Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 92 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 
Profiel   

Eerste foto binnen! <3 <3 <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:09 



 
Profiel   

Mooi !!!
Jullie staan er beiden schitterend op :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 16:50 



 

Jaaaaa, zo leuk! En zo'n gave foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 16:54 



 
Profiel   

Gaaf paard, gaaf ook die dame erbij. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:23 



 
Profiel   

Prachtig! Wat een koppie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:24 



 
Profiel   

Zo blij dat wij op het einde nog even dat plekje meegepakt hebben! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:28 



 
Profiel   

Alvast nog een paar foto's, de rest bewaar ik voor zijn verjaardagstopic over twee weken. :D

<3 <3 <3
[ img ]

Wat is hij knap, damn! <3
[ img ]

Zo zo ZO trots dat hij gewoon voor het eerst op vreemd terrein op commando ging liggen. _/-\o_
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 21:20 



 
Profiel   

Wat prachtig. Foto 1 jij met je staart en staart van Latino. Prachtig vormgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 22:08 



 

Zo leuk jullie samen! En heel mooie foto's ook weer. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 06:54 



 
Profiel   

Super leuke foto's! Ik ben benieuwd naar het verjaardags topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 11:30 



 
Profiel   

Aahw zo fluffy <3 Een knappe teddybeer! :D En dat tongetje op die eerste foto haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 14:31 



 
Profiel   

<3 <3

Zijn we weer! :D
Hij heeft deze week weinig gedaan, ik moest drie dagen voor m'n werk naar Duitsland dus ging vandaag na drie dagen weer heen. Werd begroet door een hele harde hinnik. <3

Ik wilde wat vrijheidsdressuur doen, want morgen komt de zadelmaker en gaan we al rijden. Maar hij had zoveel energie dat hij voornamelijk rondjes aan het galopperen was. _O-
Dus uiteindelijk maar besloten hem te laten vrijspringen.

Hij heeft vandaag 1 meter gesprongen. :oo
[ img ]

Ik stond me hier echt te bedenken of dit wel haalbaar was. :')
[ img ]

Maar het ging hem eigenlijk heel makkelijk af! :oo
[ img ]

Merk dat hij rechtsom steeds sterker wordt! +:)+
[ img ]

En daarna nog even geknuffeld. <3 <3 <3
Met m'n ezel. :')
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik ben toch zo dol op dit dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 19:30 



 
Profiel   

Zo te zien is hij ook dol op jou <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 19:31 



 

Hahahahahaha, die screenshot van jou bij die hindernis. _O- Wat is het toch een heerlijk paard. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 19:59 



 
Profiel   

Ik wil op vind-ik-leuk klikken op je post, maar dat gaat jammer genoeg niet. Maar wow wat wordt hij stoer met het springen en wat is hij superschattig op de selfies van jullie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 20:34 



 
Profiel   

Hij is inderdaad ook dol op jou, Heerlijk om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 21:25 



 
Profiel   

Wauw, wat is zijn techniek al enorm verbeterd bij het springen! En dat koppie toch op de selfies, echt fantastisch! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 22:42 



 
Profiel   

Ja is dat te zien? :)) Ik heb het idee dat hij over wat lagere sprongen nog steeds redelijk 'vlak' gaat maar hoger moet hij natuurlijk wel echt verticaal eerst..

Heb er niet zoveel verstand van maar hij vindt het geweldig en dat is het belangrijkste! <3 Merk wel dat hij handiger wordt met afstanden, en minder klungelig is haha! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 08:14 



 
Profiel   

Captain schreef
Ja is dat te zien? :)) Ik heb het idee dat hij over wat lagere sprongen nog steeds redelijk 'vlak' gaat maar hoger moet hij natuurlijk wel echt verticaal eerst..

Heb er niet zoveel verstand van maar hij vindt het geweldig en dat is het belangrijkste! <3 Merk wel dat hij handiger wordt met afstanden, en minder klungelig is haha! :D

Daarbij doen sommige paarden ook beter hun best als het hoger wordt, onder het motto: dit gáát tenminste ergens over.

Uiteraard moet ie er ook gewoon mee leren omgaan en oefening baart kunst, dat blijkt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 08:26 



 
Profiel   

Haha ja dat is eigenlijk ook logisch! :D
Zadelmaker net geweest, ze was heel verbaasd over hoe groot hij was geworden in alles! Ook een bredere boom in het zadel gezet! *\o/* Daarnaast heeft ze het zadel nu weer 'recht' gemaakt. Ze had hem eerst zo ingesteld dat hij compenseerde voor het feit dat Latino mij altijd op links zette, maar dat was nu niet meer nodig! *\o/*

Over een half jaartje wederom een check en ze zei dan we dan waarschijnlijk zonder bontje kunnen gaan, dus het wordt nog wat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 11:46 



 
Profiel   

Bewegend beeld. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 16:32 



 
Profiel   

Leuk! Lijkt inderdaad alsof hij meer zijn best gaat doen vanaf dat het hoger staat haha. Fijn dat hij er zo veel plezier in heeft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 19:48 



 
Profiel   

Waaaaauw!
Die neus bij het selfie filmpje. Zoooo enorm gericht op jou. Dat is echte liefde <3

Met springen misschien een idee om de drafbalk maar lekker recht onder de hindernis te leggen als ie toch alles in galop pakt? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:37 



 
Profiel   

Taucha schreef
Waaaaauw!
Die neus bij het selfie filmpje. Zoooo enorm gericht op jou. Dat is echte liefde <3

Met springen misschien een idee om de drafbalk maar lekker recht onder de hindernis te leggen als ie toch alles in galop pakt? :D

Ik zou m juist daar laten liggen, dan kan hij goed uitkomen zoals hij nu doet. Zo'n balk kun je in galop ook goed gebruiken voor de afstand. Alleen als je de hindernis vanaf de rechterhand springt, leg dan even de grondbalk aan de rechterkant, anders heeft die niet zoveel effect :P
Maar verder doet hij het supernetjes hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:44 



 
Profiel   

Het is een galopbalk, inderdaad voor 1 sprong er tussen. :j
Rechtsom lag hij er ook gewoon voor in plaats van achteren hoor, maar filmpje moet ik croppen dus je ziet hem niet maar tadaa:
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 92 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen