals Victor en Jolly gingen echt geen kinderpony's worden en Lollipop staat nog steeds met blessureleed. Ik verkoop ze altijd met een eerlijk verhaal en zoals deze pony's dat kost mij geld. Het scheelt natuurlijk dat ze thuis staan.

En soms word ik ook benaderd, zoals Victor en Lollipop werd ik voor benaderd en dat pakte niet goed uit dus begin nu een bijgeloof te krijgen dat ik ze zelf moet uitzoeken :7

De aankoop prijs moet voor mij echt wel interessant zijn want ik ga geen coronaprijzen neerleggen. Maar voor mij doen heb ik Odilon en Noel al duur gekocht, sterker nog, het zijn de duurste paarden die ik ooit heb gekocht :+

Ik denk vooral dat Odilon echt alles mee heeft en dat dat zeker wel uit kan om die naar t M of Z te rijden. Maar goed, misschien is het wel een rotzak onder t zadel en dan wordt het hem ook niet haha.

Ik heb Lautje in t M1 opgegeven voor 8 augustus :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 20:45 



 
Profiel   

Ondertussen ben ik zelf ook wat meer aan t knutselen met Eapolita. Het is echt een fijne merrie en begin dr steeds meer te vertrouwen.


Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:44 



 
Profiel   

Dit wordt even een dikke Hunk spam. Voor het eerst ingevlochten en op de foto gezet. Best lastig als je en moet aanjagen en foto's maken maar zit zeker wel wat gaafs tussen!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 10:41 



 
Profiel   

Je hebt gave paarden erbij lopen. Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 12:00 



 
Profiel   

Een van de heeeeleeee weinige keren dat ik een topic van begin tot eind doorlees!
Wat een leuk topic! Zoals iedereen zegt; wat een leuke paarden vindt jij toch! <3

Zou zelf dit dus niet kunnen denk ik, ik hecht mij dan teveel en dan wil ik ze niet meer wegdoen denk ik. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 05:28 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
Een van de heeeeleeee weinige keren dat ik een topic van begin tot eind doorlees!
Wat een leuk topic! Zoals iedereen zegt; wat een leuke paarden vindt jij toch! <3

Zou zelf dit dus niet kunnen denk ik, ik hecht mij dan teveel en dan wil ik ze niet meer wegdoen denk ik. :roll:


Ik heb inderdaad ook net als doorgelezen :')
Stiekem vind ik Nicki wel echt de leukste, ik ben een echte ponymeisje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 07:30 



 
Profiel   

Leuk om updates te lezen! Vgm zag ik gisteren toevallig een advertentie van jullie voorbijkomen (of de stalnaam leek erop).
Toch maar ff checken waar jullie zitten, voor als er nog een bijkomt, ze zijn zo leuk! :') <3
Jeetje, Hunk is een Spetter zeg! En Nickie's moeder mag er ook wezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:32 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik ben benieuwd wie je als magnetiseur langs hebt gehad. Heb zelf ook hele goede ervaringen met een magnetiseur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:44 



 
Profiel   

Nickie was ook echt een ontzettend leuke pony. Suus staat nog hier en proberen we met Hunk te dekken. Ze heeft een mooi ei maar toont geen hengstigheid, ben bang dat t niet gaat lukken.

Ik vind het ook niet makkelijk om weer te verkopen maar als de combinatie goed is en ze een 5 sterren huisje krijgen dan is t goed. Krijg vaak nog hele leuke berichtjes van ponys/paarden die bij ons verkocht zijn. Hunk, Eapolita en Lauriston zitten momenteel in de vaste collectie. Hunk gaat sowieso nooit weg, die heb ik zelf gefokt, had zn beide ouders en heeft al te veel ellende mee gemaakt. Is als jaarling in de mestput gevallen, 4 uur lang is de brandweer met hem bezig geweest om hem eruit te halen, dit is niet zonder beschadiging gegaan.

Als magnetiseur heb ik Roburt Geurts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:44 



 
Profiel   

Wat een leuke paarden! Volg graag mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:55 



 
Profiel   

Ik volg inmiddels ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:11 



 
Profiel   

Bedankt, die ken ik nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:22 



 
Profiel   

Oke iets heel doms haha, ik heb Odilon en Noel door elkaar gehaald :')

We hebben beide ruinen inmiddels ook onder t zadel en ze zijn echt heel braaf. Noel vandaag voor de 2e keer en daar even een paar foto's van gemaakt.
[ img ]
[ img ]
Cowboy stefan er eerst even op en ik daarna even uitgestapt.

[ img ]

En Hunk mocht ook nog even;

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 12:57 



 
Profiel   

Zo'n cowboy is echt zoooooo handig :D fijn mensen die gewoon lekker blijven plakken.
Hunk al wat braver geworden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 07:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen