Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

GoPro video van brave Marietje

 
Profiel   

Ik heb sinds kort een GoPro! Super leuk natuurlijk, en ik kan nu mooi mijn ritjes vastleggen.
Begin deze maand kreeg Marietje een manuele lymfedreinage-behandeling, en de behandelaar vertelde me dat langer stappen eigenlijk veel beter voor haar is dan korter draven. Nou dacht ik juist dat draven goed was voor haar :+ Dus wij waren steeds in de bak bezig, behalve op 'cheat-days', dan gingen we naar buiten. Blijken nou juist die cheat days zo goed voor haar te zijn! Dus we gaan lekker veel op pad, en we hebben de omgeving er ook voor hier <3

Vandaag kon Marie opnieuw bewijzen hoe braaf ze is. Ze is geen 'dooie' en kan nog best wat spannend vinden, juist daarom is het zo knap dat ze zo netjes bij me blijft.

Ik heb even wat highlights van de rit vandaag in een filmpje gestopt! Buiten wat je hier ziet kwamen we nog een paar leuke mensen tegen en hadden we leuke korte gesprekken, maar die heb ik er even een beetje uitgeknipt omdat ik niet denk dat ze graag op bokt willen :+

Hier het filmpje:


Achtergrondinfo:
- Het was koud, dus ik draag mijn pracht van een knalroze skipak.

- In het begin pas ik een vliegenmasker op Marie. Deze is voor haar gemaakt, maar omdat het nét een ander model is dan ze had klopt de lengtemaat niet helemaal :+ Ik moest hem even opnieuw passen zodat ik aan de maker door kon geven hoeveel er precies af moest. Het was zo'n stom beeld dat ik hem er even in heb gelaten.

- Op 2:01 hoor je een hond blaffen en mij 'dankjewel' zeggen. Ik heb het gesprek eraf geknipt maar wilde wel even trots laten zien hoe braaf Marie is :D De hond blafte erg fel maar de eigenaresse had hem goed aan de lijn en deed heel erg haar best om het voor ons veilig te maken. Daarom bedank ik haar even.

- Er zijn twee hele korte stukjes galop, zoals je ziet. Marie vindt het nog lastig om op buitenrit te galopperen, daarom doen we hele korte stukjes en krijgt ze daarna iets lekkers.

- Vanaf 3:16 kwamen we een varken tegen. Dat varken loopt hier wel vaker, maar niet vaak genoeg om er echt aan te wennen. Dit is een lang stuk maar ik wilde hem er wel in laten, je ziet Marietjes hele verwerkingsproces. Marie stond vroeger alleen maar stokstijf stil als er iets van druk of spanning op haar kwam. Ze doet dit écht heel goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:38 



 
Profiel   

Lekker ritje zo, knappe Marie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:31 



 
Profiel   

Wat een leuk filmpje, zie het nu pas. Wat ben jij lekker positief tegen haar!

Raak je met je benen nooit een boom? Je lijkt er soms heel dicht langs te gaan. Paarden letten slecht op de breedte van hun ruiter is mijn ervaring, of is Marietje anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-23 19:34 



 
Profiel   

Oh dit is even geleden!

Ja ik raak wel eens een boom, dit gaat wel eens mis. Ik rij bijna nooit met beugels, dus mijn voeten zijn gelukkig zo aan de kant! Maar ze is ook wel eens te dicht onder een boom door gegaan, dat ik bleef hangen. Blijft ze wel netjes wachten gelukkig hoor :+ En het is vooral mijn schuld, dat ik verwacht dat ze ruim om de boom heen gaat en dus niet goed stuur.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-23 19:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen