Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 23 [ 562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

 
Profiel   

Weggebokt schreef
Sellyxx schreef
Super toffe update! is dat paard op de derde foto van onder niet stiekem dat paard dat je niet meer aan zou raken? <<) ik heb het hier een keer in het topic gevraagd en heb het volgens mij nog niet gelezen ergens, of ik moet eroverheen gelezen hebben, welke reden zit er achter het voer nat te maken? ben ik wel benieuwd naar. :)


Haha ja dat klopt :+ Foto maken is niet aanraken :D. Maar het is een prachtig paard, daar blijf je toch naar kijken <3
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee, het enige wat ik me kan bedenken is zodat de haver en supplementen niet wegwaaien op de pick up onderweg naar de paarden. Er zal vast een betere reden achter zitten. Ik zal het morgen even vragen!



Waar ik was in Australië maakten we het voer nat omdat de voercombinatie erg stoffig en droog was. Brokken/pallets met luzerne en daarbij soms nog haver. Door het nat te maken werd dan verstopping voorkomen. Benieuwd of ze het bij jou ook om die reden doen :) Door het nat te maken werd het meer een slobber achtige substantie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:58 



 
Profiel   

Dat klinkt als een leuke dag !
Mooie foto's van de (neem ik aan) zonsondergang !

En die brief aan je 4 weken jongere ik, vind ik heel goed geschreven. Je hebt al je belevenissen al erg goed kunnen relativeren en je bent terecht fier op jezelf +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 18:35 



 
Profiel   

Wat een mooie fotos weer! Je hebt een goede kijk op jezelf en je mag beretrots zijn hoor!! Je weert jezelf kranig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:35 



 
Profiel   

Hallo hallo,

Even een korte update, ik ben onwijs gelukkig en blij hier op dit moment! :D Heb helemaal mijn draai gevonden en sta elke dag met een glimlach op! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 04:42 



 

Wat fijn, TS! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:01 



 
Profiel   

Weggebokt schreef
Hallo hallo,

Even een korte update, ik ben onwijs gelukkig en blij hier op dit moment! :D Heb helemaal mijn draai gevonden en sta elke dag met een glimlach op! :D

Wat super fijn om te horen!!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:04 



 
Profiel   

*\o/* <3 heel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:08 



 
Profiel   

Dat zijn de fijne berichten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:29 



 
Profiel   

Like! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:29 



 
Profiel   

Prachtig die laatste foto van je update, glimlachend met je gezicht in de zon! Fijn om te zien en te lezen dat je goed in je vel zit! En ik vind het onwijs knap dat je nu al zo’n reflectie hebt geschreven naar je 4 weken jongere zelf, soms doen mensen dit pas na jaren. Je kiest daarbij heel bewust ook eventjes voor stilstaan, achteruitkijken, gericht op wat je meeneemt naar de toekomst, en ben er zeker van overtuigd dat dit dan ook echt groei oplevert! Ik moet denken aan een quote van de filosoof Kierkegaard die ik wel toepasselijk vind :) “Het leven kan slechts achterwaarts begrepen worden, maar het moet voorwaarts worden geleefd.”

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:53 



 
Profiel   

Wat een fijne update! Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:08 



 
Profiel   

Weggebokt schreef
Hallo hallo,

Even een korte update, ik ben onwijs gelukkig en blij hier op dit moment! :D Heb helemaal mijn draai gevonden en sta elke dag met een glimlach op! :D


*\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:14 



 
Profiel   

Rarara waar gaan we heen :D
[ img ]


En wat tof om te lezen dat er zoveel mensen meeleven. Doet me echt goed <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 01:03 



 
Profiel   

Ik vind het ook leuk om je avontuur te volgen en ik ben blij dat je nu goed bent terechtgekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 01:16 



 
Profiel   

Veel plezier in town! En wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 01:35 



 
Profiel   

En we zijn al een tijdje in Melbourne, en ik vind het niks := Niet mijn stad haha. Wat massaal is dit zeg, wat een prikkels :') Snel een rustiger park opgezocht, zo even ergens wat gaan eten
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 03:57 



 
Profiel   

Wat een enorm leuke update, ik glimlach met je mee. Heerlijk om te lezen ben zo blij voor je dat je je plek hebt gevonden op deze boerderij *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 05:49 



 
Profiel   

Jammer dat je Melbourne niets vindt, dat park is wel mooi! Wat doen jullie daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:22 



 
Profiel   

Ooooh wat een leuk topic! Heb even alles bijgelezen en wat knap hoe jij met ups en downs omgaat.
Ze horen er nou eenmaal bij, als je dat accepteert kom je een stuk verder :) Je mag echt wel trots op jezelf zijn :j Je komt echt wel flexibel over en geeft alles in elk geval een kans!

Verder ben ik jaloers. Ik wil terug :')
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan via Workaway, dat is tegen kost en inwoning... Je krijgt dan niets betaald, maar in mijn geval hoefde dat ook niet :D
En ik heb een levend souvenir meegenomen naar huis <3 Mijn lieve hond

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:39 



 
Profiel   

Fijn om te lezen dat je op je plek zit hier TS! Ik blijf het ook knap vinden hoor wat je doet. Had ik mezelf rond die leeftijd echt niet zien doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:53 



 
Profiel   

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Wat ga je doen in Melbourne? Het lijkt mij ook een grote stad hoor, brrr, geef mij het platteland maar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 14:40 



 
Profiel   

Jammer dat je Melbourne niks vindt! Ik hoopte juist dat het wat voor je zou zijn :) ik vond het zelf een makkelijke en overzichtelijke stad. Verdwalen kan niet :D Gaan jullie wat leuks doen daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 07:15 



 
Profiel   

Ik heb gelezen dat Melbourne bekend staat om zijn vele parken en botanische tuinen. Misschien ben je net in een verkeerde stadswijk deel geweest?

Zowiezo leuk om te lezen! Ben heel benieuwd hoe het je vergaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:00 



 
Profiel   

Ohh wat jammer dat je Melbourne niks vind! Je moet ook niet te lang in de CBD blijven, daar is niet veel (alleen winkelen op Elisabeth street dan). De buitenwijken zijn zoveel leuker met leuke cafeetjes om lekker te ontbijten of een drankje te doen, zoals South Yarra (Chapel street), Camberwell, St Kilda (voor het strand, alhoewel ik Brighton leuker vind).

De Queen Vic markets zijn ook erg leuk, alleen vanwege de winter zijn die nu alleen in aangepaste vorm geloof ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 10:15 



 
Profiel   

In Januari waren wij een weekend in Melbourne. Ik vond Port Melbourne eigenlijk het leukst van heel de stad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 23 [ 562 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen