Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 97 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 
Profiel   

Mooi om te lezen hoe jullie vooruit gaan en hoe makkelijk het jullie af lijkt te gaan!
Dat werken aan de hand vind ik ook knap.

Ik doe het ook een beetje, maar het er totaal geen kaas van gegeten :') .
Kom dus niet veel verder dan wat basisdingen en wat cirkelen _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:59 



 
Profiel   

Iemand was erg blij vandaag. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 18:06 



 
Profiel   

Geweldig filmpje....
Samen spelen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 19:17 



 
Profiel   

Ah wat supermooi, inderdaad samen spelen :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:24 



 
Profiel   

Vandaag weer een heerlijke rit gemaakt! <3
We hebben een heel stuk lekker gegaloppeerd, en ik moest tussendoor een paar keer afstappen (om door een hek te gaan en mijn beugels wat korter te doen want hij was erg fris. _O-) maar hij is zooooo makkelijk met even naast een bankje parkeren en weer opstappen. <3 Zalig!

[ img ]

Ik ben bezig met VLOG 4 uploaden, maar er rust echt een vloek op. :')
Eerst werd ik ziek waardoor ik hem nu 3 weken later upload dan gepland.
Daarna liep mijn programma de godganse tijd vast omdat het HEEL VEEL beeldmateriaal is.
Daarna kon ik hem niet renderen in het programma, dat is inmiddels opgelost.
MAAR NU IS HIJ AL ANDERHALF UUR AAN HET VERWERKEN OP YOUTUBE.

Ik geef het op. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 18:52 



 
Profiel   

Daar issie. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 17:38 



 
Profiel   

Mooi en interessant overzicht!

Ik ben fan van je hele manier van omgaan met je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 17:57 



 
Profiel   

Gaaf filmpje captain. Ik heb genoten .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 18:19 



 
Profiel   

Wat een mooi filmpje enzo waardevol voor later.
Ik baal ervan dat ik dat nooit gedaan heb.
Die tijd komt nooit meer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 19:37 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3
Ik ben ook heel blij dat ik dit nu achteraf toch nog heb vastgelegd. Over 10 jaar is dit zo leuk om terug te kijken! <3
Dit was de laatste vlog waarbij ik zo terug kijk. Vanaf nu wat meer actuele dingen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 07:24 



 

Heb 'm net gekeken: inderdaad een leuk verslag voor ons, maar zeker voor jou, om op terug te kijken. Ben benieuwd waar jullie over een jaar staan straks. Dacht even toen ik je post las, dit was de laatste, maar gelukkig blijf je filmen, zij het dus nu actuele(re) dingen: leuk! O ja, en ik heb het al 100 x gezegd geloof ik, maar jee wat is dat dier knap! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 07:35 



 
Profiel   

Hi in sneltreinvaart even je topic bijgelezen. Mooi dier! Heb me geabonneerd op je YT, dus ik zie dan vanzelf de fimpjes wel voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 12:55 



 
Profiel   

Zo, lang geleden weer!

Niet echt bijzondere dingen gebeurd.
Latino staat weer regelmatig op de wei, wat resulteerde in dikke opgezette kaken door zijn speekselklieren. Wist niet wat ik zag joh. :')
Trok na een paar dagen weer netjes weg gelukkig.

We hebben vorig weekend Dobbel terug gebracht naar de fokkers. Ik had na 10 maanden nog steeds geen klik met hem, en zijn 24/7 behoefte aan aandacht steeg mij echt boven het hoofd en ik had al maanden geen rust meer in mijn eigen huis. Was snel gefrustreerd, sliep slecht, stress. :n Gelukkig kon hij terug naar de fokkers en die hebben ook al een nieuw huisje gevonden.

We zijn toen even een weekend weg geweest met pasen dus Latino had lekker een paar dagen vrij. Gisteren nog les gehad, ging weer super fijn, al mag hij iets minder zelf vooruit denken. _O-

Vandaag wilde ik weer stoere foto's maken met zijn tuig, maar ik kwam een bloesemboom tegen dus ben daar maar gestopt. _O-

[ img ]

Mijn vriend heeft op de heenweg op hem gereden. Hij probeerde stiekem terug te krabbelen want "het waait wel heel hard dus hij gaat vast overal van schrikken" maar had hem gerust gesteld dat zolang ik er gewoon naast loop er niks gaat gebeuren. Toen durfde hij wel haha, schattig! <3 sexy groothoek wel!

[ img ]

Morgen denk ik even vrijspringen of vrijheidsdressuur, en dan nog een keer of twee rijden en dan komt donderdag eindelijk de chiropractor weer, nadat we het 2x moesten verzetten door ziekte. :+ Vind het altijd fijn als hij weer even gecheckt is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 21:13 



 

Jaaaa, zo leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 21:32 



 
Profiel   

Ziet er weer leuk uit! In het begin moest ik echt even wennen aan Latino zijn "krijgerstuig", maar ik vind het echt steeds leuker en leuker worden :o Spijtig van Dobbel, maar hopelijk kan je nu weer wat meer rust krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-23 21:38 



 
Profiel   

Wat jammer dat je geen klik met Dobbel had. Ik vermoed dat ik wel weet waar hij is terecht gekomen. Er was toevallig gisteren een vaste klant bij ons in de winkel die al weer een tijdje opzoek was naar een nieuwe dalmatiër. Op eerste paasdag kreeg hij een berichtje in een Fecebook groep. De hond was terug gebracht bij de fokker wegens geen klik. Hij is nu een paar dagen bij hem en had hem gisteren mee naar de winkel. Hij was nog geen jaar oud. Een ontzettend lieve hond. Hij luisterde erg goed. Ik ben alleen vergeten te vragen hoe hij heette. Maar als ik het zo hoor kan het bijna niet missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 08:13 



 
Profiel   

Ah Dobbel, ik zag hem inderdaad voorbij komen op de FB van zijn fokker. Jammer dat het niets geworden is, maar hopelijk heeft hij nu de juiste match en jij je rust weer in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 08:30 



 
Profiel   

Bonny_dream schreef
Wat jammer dat je geen klik met Dobbel had. Ik vermoed dat ik wel weet waar hij is terecht gekomen. Er was toevallig gisteren een vaste klant bij ons in de winkel die al weer een tijdje opzoek was naar een nieuwe dalmatiër. Op eerste paasdag kreeg hij een berichtje in een Fecebook groep. De hond was terug gebracht bij de fokker wegens geen klik. Hij is nu een paar dagen bij hem en had hem gisteren mee naar de winkel. Hij was nog geen jaar oud. Een ontzettend lieve hond. Hij luisterde erg goed. Ik ben alleen vergeten te vragen hoe hij heette. Maar als ik het zo hoor kan het bijna niet missen.


Dat is toevallig!!

Wat sneu van dobbel en jullie, hopelijk straks iedereen incl dobbel weer gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 08:47 



 
Profiel   

Dat zal hem dan wel zijn geweest ja. Goed opgevoed was hij zeker. :j Ik hoop dat hij daar helemaal tot zijn recht komt! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 10:53 



 
Profiel   

Goed besluit van Dobbel. Wat niet gaat dat gaat niet. Leuke foto's van je paard weer met zijn mooie ruiter. Twee knappe mannen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 11:20 



 
Profiel   

Hij heeft een super leuk nieuw acief baasje gevonden! De man heeft eerder ook dalmatiërs gehad! Hij was al lekker een eind met hem wezen fietsen en wandelen. Hij was er echt al gek mee! Dobbel was ook erg vrolijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 21:32 



 
Profiel   

Wow, wat een mooi tuig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-23 09:10 



 
Profiel   

Nadat ik voor de zoveelste keer moeite had om Latino's oren naar voren te krijgen voor een foto (hij is echt nergens van onder de indruk :')) maar besloten hem 'oortjes' aan te leren. Twee sessies van een paar minuten en tadaa!! :D *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-23 19:43 



 
Profiel   

_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-23 20:18 



 
Profiel   

Hahahaha, ik heb de lachkick _O- . Geweldig. Hoe verzin je het.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-23 20:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 97 van de 115 [ 2853 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen