Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 17 [ 410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Van tuigpaard naar menpaard

 
Profiel   

ja maar wel met veel filmpjes want wat kan die lopen <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 17:07 



 
Profiel   



Voor wie het leuk vindt om te zien: Eise 489 loopt in deze video voor de sjees en Jelmer vertelt waarom hij zo dol is op dit paard. Jody is drachtig van Eise en ik kan na het zien van deze video bijna niet meer wachten tot het veulen er is haha! Het duurt echt nog wel een tijdje.

Leuk detail: toen deze video geschoten werd was ik er bij aanwezig. Dat was echt stom toeval. Sterker nog, ik hou em vast als ze op de sjees stappen :)

Dinsdag heb ik Jody even gelongeerd, ik denk altijd dat ze even moet bekomen van de wedstrijd, maar zij heeft echt een stalen conditie. Niks geen bijkomen, mevrouw had alweer energie voor 25. Het feit dat ze hele dagen in de kudde buiten lopen draagt daar vast aan bij. Eventuele spierpijn lopen ze er dan mooi uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 08:15 



 
Profiel   

Prachtig beeld bij je proefjes, wat een rust nu erin

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 08:19 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Prachtig beeld bij je proefjes, wat een rust nu erin


Heb je goed gezien :D dankjewel voor je mooie compliment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 08:29 



 
Profiel   

Goedemorgen :D

Gisteren weer les gehad, ging goed!

We hadden vorige week les van Ito Werkman en dat was ook echt een fijne les. Jody pakte fijn aan en Ito was positief over haar en haar kwaliteit.

Gisteren gewoon weer bij onze eigen instructeur geweest. We gaan ons nu langzaamaan voorbereiden op het M. Dat betekent galop en verzamelde draf. Jody vindt de galop nog een beetje vreemd voor de wagen in de bak. Ze snapt dan ook nog onvoldoende dat ze aan mag galopperen als ze die stemhulp krijgt. Nu is ze slim genoeg, dus ik ga de galop nu iedere keer meenemen in de training. Ik weet zeker dat het er na een paar trainingen alweer heel anders uit ziet.
De verzamelde draf is voor haar een makkie. Ze heeft zoveel power van achteren dat ze maar blijft komen met dat achterbeen. De moeilijkheidsgraad zit em in het op eigen benen blijven lopen, niet hangen in mn hand, rond blijven en ritme houden. Dat ga ik ook iedere keer meenemen in onze training.

Voor mij is het ook allemaal nieuw en ik heb geen goed referentiekader voor wanneer het goed voelt en wanneer ze bijvoorbeeld te strak blijft. Dan ben ik wel heel blij met goede begeleiding die mijn paard doorziet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 09:26 



 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd hoe ze het oppakt gaaf dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 16:47 



 
Profiel   

Leuk dat het zo goed gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 17:36 



 
Profiel   

Jullie gaan als een speer zeg! Wat tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-22 19:39 



 
Profiel   

Vanavond weer les :D

Afgelopen week hebben we keurig geoefend met de galop en de verzamelde draf. Gisteren ging het aanspringen op rechts al heel veel beter!

Zaterdag hebben we onze tweede wedstrijd in het L. Ik heb er zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 15:08 



 
Profiel   

Succes vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 09:54 



 
Profiel   

Bernoe schreef
Succes vandaag!


Dankjewel :D

Hadden op zich lekker gereden. Het gevoel is wel eens beter geweest, maar toch twee nette winstpunten en heel leuk commentaar.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 17:26 



 
Profiel   

Super, nog veel te verbeteren dus en dan knallen jullie helemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 18:46 



 
Profiel   

Zeker een heel mooi commentaar! Je mag wel trots zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 19:39 



 
Profiel   

Ik plaats nooit een reactie maar lees wel vaak mee. Je schrijft erg leuk en mooie plaatjes van jouw paarden. Hoop dat je gewoon blijft posten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 22:11 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Super, nog veel te verbeteren dus en dan knallen jullie helemaal


Er valt sowieso nog veel te leren, dat absoluut! Ik zou zo graag eens een echte dijk van een proef neer willen zetten, maar dat is echt nog niet zo gemakkelijk.

Ik merk wel steeds weer vooruitgang. Het zit in de kleine dingen. Had mijn instructeur ook een berichtje gestuurd oa over het leuke commentaar en hij bevestigde wat de jury zei. Dat is helemaal super leuk :D

Wellicht dat een proefgerichte clinic ons kan helpen. Zal eens om me heen kijken of dat ook ergens is.


simongek schreef
Ik plaats nooit een reactie maar lees wel vaak mee. Je schrijft erg leuk en mooie plaatjes van jouw paarden. Hoop dat je gewoon blijft posten :j


Ooh wat een fijne reactie, dankjewel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 07:36 



 
Profiel   

Gewoon knap dat je al zulke punten kan rijden ondanks je verbeterpunten, dat belooft veel voor de toekomst. Gaaf hoor. Beeld op laatste plaatjes is ook al zoveel meer ontspannen
En zeker mooi commentaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 09:27 



 
Profiel   

Vandaag genoten van het stralende weer :D Ze is zo mooi los in haar lichaam vind ik.



Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 11:45 



 
Profiel   

Volop samen genieten op deze prachtige herfstdag <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 21:41 



 
Profiel   

Ik kom meelezen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 16:32 



 
Profiel   

senna21 schreef
Volop samen genieten op deze prachtige herfstdag <3


Absoluut :D


xIeer schreef
Ik kom meelezen! :)


Wat leuk! Welkom!!

Vandaag weer getraind. Ze gaat beter lopen, rechtsom springt ze de galop aan alsof het haar geen enkele moeite kost. Linksom is lastiger, daar hebben we net wat meer tijd voor nodig. Ik merk zelf dat ik handiger word en dat pakt positief uit.

Was de afgelopen dagen wel wat afwezig want mijn 4e kind, onze hond, is ziek. Maak me erge zorgen, hij is in 2 weken tijd ineens enorm achteruit gegaan. Hebben maandag antibiotica gekregen, maar die lijkt niet aan te slaan. Vandaag weer naar de DA, ander type antibiotica en ook vochtafdrijvers. Hij is benauwd en hij hoest. Vreselijk! Nu ligt hij bij me te slapen en de ademhaling is wel wat rustiger. Vrijdag wordt er een röntgenfoto gemaakt om te kijken hoe zijn longen eruit zien.

Pff... Hij is nu 11 jaar, maar wilde hem wel graag nog een jaar of 4 bij me hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 21:22 



 
Profiel   

Sterkte Sophie. Vreselijk als ze zo ziek zijn.
Hopelijk slaat de antibiotica aan en kunnen jullie nog een tijdje genieten van elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 21:34 



 
Profiel   

Goedemorgen,

Ja het is heel naar. Hij lijkt wel ietsje beter vanmorgen. Zojuist heb ik em zn medicijnen weer gegeven. Ik vrees alleen het ergste. Longkanker of hartfalen waardoor hij vocht achter de longen heeft. En de vraag is even: kunnen we er dan nog wat aan doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-22 07:31 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte! Hopelijk komt er iets uit dat nog goed te verhelpen is of waarmee hij pijnvrij nog een aantal jaren bij je kan/mag blijven.

Vreselijk als er iets met je honden is, ze maken echt deel uit van het gezin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-22 09:53 



 
Profiel   

Oei sterkte met jullie hond, nooit fijn als daar iets mee is...
Je filmpjes zijn leuk om te zien, Jody loopt er lekker zen bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-22 20:13 



 
Profiel   

De hond heeft last van hartfalen, zo is vrijdag naar voren gekomen uit de röntgenfoto. Zijn hart is vergroot. Hij krijgt nu speciale medicatie die zn hart ondersteunt en ik merk echt verschil. Hij heeft conditioneel wel een klap gehad, maar we bouwen rustig op.

Tussendoor heb ik een plan gemaakt met mijn man om iets moois te maken om de paarden in the picture te krijgen. We hebben contact met een dame die prachtige videos maakt dus dat gaan we doen :D wordt vervolgd... ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-22 20:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 17 [ 410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen