Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 23 [ 562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

 
Profiel   

Koper schreef
Welterusten TS, leuke update :)

Hoe doen ze dat met voeren als het regent? Regent het dan zeg maar 3 kwartier in die bakken zo in zo'n pickup?

Ja maar dat maakt niet uit want het voer word van te voren toch al nat gespoten :D die foto was niet niet het ‘eind resultaat’ van het voer :)

Ineke2 schreef
Wow dit ziet er goed uit en klinkt erg goed zeg, hiervoor ben je naar Australië vertrokken kan ik mij zo voorstellen +:)+

En ja! Hiervoor ben ik naar Australië gereisd :D voor deze goede en fijne energie :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:10 



 
Profiel   

Wat fijn dat zowel jij als de eigenaar niet door rijden bij tekenen van ongemak :D

En dat voeren, hoe weet je nou welke emmer voor welk paard is? Of staan de namen erop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:25 



 
Profiel   

Dat is een hele andere update.
Hard gewerkt maar wel allemaal zinvol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:25 



 
Profiel   

Super dat je voor jezelf hebt gekozen. Klinkt als een goede keuze als ik het zo lees. Zeker met je laatste update. Hard werken, maar wel dankbaar werk (om het even zo te noemen) en daadwerkelijk met / voor / bij de paarden. :) Trots zijn op jezelf! Hopelijk ga je een mooie tijd hier tegemoet +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:36 



 
Profiel   

Ik vind het heerlijk om te zien dat je keuze om voor jezelf op te komen zo beloond wordt en goed uitpakt!

Nogmaals als mede-autist vind ik het ontzettend knap hoe je dit "conflict" hebt opgelost en gewoon op je strepen bent gaan staan en voor jezelf hebt gekozen. Dat is niet makkelijk! Zeker niet als je totaal geen support van de organisatie krijgt wat dat betreft. Je hebt het toch maar mooi geflikt. En dan ook weer een onverwachte switch moeten maken en je aanpassen aan een nieuwe situatie. Chapeau!!

Ik hoop echt dat je hier de komende maand kunt gaan genieten, het is je gegund.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:40 



 
Profiel   

Wat klinkt dit als een fijne dag! Voelt het contact met de mensen daar ook fijner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 16:23 



 
Profiel   

Nou dit klinkt nu al veel beter. Lekker echt wat doen met paarden en er om heen ook zinvol en afwisselend werk.

Wat fijn allemaal dat het goed lijkt te komen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 16:34 



 
Profiel   

Dat klinkt goed zeg! Leuk dat je ons zo mee neemt in je avontuur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 17:39 



 
Profiel   

Wauw, ziet er gaaf uit zeg! :D Mooie omgeving, een eigen volwaardige plek en echt bezig met de verzorging van de paarden!

en ben wel benieuwd, waarom wordt het voer natgespoten? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 18:12 



 
Profiel   

Heel gaaf! Prachtige omgeving en tussen de paarden. Geniet ervan! Ontzettend knap dat je zo snel de draad weer opgepakt hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 18:18 



 
Profiel   

Ik lees al tijdje mee en wat ontzettend fijn om jou laatste update te lezen. Het klinkt en lijk nu al alsof je hier veeeel beter op je plek zit. Vind dat je een vrij drukke dag gehad hebt, maar om een of andere reden leest het al een stuk kalmer. Als of je zelf wat meer rust hebt.
Heel erg veel plezier!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 19:14 



 
Profiel   

Klinkt als een goede dag! Hopelijk viel de regen mee bij jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 23:02 



 
Profiel   

Ik volg je topic al vanaf het begin maar ik had nog niet gereageerd. Maar ik ben zo blij voor je dat je op zo'n fijne plek terecht bent gekomen <3 Zo te zien en lezen heb je het nu al heel erg naar je zin. Echt super fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 23:13 



 
Profiel   

Wat een leuke reacties weer :D
Ik ga straks voor het eerst de weg op, onwijs spannend maar moet goed komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 04:31 



 
Profiel   

Ennn iemand heeft me geraakt, ben helemaal aan het shaken. Het rijden ging super goed, toen stond ik in het parkeer vak, even op adem te komen en toen ramde iemand mijn achterkant :+
Amper schade want die auto’s zijn van steen, maar dat was wel even schrikken. De auto zat vast aan een scharnier dus werd een paar meter mee gesleurd. Echt hartslag van 180 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 05:58 



 
Profiel   

O jee dat is schrikken. Gelukkig valt de schade mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 07:24 



 
Profiel   

Ahhh TS ik ben zo blij voor je dat je nu een fijne plek hebt gevonden! De foto's geven een leuke eerste indruk zo :D Hoop dat je het helemaal naar je zin gaat hebben daarzo. Als ik het zo zie is die potentie er zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 09:09 



 
Profiel   

Jeetje sta je stil word je nog aangereden. Sterkte met de schrik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 09:26 



 
Profiel   

Jeetje zoiets is schrikken. Gelukkig stond je stil en is er niet veel schade
Mag je later nog paardrijden? Hebben ze meer paarden waar je op kunt? Of is het de mooie palomino achtige en wachten tot deze opgeknapt is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 10:36 



 
Profiel   

Meid, wat een fijne update. Je verslagje is sowieso veel positiever als bij de vorige mensen. Prachtig paard ook dat je (even) mocht berijden en wat is ook het hoofdstel en zadel mooi bijgehouden. Sneu dat het beestje pijn had, maar ik neem aan dat dat wel weer goed komt mt de osteophaat .

Wat een schrik met de auto. Ik kan wel begrijpen dat je hart op tilt sloeg.

Ik ben zeer benieuwd naar verdere belevenissen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 18:29 



 
Profiel   

Leuke reacties weer! Ik ben morgen vrij dus ik ga denk ik Melbourne eens in!
Ga zo even naar de winkel, wat eten koken en dan ga ik weer wat voor jullie schrijven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 08:50 



 

Leuk, veel plezier morgen! En wat tof dat je ook mag rijden! :D Hoewel het niet je hoofddoel was, is het toch een ontzettend leuk extraatje als het mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 09:01 



 
Profiel   

Zo ik had wat bij te lezen. Maar super dapper dat je naar een andere plek bent gegaan en zo fijn om te lezen dat je het nu beter naar je zin hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:01 



 
Profiel   

Ik hang weer aan je lippen! :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:46 



 
Profiel   

Ik zal vanavond weer eens wat schrijven. M’n laptop muis is kapot dus kan nu niks op de laptop doen. Dus het moet morgen maar even via mobiel.
Heb een paar zware dagen achter de rug, niet qua werk. Maar mentaal is het best wel een challenge, this niet dat er perse wat tegenzit maar krijg gewoon heimwee :o De donkere dagen helpen niet mee natuurlijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 23:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 23 [ 562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen