Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 115 [ 2872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 
Profiel   

Lief bekkie he! Het is echt nog zo'n tiener haha!

Nou het verband is verwisseld! :D Ik had tranquigel besteld, just to be sure. Maar was niet leverbaar dus ik wist niet zo goed wat te verwachten want hoeven uitkrabben is ineens heel moeilijk weer. :') Maar het ging super goed, hij was drukker met naar het nieuwe paard kijken. Volgens mij had hij niet eens door dat er iemand daar achter bezig was. :')

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 16:18 



 
Profiel   

De bink met zijn rode sok <3
Fijn dat het zo goed ging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 16:29 



 
Profiel   

Vlecht je hem elke dag opnieuw? Even random vraag haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 17:20 



 
Profiel   

Zertab schreef
Vlecht je hem elke dag opnieuw? Even random vraag haha.


Nee zeg. _O- Ongeveer om de vijf dagen.. Dan beginnen de stiekjes te knappen, dan haal ik de vlechten eruit, cowboy magic erin, even met de borstel er doorheen. Dan laat ik ze vaak 1 of 2 dagen loshangen en dan vlecht ik ze weer in. Voorpluk heb ik overigens wel altijd in een vlecht want die eigenwijze pluk zit altijd in zijn ogen als het los hangt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:03 



 
Profiel   

Hij ziet er knap uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:16 



 
Profiel   

Man, ik vind één keer in de drie weken wel genoeg eigenlijk :')

Goede stiekjes kopen, die van mij zitten er eigenlijk altijd nog in *D
Alleen heb je dan wel een manenkam die begint te pluizen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:25 



 
Profiel   

gerlinde dat weet ik niet of dat zo is. Polie heb ik altijd gevlochten en zij had behang tot op haar knie. Nu staat ze elders en heeft alles los en het mooie prachtige behang is gewoon weg. MAAR ons mêske is zo vreselijk gelukkig met haar paardenleven in de kudde, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Ik vind Captain ook een plaatje met zijn behang en uitstraling die buitengewoon vriendelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:27 



 
Profiel   

Oh ik vind het echt heerlijk zo eens in de week lekker tutten. :D

Nou, de hechtingen zijn eruit en ik ben 30 jaar ouder. :+

Dierenarts kwam aan met z'n verdovingsspuit al klaar, ik zeg "Nou, laten we het eerst zonder proberen!"
Ging super goed. Hartstikke braaf! _O_ Er zat een klein bultje, kon reactie zijn op het hechtingsmateriaal dus even in de gaten houden en schoon houden. Heb ik zelf ook weleens gehad.

Daarna zat ik even in dubio, weer terug op stal (minder schoon dan op de weide, ik heb echt nog nooit zo'n vies paard gehad.. :')) of de wei op.. Ik heb besloten hem toch naar buiten te doen.

Hij is de laatste tijd nukkig, ongeduldig, de mensen van stal merken het, ik voel me er niet goed bij.. Dus hop naar buiten! Ze hadden al een mooi stukje afgezet dus ik ben met hem de wei in gegaan. Eerst aan de hand even laten snuffelen en wat rondlopen.. Maar hij liep al wat te etteren, spaanse pas, steigeren.. En ineens rukt hij zich los, sprint er vandoor, gaat door een draad heen en begint te bokken en keihard te galopperen. :oo Snap het ook wel, het was echt 2 weken aan energie die er uit moest.

Hij heeft denk ik 5 minuten gek lopen doen (voelde als 20) en daarna ging hij zo'n 30 keer rollen (HIJ IS GOOR.. Mijn hemel.. _O-) toen heb ik Charlie er bij gezet en was de rust weder gekeerd.

Ik heb Charlie er niet vanaf het begin bijgezet want die twee kunnen elkaar nog al weleens opjutten (waarbij Latino altijd de aanstichter is) dus eerst even de energie er uit. Daarna begon hij wat te ijsberen dus toen Charlie er bij gezet, en was het goed.

Vanavond ga ik nog even langs, hoop dat hij zich nu gewoon rustig houdt en we vanaf volgende week het stappen op het harde wat op kunnen bouwen.

[ img ]

Aan de ene kant heb ik spijt van hem op de wei zetten, aan de andere kant was dit hoe dan ook toch wel gebeurt, ik weet zeker dat hij zich anders tijdens die 10 minuten wandelen ook wel losgetrokken had, en hem daarna over de zeik weer op stal zetten zou hem veel meer plagen.
Hij mag hierna een krantenwijkje gaan lopen op zaterdagen om z'n dierenartsrekeningen te gaan betalen. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:30 



 
Profiel   

Dus je hebt nu een gepaneerde Spaanse schnitzel _O-
Lekker dat het achter de rug is :j
Kan me bestvoorstellen dat hij even lekker uit zijn plaat ging en dat het jou hartkloppingen bezorgde :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:40 



 
Profiel   

Steekt ook nog eens zijn tong uit, nouja zeg! Gelukkig is hij er zelf wel blij mee, dus. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:42 



 
Profiel   

Ach gossie. Hij had het nodig. Die hartverzakking snap ik, en die krantenwijk lopen vind ik een goed idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:51 



 
Profiel   

Ondanks dat je het geweldig mooi beschreven hebt begrijp ik je hartverzakking....
Pff soms zou je ze echt achter het behang plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:55 



 
Profiel   

Gepaneerde kameel...
Echt... ik snap niet dat ze niet even rekening kunnen houden met het zwakke hart van hun baasje als ze na zo een operatie los mogen...

Ik bedoel... hij had ook gewoon even braaf 10 minuten kunnen stappen (volgens afspraak en gewoonte van de afgelopen tijd :P ) en even 2 keer kunnen paneren waarna hij heerlijk rustig had kunnen gaan grazen... en rond stappen...

Neeeee... meneer moet zonodig even explosief door de velden huppelen...

Sterkte ermee :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:59 



 
Profiel   

Haha heerlijk hoe smerig hij is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 17:30 



 
Profiel   

Echt hoor.. vuile goorlap!

[ img ]

Net nog weer even geweest, even geborsteld en deken weer opgedaan en z'n been gecheckt! Was een beetje warm en dik, dus gelijk even gekoeld. Slonk redelijk snel, dierenarts had dit ook al voorspeld dus probeer me er niet té druk om te maken. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:00 



 
Profiel   

Kijk het heilige boontje staan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:04 



 
Profiel   

chanicha schreef
Kijk het heilige boontje staan :')
<3 ik ben fan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:06 



 
Profiel   

Ah, veel relaxter zo! Fijn moddermonster

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:41 



 
Profiel   

Zo herkenbaar dat ontploffen := maar dat hou je echt niet tegen, fijn dat hij weer lekker buiten staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 15:35 



 
Profiel   

Zo, lang geleden!

Het gaat super goed met Latino. Staat lekker buiten, ik kom elke dag even om te knuffelen en voeren. Vandaag was het heerlijk weer en zijn we voor een wandeling gegaan van 20 minuten. Hij genoot er zo van! Was ook een nieuwe route dus hij was helemaal blij en fris! <3 <3 Kan niet wachten tot we lekker naar het bos kunnen weer!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:42 



 
Profiel   

Heerlijk zo met het zonnetje met je mooie man 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:16 



 
Profiel   

Leuk hoor en fijn dat het zo goed gaat met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 17:37 



 
Profiel   

Wat heerlijk! Het weer was super vandaag, dus gelijk heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:01 



 
Profiel   

Wij genieten nog even van de laatste zonnestralen voordat het hier weer continu gaat regenen. :')
Had ik al verteld dat hij veel manen heeft? :))

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Blij hoe hij er uitziet zo vlak voor de winter! <3 Lekker weer wat spekjes er op, hij was voor de operatie wel echt wat te mager.

En dit was gisteren! <3 <3
[ img ]

Blij met m'n aappie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 14:59 



 
Profiel   

Och wat een manen! <3
En ligt het aan mij, of lijkt hij echt al wat lichter te worden in z’n gezicht?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 115 [ 2872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen