Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 91 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 

Prachtig Captain!!!! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:32 



 
Profiel   

Dat is tof zeg! Zo met die drone

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 15:46 



 
Profiel   

Echt gaaf, kom maar op met die foto's. Ik vind het juist heel erg fijn Captain om die band te ervaren tussen jou en Latino. Ik vind het juist ontroerend want ken het gevoel en dat is een soort verliefdheid die niet overgaat en alleen maar dieper gevoeld wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 15:57 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Echt gaaf, kom maar op met die foto's. Ik vind het juist heel erg fijn Captain om die band te ervaren tussen jou en Latino. Ik vind het juist ontroerend want ken het gevoel en dat is een soort verliefdheid die niet overgaat en alleen maar dieper gevoeld wordt.


Mag een video ook? :))

Nog niet helemaal met de perfecte instellingen, maar zo voor een eerste keer niet slecht volgens mij. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:31 



 

Zó. Intens. Gaaf! <3

pien_2010 schreef
Echt gaaf, kom maar op met die foto's. Ik vind het juist heel erg fijn Captain om die band te ervaren tussen jou en Latino. Ik vind het juist ontroerend want ken het gevoel en dat is een soort verliefdheid die niet overgaat en alleen maar dieper gevoeld wordt.
Herkenbaar inderdaad — ik houd elke dag nóg een beetje meer van mijn paard. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 16:38 



 
Profiel   

Wauw, geweldig, dat filmpje !

Je hebt dus niet alleen talent met paarden, maar ook met al die nieuwe technologieën (ik stam nog uit de tijd van de vaste telefoonlijn en de mechanische typmachine ;) ) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:18 



 
Profiel   

Mooi filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:49 



 

Wauw! Heel gaaf, dat filmpje! 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:52 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3
Ik ben ook verbaasd hoe gaaf de beelden geworden zijn, maar het lijkt ook gelijk heel professioneel omdat je het niet zo vaak zo vast legt..
Volgende keer gaan we in ons kostuum! =:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 13:58 



 
Profiel   

Captain schreef
Dank jullie wel! <3
Ik ben ook verbaasd hoe gaaf de beelden geworden zijn, maar het lijkt ook gelijk heel professioneel omdat je het niet zo vaak zo vast legt..
Volgende keer gaan we in ons kostuum! =:)

Klein puntje van aandacht: ik zou iets terughoudender zijn met slow-motion.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:14 



 
Profiel   

Want? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:22 



 
Profiel   

Captain schreef
Want? :D

Als je beide gebruikt, heb je zowel beeld bij z'n "echte" gangen en beweging en dan kan slow motion interessante extra's toevoegen waardoor je beter ziet wat hij echt doet.

Daarnaast is de echte wereld soms mooier dan het vertraagde beeld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:45 



 
Profiel   

Haha met dat laatste ben ik het niet eens. :D Zeker met deze epische muziek vind ik normale snelheid juist heel raar lijken. Haalt het effect er van weg. Maar ieder z'n smaak natuurlijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:56 



 
Profiel   

Machtig mooi filmpje!! Heel tof <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:00 



 
Profiel   

Captain schreef
Haha met dat laatste ben ik het niet eens. :D Zeker met deze epische muziek vind ik normale snelheid juist heel raar lijken. Haalt het effect er van weg. Maar ieder z'n smaak natuurlijk. :D

Ik heb er geen geluid bij; zit niet op deze PC :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:02 



 
Profiel   

Oh prachtig gewoon

Nee hoor, niets meer aan doen.

Heerlijke sfeer zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:14 



 
Profiel   

Ik vond het een prachtig filmpje!

Maar ik snap de feedback ook wel, het voelde voor mij inderdaad wel als 'he wat beweegt hij sloom, is dit nou slowmotion of is hij gewoon traag?' Pas na een poosje kon ik echt goed zien dat het slowmotion was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:21 



 
Profiel   

Ik vond het ook een mooi filmpje, maar dacht ook wel na een paar seconden: nu mag hij wel even in normale snelheid lopen.
Vooral ook het galop gedeelte, als je die ook een stukje op echte snelheid afspeelt, lijkt het ook echt een stukje hard te gaan zeg maar. Nu heb ik echt door het filmpje gescrold (dus zelf versneld afgespeeld)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:34 



 
Profiel   

ikke schreef
Captain schreef
Want? :D

Als je beide gebruikt, heb je zowel beeld bij z'n "echte" gangen en beweging en dan kan slow motion interessante extra's toevoegen waardoor je beter ziet wat hij echt doet.

Daarnaast is de echte wereld soms mooier dan het vertraagde beeld :D
Dat heb ik ook gedacht. Ik vond het ook wat zonde en ben ook voor beiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 16:56 



 
Profiel   

Ik ben het lekker helemaal oneens met jullie. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:03 



 
Profiel   

Ik vind het slowmotion juist altijd echt enorm gaaf! <3 Het maakt het beeld helemaal af, zeker met het outfit en de muziek. Alleen klopt de frame rate denk ik niet helemaal voor slomo, misschien dat mensen er daarom wat moeite mee hebben. Dan kijkt het net niet helemaal lekker weg. Maar ik kan mij voorstellen dat je na de eerste keer met de drone nog een beetje aan het experimenteren bent met de settings!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 17:32 



 
Profiel   

Gave beelden <3

Maar eerlijk ben ik ook wel team normale snelheid :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 22:17 



 
Profiel   

Supergave beelden! Maarja, Latino is gewoon mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 09:14 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3

Nou hier is de wekelijkse update weer. _O-
Maandag was hij vrij, dinsdag helaas ook aangezien ik pas laat terug was van kantoor.
Woensdag was ik vrij want moest in de ochtend naar het ziekenhuis, en toen hebben we 's middags heerlijk vrijheidsdressuur gedaan. <3 We zijn vanaf de grond begonnen met het wijken voor mijn beenhulp, die ik dan dus met mijn hand geef. Onder het zadel dacht hij namelijk been = harder, ook al gaf ik maar een hulp aan een kant.

Dan kan ik onder het zadel zitten ouwehoeren maar hij vindt het veel makkelijker als ik vanaf de grond begeleid dus daar gingen we mee aan de slag en dat doet hij nu echt super netjes (met af en toe een Spaans pasje er tussendoor. _O-)
[ img ]

Donderdag weer vrij, vrijdag heb ik gereden. Hij liep heel fijn in draf maar gaf wel steeds aan dat er links rond mijn been iets 'is'. Ging steeds stilstaan en naar mijn been met zijn neus. Geen idee, heb nu de dekjes gewassen en ook de singel want die was een beetje hard geworden van het zweet. Wellicht dat dat het was. Morgen even proberen of dat een verschil maakt. Anders komt a.s. week sowieso de zadelmaker dus dan kan ze even mee kijken mocht hij het morgen nog steeds doen.
Hij doet het nl alleen als ik er op zit. Vanaf de grond niets. Ook zijn we dus inmiddels begonnen met de galop. :j
[ img ]

Nougoed, vrijdag het dus kort gehouden. Gisteren (zaterdag) heb ik hem uitgebreid geborsteld en zijn staart gewassen.
[ img ]

Want, vandaag hadden we een fotoshoot! :):) Onderweg naar het bos heeft hij letterlijk de hele weg lopen murmelen, gezellig gesprek hadden we! :')
Hij deed het voorbeeldig! Gewoon los staan, had wel een fotohalster om maar touw was te kort om mooi op afstand te kunnen zitten dus liet ik die maar gewoon op de grond hangen. :') Hij is overal zó van onder de indruk dat de oren ook gewoon lekker naar achteren bleven hangen. :+ Maar, als ik de voorproefjes zo zag zijn ze écht HEEL tof geworden!
:):)

Oh, en hij ging zelf nog liggen en zitten in het bos!!! Echt zo knap van hem.. Wat een beest! <3
Nu wachten op de foto's!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:04 



 
Profiel   

Heb ik de beruchte Latino ook eens ontmoet :j
Ideaal zo’n paard dat gewoon los blijft staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 91 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen