Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Bijna gedekt door langslopende hengst!!

 
Profiel   

Ik heb het opgepakt met de verantwoordelijke deze pakt dit met de betreffende mevrouw op. Heel fijn gesprek gehad.
Hier kan een slotje op
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:01 



 
Profiel   

Wat ontzettend gevaarlijk zeg! Voor de paarden, maar zeker ook voor jouzelf!!
Lastig dat het verder een fijne stal is, maar je bent daar nu niet meer lekker ontspannen met je paard bezig lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:21 



 
Profiel   

Wish23 schreef
Wat ontzettend gevaarlijk zeg! Voor de paarden, maar zeker ook voor jouzelf!!
Lastig dat het verder een fijne stal is, maar je bent daar nu niet meer lekker ontspannen met je paard bezig lijkt me.


Tja ik hoop dat iedereen hier van geleerd heeft en er gelukkig nu geen schade is aangedaan. Ik hoop dat de mensen beter gaan opletten en bewust is van de risico’s als je met een hengst gaat lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:34 



 
Profiel   

Ja dat zou wel fijn zijn, maar dat heb je niet altijd in de hand. Hoe is het voor jou nu daar op stal dan? Blijf je daar wel staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 22:43 



 
Profiel   

Wish23 schreef
Ja dat zou wel fijn zijn, maar dat heb je niet altijd in de hand. Hoe is het voor jou nu daar op stal dan? Blijf je daar wel staan?


Dat heb je nooit in de hand waar mensen zijn zullen zeker fouten gemaakt worden. Deze mevrouw was gewoon niet capabel om met zo een hengst te lopen dat is zeker waar. Ik zal in de toekomst meer bewust zijn van de risico’s. Het is zeker een eye opener voor iedereen. Maar ben al bij dat er geen schade aan mijn paard of de hengst is aangedaan en een excuses van het management die verantwoordelijk was van de mevrouw was zeker op zijn plaats. Die heb ik wel gekregen dus ik ben gekalmeerd. Ook geven ze aan dat mevrouw hier op aangesproken gaat worden.


Er kan een slotje op dit topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 13:17 



 
Profiel   

Fijn dat het uitgesproken is. :j
Slotjes worden zelden geplaatst hiervoor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 13:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen