Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 
Profiel   

Wat een zaligheid weer, dat filmpje :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 18:45 



 
Profiel   

Oh, die oortjes! Wat heerlijk.
En de 'ren'galop met losse teugeltjes! Wat braaf. Hij kan echt nog wel harder als hij zich zou strekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:04 



 

Zo tof <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:56 



 
Profiel   

Genieten! Ik word er jaloers van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:53 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3 Hij is echt poepiebraaf.. Wat een lot uit de loterij! <3
Maandagavond hadden we les, we moeten echt maar eens aan de bak in de bak ( :') ) maar vinden we eigenlijk beide niet zo leuk, dus morgen hebben we buiten les! Dat pad waar ik op gallopeer, dat is zo'n 2,5 km lang dus gaat de instructrice mee op de fiets en krijgen we buiten les. Dan kan ik ook op buitenrit werken aan zijn scheefheid. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:48 



 
Profiel   

Leuk. Voor een jong paard vind ik buiten rechtrichten en dressuren ook veel beter. Kunnen ze gelijk km maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:57 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Leuk. Voor een jong paard vind ik buiten rechtrichten en dressuren ook veel beter. Kunnen ze gelijk km maken.

En ze leren iets simpeler dat ze bij de les kunnen blijven, ook als er ergens iets gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 14:59 



 
Profiel   

Wat een heerlijk filmpje! En superleuk dat je ons telkens laat meegenieten met je foto's en filmpjes. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 15:23 



 
Profiel   

Kreeg vanochtend deze foto van de staleigenaar doorgestuurd:
Hij heeft echt een beter leven dan ik. :')
[ img ]

Toen ik rond 2 op stal kwam stonden ze nog steeds te vreten, tonnetje rond inmiddels. _O- Hij had een goede bodem gelegd voor onze LES! :D

We zijn lekker naar buiten gegaan, lekker rechtdoor en begonnen met het opzoeken van mijn hand en van achter naar voren rijden en van voren opvangen. Het is voor mij een hele nieuwe manier van rijden, niet zagen, of knijpen, spelen of whatever mooie woordjes ze er voor verzinnen maar echt van achter naar voren rijden en van voren opvangen. Hij had het redelijk snel door, ging er af en toe nog wel wat achter maar hij moet ook nieuwe balans zien te vinden!


[ img ]

[ img ]

Ontzettend fijn gereden, hele nieuwe route weer gedaan en uiteindelijk 2,5u onderweg geweest. Helemaal moe toen we terug kwamen.

Maar het was zo mooi, en we hebben weer zoveel geleerd! <3
[ img ]

Morgen en zaterdag lekker vrij, zondag weer een ritje buiten waar ik weer lekker kan oefenen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 18:16 



 
Profiel   

Oh wauw wat super dat je lesgeefster gewoon mee gaat op de fiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 18:30 



 
Profiel   

Ja geweldig mens! <3 Zo dankbaar voor, is ook al mee geweest naar de kliniek toen hij voor kreupelheidsonderzoek moest. Het is echt een vriendin geworden. <3 Ik help haar weer met vrijheidsdressuur, en hopelijk gaan we binnenkort samen ergens rijden en in de toekomst weekendjes weg met onze knollies! <3

Heb ook heel hard gelachen vandaag, want ik was aan het galopperen en zij er achteraan en we hadden beide oortje in en microfoontje zodat we konden blijven praten. En ik hoorde haar hijgen en zag iemand achter me met een rode kop ons proberen bij te houden. Heb de slappe lach gekregen en Latino ging alleen maar harder. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 20:11 



 
Profiel   

Heerlijke les, zo klinkt het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 20:42 



 

Wat heerlijk! <3 Rijden ziet er ook netjes uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 21:06 



 
Profiel   

Leuk toch als jullie elkaar Zo kunnen helpen! Ziet er fijn uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 21:21 



 
Profiel   

Zo tof dat je zoveel hebt aan je instructrice. Dat is echt heel veel waard.

Jij en Latino vormen samen een mooi plaatje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 08:21 



 
Profiel   

Ik heb zo hard gelachen vandaag. _O-

Om 9 uur zijn we weer vertrokken voor een rondje naar buiten. Lekker geoefend dressuurmatig want we moeten toch zo'n 20/25 minuten stappen voor we in het bos zijn. Ik doe 'schouders, knie en teen' bij mezelf en mag dan pas wat van Latino gaan vragen. Dus:

Schouders ontspannen, ellebogen wat laten zakken, handen dragen, loslaten in heupen, rug wat boller maken, op je kont zitten in plaats van poes, knieën naar beneden duwen en hakken naar buiten. Dan contact opnemen en contact vragen, en naar mijn hand toe rijden.

Hij liep de eerste 10 meter als een kameel. "Wat bedoel je?" >;)
Tot hij iets zakte en ik overdreven los liet, toen voelde ik het lampje ineens aan gaan. :)* Ohja dat hadden we donderdag geoefend!
Ik vraag het steeds een paar seconden en laat dan weer wat vieren want hij vindt het erg moeilijk. Na een tijdje begon hij al netjes te lopen als ik op m'n kont ging zitten en m'n knieën wat naar beneden duwde. _O-

Uiteindelijk in het bos aangekomen, ook daar tussendoor heerlijk wat geoefend en nu zelfs in draf best wel wat stukjes dat hij mijn hand op zocht! *\o/*
Halverwege kwamen we nog vogelspotters tegen, dat was wel heel spannend. :)) Maar na even stilstaan ging hij daar ook netjes tussendoor (want waarom zou je even allemaal aan de kant gaan. :Y))

Toen op het einde kwamen we op de open vlakte en hij vindt dat zo mooi, dus hij gaat altijd HARD. Een beetje té hard vandaag. Ik kreeg de slappe lach want hij was zo lekker aan het briesen en zich zo aan het uitsloven. Dus ik probeer hem terug te nemen, want we moesten naar rechts, maar de rem was even stuk en INEENS stond daar een picknickbankje dus hij sprong naar links terwijl ik op rechts bedacht was. _O- Lag er bijna naast, maar hij stopte heel snel toen hij voelde dat ik mijn evenwicht kwijt was. <3 Ik heb een heel grappig filmpje op de GoPro waar je mij hoort sterven van het lachen, ga zo eens wat in elkaar zetten. _O-

Wat een heerlijke ochtend weer! <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 11:53 



 
Profiel   

Wat een heerlijk verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 12:08 



 
Profiel   

HD is al wel beschikbaar maar geen idee waarom dat al een uur aan het 'verwerken' is. Uiteindelijk moet je ook 4K kunnen filmen, eens kijken of dat beter is. :D

Je ziet hier en daar een begin van wat nageeflijkheid, bij het warmstappen heb ik dat veel gevraagd en tussendoor in het bos zelf ook wel, maar we hebben ook gewoon lekker rondgecrosst met lange teugel!

Einde is erg leuk, met ondertiteling. :Y)
Uiteraard niet iets wat ik hem altijd laat doen, maar hij had zoveel plezier vandaag. _O- Volgende keer weer wat eerder ingrijpen.


Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:46 



 
Profiel   

Hahahah leuk filmpje. Geweldig ook hoe rustig en positief je blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:50 



 
Profiel   

Hahaha _O-
Je bent dapperder dan ik.
Ik was gewoon gestorven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:59 



 
Profiel   

Hahahaha oooh heerlijk lekker knooien.
Ach je valt niet zomaar meer als je enigszins rij ervaring hebt :D (vertel ik mijzelf altijd als ik weer eens een actie heb of dat paardlief bv uit frissigheid opzij springt. :') ) ontspannen zitten is de key, dan vang je het ook wel op als er onverwachts wat gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:35 



 
Profiel   

_O- _O- _O- het varken....je bent jong en je wilt wat ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:40 



 
Profiel   

Wauw, jemig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 18:13 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Hahahaha oooh heerlijk lekker knooien.
Ach je valt niet zomaar meer als je enigszins rij ervaring hebt :D (vertel ik mijzelf altijd als ik weer eens een actie heb of dat paardlief bv uit frissigheid opzij springt. :') ) ontspannen zitten is de key, dan vang je het ook wel op als er onverwachts wat gebeurd.


Ontspannen lukte wel, want ik had zo de slappe lach. _O-
Kleine aap van me! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-22 08:19 



 
Profiel   

Heerlijk filmpje <3 prachtige omgeving en wat heeft hij het goed met/bij jou. Hij heeft het echt getroffen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen