Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Stal de Bonte Dijk

 
Profiel   

littleroosie schreef
Even een baal moment, Matteo staat te koop. Ik had hem verkocht aan mensen die hem zouden houden, is dus weer niks van waar. Hij wordt nu ook verkocht dan andere mensen aan wie ik hem heb verkocht.

Lieve, werkwillige ruin
€ 5.750,00
https://link.marktplaats.nl/m1939169205 ... ialbuttons

Ze vragen er nog serieus geld voor ook en vergeten te vermelden dat hij zomereczeem heeft. En ik denk wel dat hij last heeft van zn KS want hij is niet zonder reden sensibel.


Wat ontzettend vervelend dat ze hem en jou zo gebruikt hebben. Of tenminste; zo komt het over.
Helaas blijft de paardenwereld beladen met leugens en onethische praktijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 18:13 



 
Profiel   

Zo gaat dat tegenwoordig, je durft gewoon geen paard meer te verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 17:48 



 
Profiel   

Ks word netjes vermeld sensibel kan aan zoveel dingen liggen. En een kopers zijn op de hoogte dus hebben daarop onderzoeksplicht.
Snap dat je baalt maar het verhaal word wel netjes verteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 18:00 



 
Profiel   

Dat is sneu als zo,n paard zo in de handel beland. Ik vraag me af waarom dan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 20:52 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Even een baal moment, Matteo staat te koop. Ik had hem verkocht aan mensen die hem zouden houden, is dus weer niks van waar. Hij wordt nu ook verkocht dan andere mensen aan wie ik hem heb verkocht.

Lieve, werkwillige ruin
€ 5.750,00
https://link.marktplaats.nl/m1939169205 ... ialbuttons


Wat jammer TS.. Dat geeft geen goed gevoel.
Had nog niet eerder gereageerd op Zorro maar wat een leuk dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 16:21 



 
Profiel   



Ik had plastic met balken neergelegd in de hoop dat ze er overheen zouden lopen :+


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Schatjes zijn het wel samen, bijna spijt dat Hunk nu ruin is haha.

Kelsy is afgelopen zondag naar haar nieuwe huisje gegaan, het wordt zo bijna leeg op stal. Wil wel graag 1 terug kopen, zit er aan te denken om er weer 1 te revalideren. Had een interessante pony te koop gezien maar die liep nog niet rad maar wel 3000 euro, vind ik dan toch we even teveel gezien de kosten die er dan nog bijkomen voor de holistische arts en fysio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 14:23 



 
Profiel   

Wat zijn ze groot! :D En wat een knappe paardjes heb je staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 18:56 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb nu ook een bonte haha, jammer dat hunk geen hengst meer is :( wil ooit ook graag een veulentje van haar hebben.
Maar soms mis desperado ook wel hoor, daar kon ik echt alles mee. Zei moet nog zoveeel leren maar hoort erbij haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-23 19:00 



 
Profiel   

@Des_sie wat leuk dat je hier ook bent. Ze heeft een paar jaar geleden de pony Desperado van ons gekocht en hebben samen een hele mooie tijd gehad.
[ img ]
[ img ]
Je nieuwe bonte is ook erg knap!

Kira is ondertussen 9 maanden drachtig, begint op te schieten. Vanaf 7 april kan het veulen veilig geboren worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 13:28 



 
Profiel   

Herkennen jullie deze nog? Barrichello (v. Botticelli, half broer van Big Hunk of Love) kwam als 2,5 jarige bij ons op stal en is toen vrij snel verkocht aan vriendin een van mij. Zij heeft hem keurig opgeleid en gister als bijna 4 jarige, voor het eerst mee op concours. Waar hij 3 wps liep en 2 keer een 2e plaats! Super trots op deze combinatie.

[ img ]
[ img ]

Als 2,5 jarige bij ons.
[ img ]
[ img ]

En Kinadora vandaag:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 12:00 



 
Profiel   

Wow wat een bonk paard is dat geworden. Tof dier.

Proficiat voor je vriendin

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 12:05 



 
Profiel   

Zo, dat is geen kleintje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 19:27 



 
Profiel   

Mooi dier geworden inderdaad!

Ik moest wel even gniffelen om dat filmpje met zeil, veel leuker om mee te spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 08:56 



 
Profiel   

Hij is echt gaaf en groot geworden haha, terwijl die uit een moeder komt van 1.60 groot.

Rosie is ook wel een draakie, lijkt qua gedrag meer op Hunk. Bella is wel echt merrietje :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 11:43 



 
Profiel   



Wat een stuiterbal! Ik heb nog nooit een veulen zo duidelijk zien bewegen, was heel tof om te zien.

Zijn er ook mensen die zich aan een gokje durven te wagen wat betreft het veulen?
Ik denk een hengsten veulen, Valk kleur, 2 sokjes en een blesje. Datum: 1 mei

Ze is uitgerekend op 30 april en drachtig van een cremello hengst dus de opties zijn: Valk, palomino en smokey black.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:17 



 
Profiel   

Hengstenveulen
Valk: 3 sokjes en een kleine bles
En een wilde gok: 25 april

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:19 



 
Profiel   

Oh wat leuk zeg een lopende skippybal <3

Ik denk valkmerrie 27 april

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 18:13 



 
Profiel   

Het is minimaal, maar de uier van Kira is al aan het veranderen.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:44 



 
Profiel   

Gister weer even op bezoek geweest bij Hunk en natuurlijk een paar fotos van de training gemaakt:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Hunk gaat mooi vooruit maar heeft nog wel moeite met zn grote, slungelige lijf maar dat heeft tijd nodig en dat gaat wel goed komen. Ik vind het er netjes uitzien en Jochem is lekker met hem op weg.

Kira haar uier is alweer iets voller en je ziet ook heel duidelijk dat de melkklieren(?) voor haar buik opgezet zijn. Ik dan denk dat ze 30 april niet gaat halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:42 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat met hunk, hij is ook groot dus heeft tijd nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 19:09 



 
Profiel   

Kira doet het nog steeds rustig aan, over 10 dagen uitgerekend maar die wacht denk ik op het mooie weer.

De jaarling dames zijn verhuisd naar hun vakantieadres en komen terug aan het einde van de zomer/herfst.
Rosalita:

[ img ]

[ img ]

Rockabella:

[ img ]

[ img ]

Toen werd het wel een beetje stil op stal en heb ik de 7 jarige E pony Zazu gekocht. Met een peesblessure waar de vorige eigenaren niet uit kwamen. Ze loopt wel rad maar ging bij hun onder het zadel weer kreupel en de pees werd weer dik en warm na het rijden.

[ img ]

[ img ]

Ik heb haar hier ondertussen aan de nodige homeopatische kruiden staan waar ik goede ervaring mee heb. Ze heeft nu 2x aan de dubbele longe gelopen en daar kom ik ook wel wat tegen wat het verhaal logischer maakt. Rechtsom loopt ze keurig, linksom is lastiger, strak in de bovenlijn, geen stelling willen aannemen en krabbelen. De 2e keer al veel beter dan de eerste keer dus dit gaan we rustig voort zetten. Na het werk krijgt ze groene klei op haar beentje.
Ik wil haar graag eerst wat meer aan het werk hebben en dan kijken of het nodig is om bij de fysio langs te gaan.
Ze heeft ook wat schimmelplekjes en schuurt haar manen licht dus een detox zal ook geen slecht idee zijn. Ze staat nu nog voor op ijzers en heeft ook best grote voeten voor, deze gaan er dinsdag af en even kijken of daar ook wat mee gedaan kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-23 10:46 



 
Profiel   

Plaatjes hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-23 21:02 



 
Profiel   

Is die peesblessure wel goed hersteld? zijn daar ook echo's van gemaakt? Kan natuurlijk ook dat ze linksom lastiger is omdat ze iets probeert te ontlasten.
Soms is het kip/ ei verhaal.

Wel mooie paarden, de jaarlingen zien er ook niet uit als naarlingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-23 08:25 



 
Profiel   

Ja de laatste scan was de pees weer helemaal in orde.

Vooral Rosalita is echt super mooi in model, ben heel benieuwd als ze straks 3 jaar is. Rockabella heeft wel de kont flink hoger en is wat uit verhouding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-23 13:04 



 
Profiel   

Denk je dat de blessure is gekomen door scheefheid? Soms vult het bindweefsel ook te strak op en lopen ze er daarom niet helemaal lekker meer mee na de genezing.

Misschien zit Rockabella in een groeispurt, het blijft lastig te zeggen natuurlijk bij paarden in de groei. Vind ze allebei aansprekend zo in ieder geval.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 08:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen